Curacao!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 19:36

Het is enorm warm weer ja. Hier waait het amper.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 23:30

Boemklatsch schreef:
Pfff ja zo warm vandaag! Zijn er allebei een beetje naar van.

Wel lekker gezwommen en gesnorkeld bij Playa Jeremi, Kleine Knip en Playa Grandi. Van de week doen we in die hoek nog een rondje Playa Santa Pretu, Grote Knip en Playa Kalki. Playa lagun hoop ik er ook nog bij te plakken. Andere dag gaan we dan meer richting Cas Abou.

Er is een schildpad tegen mijn hoofd aan gezwommen :+ , heb echt de schrik van mijn leven gehad. :') Wilde bij Grandi het water in, dus snorkel op en plons. Even links van me kijken, niks te zien. Even re... klabats. := Schildpad was ook zo weg, waarschijnlijk door mijn gegil. :')



Haha lekker dagje gehad dus!
Hier een kapotte auto (alweer) dus ik ga hopen dat ie morgen gefixd is.

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 19:37

Auto is weer gemaakt haha, kosten vallen thank god mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 23:07

Boemklatsch schreef:
Iemand bij Zanzibar (vanavond)? :D Ik heb een wit topje met veertjes er op aan dus mocht je me herkennen: ik bijt niet. :+



Wij blijven thuis, gezellig spelletjes spelen haha!
Morgen naar daaibooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 22:06

picobello schreef:
Jullie zijn van harte welkom een keertje te komen kijken bij mijn poezensmurfjes hoor! Ze worden graag geknuffeld :o

Blue Finn is heerlijk, heb ik ook een keer een dagje mee gevaren. Even toerist in eigen land kan ook erg lekker zijn!



Jaaaaa! En foto's maken haha!

Charlotte, waar ga je nu wonen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 20:39

Holaaaa! Zijn er liefhebbers voor een weekend Bonaire? 4 november vertrek, 5 november terug. Inclusief tussenstop klein Curacao, boottocht, hotel en ontbijt minimaal 110 en maximaal 173 dollar (afhankelijk van aantal pers dat meegaat). Interesse? Laat het even weten! Dan kan ik je de mail sturen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 01:54

CharlotteCC schreef:
Oeh, poezels knuffelen zeg ik geen nee tegen! Ik stuur je binnenkort eens een berichtje :)

Ik verblijf in een studentenhuis aan de Nijmegenstraat! :)



Wij gaan over een weekje naar Bonaireee

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 17:10

Leuk dat je hier stage komt lopen!

Het is allemaal een stuk minder crimineel dan je in Nederland hoort hoor...


Hebben jullie mij vanochtend op de radio gehoord? :D Dolfijn FM?

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 19:15

Nee, voor de stoba vlaai! De frikandellenvlaai is een hype in nederland. Nu gaan wij een Stoba vlaai maken

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:50

Hahaha, ik eet het ook niet hoor. Wordt nog wat als ik moet proeven _O-

Dinsdag opnames :P

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 21:07

Tuurlijk moet je het niet onderschatten en er rekening mee houden, maar het moet je er absoluut niet van weerhouden om hier heen te komen inderdaad, want het valt voorbij wat je in Nederland hoort 10000x mee.

Je moet je gewoon verdiepen in de wijken, waar je absoluut wel en niet moet komen. Toen ik hierheen zou komen was ik er enorm bang voor om snachts naar werk te rijden, Maar dat valt me dus ook heel erg mee.Hier thuis is nu 2 keer ingebroken, Tjollers (zwervers) die de volledige koelkastinhoud hebben meegenomen en de gasfles. Schud je wel weer even wakker, is wel eng natuurlijk maar ach. je doet er niets aan, Gewoon alles goed op slot en savonds autodeuren op slot..

Als je iets niet vertrouwt als je naar huis rijd, gewoon op de hoofdwegen rijden etc. etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 16:12

Tulandro schreef:
Wij kennen veel bewoners en het is gewoon echt niet heel veilig. Ook al denk je dat als toerist vaak wel. Als je die verhalen hoort..



Waar is het wel heel veilig? _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 19:31

texelse schreef:
Twee jaar geleden waren wij daar op vakantie, en hebben ons alleen een beetje onprettig gevoeld toen we verkeerd gereden waren en door de buurt reden die het dichst bij de gevangenis ligt. Dat we ons veilig voelden blijkt wel uit het feit dat wen een keer 's nachts de buitendeur vergeten waren af te sluiten en de sleutel zelfs nog aan de buitenkant van de deur zat 8)7



Ja koraal specht, Moet je snachts zeker niet komen. Overdag eigenlijk ook niet. Ik woon er naast. Ben eens uit mijn werk verkeerd gereden (in het begin) en in die wijk terecht gekomen. Toen reed ik nog met mijn ramen open. Toen ik het zag toch maar even raampjes dicht gedraaid haha.


Gelukkig was dat overdag :D Voelde me niet eens zo onveilig toen in het nog niet door had. Toen ik het door had ineens wel :')

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 19:38

IK verhuis in feburari terug naar Nederland :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 21:42

1234 schreef:
Nu al? Beviel je baan in CuraƧao toch niet zo goed voor zo'n lange tijd, of had je sowieso het plan om maar voor een jaartje te gaan?



het plan was een jaar, dat is nu bijna voorbij.
Omdat iedereen hier thuis ook weggaat, en dus al mijn maatjes terug naar Nederland etc. gaan. Heb ik besloten ook te gaan. Het werk is echt nog wel leuk, maar ook financieel gezien is nederland toch wel een stukje beter allemaal.

Ook het gemis van het paardrijden en uiteraard mijn vrienden en familie.

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 21:49

Ja ben heel benieuwd hoe het gaat vallen, en mocht ik cura te missen kom ik toch weer terug haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 19:36

Jacquel schreef:
Ik ga in februari naar Bonaire en doe ook een weekje Curacao. Omdat ik al een auto huur in Bonaire, hoopte ik dat ik zonder zou kunnen in Curacao (vanwege de kosten). Ik hoef er niet naar strand of snorkelen, maar wil wel wat van de omgeving zien. Kan dat ook met een scooter?



Zolang je niet snachts over straat gaat, en uitkijkt (!) dan kan dat makkelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 16:04

V_eraa schreef:
Jacquel schreef:
Ik ga in februari naar Bonaire en doe ook een weekje Curacao. Omdat ik al een auto huur in Bonaire, hoopte ik dat ik zonder zou kunnen in Curacao (vanwege de kosten). Ik hoef er niet naar strand of snorkelen, maar wil wel wat van de omgeving zien. Kan dat ook met een scooter?



Heb je je auto al gehuurd voor in Bonaire? In mijn ervaring kan je beter in Bonaire op een scooter rond rijden dan in Curacao dus dan zou ik het persoonlijk omdraaien. Maar goed ik ben maar een weekendje in Bonaire geweest maar daar reden echt veel mensen rond op een scooter.



Ik heb een goed nummer voor auto op Bonaire!
Mocht je zijn contact willen. Was super goedkoop en geen borg Super chille auto


Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 16:34

Ik heb een jaar op curacao gewoond, en ik zou zeggen boek gewoon een los vliegticket, en dan een airbnb, eentje in willemstad (een weekje) en dan nog een half weekje ergens op westpunt, auto huren en klaar!

Alle vrijheid, en je hoeft niet steeds op en neer naar westpunt voor de mooiste strandjes.

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 14:41

Ja ik naar bonaire, met de boot! Zeker aan te raden, voor meer info mag je me ff PBen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, AndreaB, Eleionomae, Esther, Fair, Googlebot, ingvdh, Miran, nuscaniels, petraaken, Yipee en 74 bezoekers