London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 12:04

Ik heb in Londen de laatste keer in het Gallery Hyde Park hostel geslapen en ben er niet helemaal over uit wat ik er nou van vond :+ Fijne keuken maar om de prijs wat te drukken heb ik in een kamer met 10 (of 12?) personen geslapen en dat was echt een slechte keuze. Sliep met wat nogal luidruchtige mensen, geen stopcontacten bij de bedden waardoor ik mijn telefoon niet op kon laden en geen kluisjes beschikbaar. Was prima voor die paar nachten maar in combinatie met de enigszins smerige douches/wc's en het feit dat er maar heel weinig beschikbaar waren (een badkamer per verdieping en geen aparte wc) was ook niet echt top.

Ik ben zelf fan van wat modernere hostels, die relatief nieuw zijn. Daar heb je meestal fijne kamers en het fijnste vind ik als ze bedden hebben met gordijntjes waardoor je iets meer privacy hebt. En een stopcontact + lampje per bed is ook niet echt een overbodige luxe. Die hostels hoeven echt niet per se duurder te zijn maar zijn wel vaak iets comfortabeler om in te verblijven.


Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 15:57

Als ik met iemand anders ga betaal ik ook liever extra voor een fijn hotel, maar als ik in mn eentje een paar dagen ga voor musea of om een vriendin op te zoeken slaap ik liever in een hostel. Dan heb ik toch niet echt luxe nodig want ben de hele dag de hort op en in m'n eentje hoef ik ook niet echt die privacy.


Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 20:12

Als ik dan toch voor een tweepersoonskamer in een hostel ga boek ik liever gewoon een hotel eigenlijk. Die tweepersoonskamer zijn zo weg en ook nog eens duur, als je iets bijlegt kan je echt luxe tukken in een fijn hotel. Ik heb geen problemen met groepszalen als ik in m'n eentje ben dus dat is dan echt de betere optie.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 20:38

Het wisselt sowieso heel erg per hostel en per aanbod. Als er op de dag dat je aankomt nog een twee persoonkamer vrij is zal die goedkoper uitvallen dan als je hem drie maanden van tevoren boekt. Maar ik vind het over het algemeen het prijsverschil met een hotel niet waard.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 07:35

Hm ja ik vind het voordeel aan hostels dat je vaak op goede locaties zit voor minder geld dan je zou betalen voor een hotel en dat je ook nog eens wat leuke mensen ontmoet (als je dat wil) als je in je eentje reist. Een goede vriendin van mij woont in Londen en als ik haar even ga opzoeken wil ik liever geen geld aan een duur hotel uitgeven, meer gewoon een plek om te slapen en m'n spullen even kwijt te kunnen.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 13:15

Ik vind Flixbus echt horror. Dacht ooit 'oh ik pak wel de nachtbus naar Londen, dan ben ik er 's morgens, helemaal prima', heb het echt geweten. Geen oog dicht kunnen doen, je stopt overal en nergens, dan moet je die bus twee keer uit voor de paspoortcontrole etc. Ik vond het echt niet te doen.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 17:18

Ik heb het ook een keer gehad inderdaad, in Hamburg. Schrok me de pleuris en ben in mijn korte pyjamabroekje en shirt naar buiten gegaan midden in de winter :=


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Coalizione, fohadie, GoogleAdsense, Hanneke137, ingvdh, Jade91, Mo_Noah, Natasja22, Pardoesje, Room_Soesje en 79 bezoekers