London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 10:20

Je kan ook op Airbnb kijken voor Londen :) ik vind Airbnb echt geweldig :D (Straks in Japan zit ik ook in diverse Airbnb appartementen, gewoon zelfstandige appartementjes maar dan een onwijs leuk prijsje!)


Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 07:30

China Town is echt geweldig <3 daar kan je superlekker eten :D

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 12:44

Ervaring met easyjet: Ruimbagege losbijboeken en alles moet in 1 tas in de handbagage kunnen die binnen de afmetingen past, ik mocht bijvoorbeeld geen losse cameratas mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 20:41

Ik zou het zelf niet doen, plek op de trein/boot voor je auto is erg duur. Omdat je een diesel rijdt zal je congestion charge moeten betalen, per dag geloof ik, dat vind ik ook niet goedkoop. Parkeren in de stad is ook niet goedkoop := en bij een hotel ook 9 van de 10 keer tegen betaling. Lijkt erop dat je met de boot meer dan 100 euro voor de heen, en ook nog eens meer dan 100 voor de terugweg kwijt bent. Dan heb je 2 personen en een auto. En omdat het vaak nachtboten zijn zal je ook nog een hut moeten hebben :j

Denk dat je overall goedkoper uit bent als je gewoon twee vliegtickets met bijvoorbeeld Ryanair of Easyjet boekt.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 13:13


Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 14:16

Ik ben echt al lang niet meer geweest.. heb nu eerst prio op steden die ik nog niet ken (en Valencia :D )

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 12:03

Masala Zone :9 en pubs :D

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 19:16

Ik ga bij voorkeur in de buurt van Euston / Russell Square. Zit je lopend ook overal zo :D

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 13:03

Thistle Euston of het Bloomsbury Park by Thistle hotel. Loopafstand van Holborn / Euston.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 14:46

En dr zit een hele prettige pub bij Russell Square :P om de hoek bij de eerder genoemde hotels.

Royal National hotel zit daar ook, eenvoudig maar schoon

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 14:54

Friend at Hand pub, bij Russell Square :D

Ik geloof dat ik volgend jaar ook maar weer een paar dagen moet. :+

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 14:00

Russell Square <3 echt naar de Friend at Hand pub gaan! :D

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 10:29

:D

Ik ben niet de enige die de Friend geweldig vindt <3 :D

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 11:59

2 uur enkele reis zou ik wel doen op een dag. Vroeg vertrekken, boekje mee in de trein. Tentoonstelling bekijken lekker op tijd op de dag en dan terug, heb je de avond in londen nog :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 13:20

Ik zou met Ryanair bang zijn dat je er nooit komt met al die afgelastingen :=

Ik vlieg graag op City, vanaf Rotterdam of Schiphol :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 20:35

Vanaf Rotterdam had je voorheen nog kleinere vliegtuigen dan die vanaf Eelde :)) dat was prachtig :+: dat was nog met de VLM. Die doen dat geloof ik niet meer. Tegenwoordig is het British vanaf Rotterdam naar Londen City.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 19:47

Het Arbor Hyde Park (voormalig London Guards)

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 21:33

Ik wil dit najaar of ergens volgend jaar voor het eerst sinds tijden weer terug. Veel andere landen gezien maar mn hart wil terug naar Londen :D (2012 voor het laatst geweest). Wil heel graag een tour langs verlaten Tube stations maken.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 10:32

Als wij gaan wil ik toch weer in de buurt van Russell Square een hotel of wederom het Guoman the Tower. Ik ben geen type voor een Hostel, ik betaal liever wat (een hoop :+ ) meer voor een luxe hotel _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 22:07

Ik had in mn up in Londen een appartement toen, was ook heerlijk (en van de zaak :+ ) bij Russell Square.

Boekte als student ook altijd een hotel, ook in mn uppie. Ik ben echt niet geschikt voor groepszalen, maar sowieso niet voor plekken waar vreemde mensen contact met je willen, daar heb ik geen behoefte aan op reis _O- (ook waarom ik geen groepsreizen doe, ga voor mezelf op reis, niet voor al die anderen :+ )


Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 10:38

Ik hou van Russell Square :D

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 12:45

Het transport museum is ook geweldig :D

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 10:28

Ik ga voor de Thistle/Guoman Hotels. Guoman the Tower lag niet zo convenient voor het centrum maar je zat bij de DLR en de Tube. En aan de Tower Bridge :+:


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: corinec, Gea99, nuscaniels en 73 bezoekers