Kroatië!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ladyingreen
Berichten: 241
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 23:18

Lekker het topic doorgespit voor leuke tips, Thanks!

Ik vertrek over 2 weken voor een fly & drive naar Kroatië. We vliegen op Split, dan richting Selce, Istrie, Plitvice en Trogir.

Ik ben altijd van het uitzoeken en de reis plannen (voorpret!!) dus ga even verder zoeken op internet naar leuke tops en ervaringen.

Mocht iemand nog tips hebben voor mooie wegen of routes tussen de plaatsen die we aandoen: graag!!!!


Ladyingreen
Berichten: 241
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 20:47

BonteLisa schreef:
Wij vliegen zondag! Iemand nog goede tips voor in Pula of waar we naar toe moeten reizen? Hebben geen auto!


Rovinj is inderdaad een erg leuke stad, maar dat zal dan wel een taxi worden denk ik. Je kunt eventueel kijken of je naar Kamenjak kunt op de fiets of scooter. Wij hebben net gegeten bij Alghieri, aanrader! Je kunt ook wel met de voor naar Brijuni denk ik, ben er zelf niet geweest.

Veel plezier!


Ladyingreen
Berichten: 241
Geregistreerd: 03-06-16

Re: Kroatië!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 18:02

Wij zijn gisteren en vandaag bij de Plitvice meten geweest. Wauw, wat geweldig!!

Gisteren om 15.00 het park in gegaan bij entree 1 en route A gelopen. Prachtige watervallen en ook leuk om ze van hoger te zien. Het was nog wel redelijk druk, vooral Aziaten die werkelijk van iedere waterval een foto maken en dan óók nog een selfie.

Dus vanmorgen vroeg op en richting entree 2. Daar hebben we eerst om 8.30 het treintje gepakt naar boven. Mijn moeder heeft niet een mega goede conditie, dus die vond het fijner om stroomafwaarts te lopen. We hebben echt genoten, heerlijk rustig! We hebben de boot genomen naar de overkant en daar: bam! Weer enorme drukte en dat voor mei, wil niet weten hoe het hoofd zomer is. We hebben vanaf daar weer een stukje gelopen en de trein terug gepakt naar entree 1. We zaten om 12.00 weer in de auto, dus de looptijden houden ze ruim aan op de borden.

Ladyingreen
Berichten: 241
Geregistreerd: 03-06-16

Re: Kroatië!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 09:58

1 Nacht vind ik echt wel voldoende. Als je voldoende conditie hebt dan kun je de lange route (met treintjes) wel in één dag lopen. Maar als je het goed plant, dan zou ik eind van de middag aankomen en de kleine route lopen, dan een overnachting en dan de volgende dag een langere route in de vroege ochtend.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Earth, Mo_86, Roihi, Stybba en 86 bezoekers