London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 15:05

F_Orumster schreef:
Kies ik precies het weekend uit dat prins Harry gaat trouwen. Hopelijk maakt dat Londen niet voller dan vol.


Nah...... :roll: zal slechts het evenement van het millenium tot nu toe zijn. Peanuts.

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias


Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 11:05

linnnh schreef:
Thanks voor de tips :)

Ik had inderdaad al een app gedownload met het metronetwerk, lijkt aardig op dat van Berlijn, dus dat moet wel goedkomen :j

Ik heb er zin in :):) :):)


Heerlijk.....om 08:30 uur op het McDonald's terras in Liverpool Station kijken naar de 'suits' die allemaal naar hun werk moeten...... _O- :evaw:

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias


Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 07:01

HelmerG schreef:
Het is zeker iets wat je in je achterhoofd moet houden, maar ik zou er inderdaad ook proberen niet te veel in te blijven hangen.
In principe is de kans op overvallen e.d. in alle grote steden wel Heel erg Groot - ook in Amsterdam of New York of weet ik waar.

Gewoon proberen te genieten en voorzorgsmaatregelen treffen voor zover dat kan.
Ik ga al jaren op rij naar London en kom op zowel drukke plekken als minder drukke plekken en heb het gelukkig nog nooit meegemaakt of zelfs gezien bij iemand op straat dat het gebeurde.
Ik bedoel dan niet te zeggen dat het niks voorstelt natuurlijk en een gewaarschuwd mens telt voor twee,
maar dat het vast wel mee gaat vallen als je gewoon oplet en zorgt dat je ze geen kans geeft om je te overvallen, voor zover dat dat mogelijk is.


Als ik mensen zie oversteken bij groen licht, 100% gefixeerd op hun telefoon, afgesloten voor de rest van de planeet dan denk ik: Joh, dat je mobieltje gejat zou kunnen worden lijkt me je minste probleem. Wat als een auto door het rood licht rijdt? Kom je aan de hemelpoort en moeten ze je daar vertellen wat je overkomen is want zelf heb je nog steeds geen enkel idee. Je zo in het verkeer begeven is volstrekt achterlijk.

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Appel_33, atilla, Chinas, Emj_23, Emmaa_92, F_Orumster, fohadie, Furst, LieZ_Horses, lizy29, Patriesje, SentiBot, xPabloBokt en 74 bezoekers