Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Carolina87

Berichten: 400
Geregistreerd: 21-09-15
Woonplaats: aan zee

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 22:32

De kaart is binnen. Nog 9 dagen en krassen maar
Afbeelding

Klopt er dat er soms geen soms een zwarte envelop bij zit.

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 22:39

Ja dan moet je gewoon nog inchecken bij de balie bij het vliegveld. Kan gewoon met je paspoort, dan krijg je de vliegtickets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 23:16

Spannend iedereen !!


Zit dit jaar te dubben of ik eens compleet uit mijn comfortzone stap , mijn (tikje) autistische) brein is het daar niet mee eens :')

Wou naar Engeland dit jaar maar is toch duurder dan ik wou , dit is dan plan B .


Hoe ervaren jullie een hostel ? , mijn knelpunt en grootste punt waar ik al bij wijze van hartkloppingen krijg . Je kan op een privé kamer dat scheelt al , ben niet extreem sociaal :P


Vind jullie avonturen wel heel vet :D

Set_Elkol
Berichten: 14846
Geregistreerd: 06-06-06

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 06:52

Toen ik jonger was vond ik hostels wel best vooral uit financieel oogpunt ook. Maar nu heb ik toch liever privacy en de luxe van rustig en een eigen badkamer.
Maar heb nog nooit in een hostel geslapen waar de overlast groot of vervelend was.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 07:19

Heb dit jaar voor het eerst in een hostel geslapen en op het bed na is het me allemaal echt meegevallen! Heb maar 1 kamergenoot gezien/gehoord van de 6 waarmee ik samen lag, iedereen was verder vooral op pad en als ze later in de avond de kamer op kwamen echt heel netjes stil :j
De bedden hadden allemaal een gordijn voor, dus je had prima privacy. Gedeelde badkamer was prima schoon :j
Alleen het bed lag echt niét lekker, terwijl ik normaal echt overal kan slapen. Verder viel het me echt heel erg mee voor wat ik mij erbij had voorgesteld :j

iris17

Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 10:35

Wat een leuk idee dat surprise me! Ik lees hier vooral veel positieve verhalen dus dat maakt het wel extra aantrekkelijk om het eens een keer te proberen :D
Mijn man en ik zijn in juni 12 jaar getrouwd en soms is het weleens goed om uit je comfortzone te stappen en jezelf te laten verrassen dus dit lijkt me dan wel een hele goeie.
Ik ben normaal gesproken een enorme controlefreak dus ik denk dat we voor een roadtrip gaan, dat vind ik voor nu wel spannend genoeg :')
Alleen zag ik dat de site vernieuwd was en er binnenkort meer keuze is in type accomodaties dus nu twijfel ik of ik daar niet even op moet wachten.. O:)

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 10:38

Hostels wisselen bij mij. Ik heb in hele fijne, rustige hostels geslapen waar iedereen z'n gang ging en rekening hield met anderen, ik heb ook in hostels geslapen waar het een groot feest was en ik amper heb kunnen slapen. Vervelendste was voor mij in Londen, toen sliep ik met een groep van zes jongens op de kamer die nogal van uitgaan en drinken hielden en dat het liefst op of rond de kamer deden. Daar heb ik toen zelfs een beetje ruzie mee gehad omdat ze zo idioot veel lawaai aan het maken waren.

Als je op een privé kamer kan slapen is een hostel niet anders dan een hotel. Vaak wat jongere mensen maar het is geen hut waar allemaal wilde feesten gegeven worden. Ik vind het een groot voordeel dat je voor jezelf kan koken als je geen zin hebt om uit eten te gaan en je ontmoet heel snel mensen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 10:51

Ik vind een hostel vaak wel gezelliger.. maar laatste keer was best wel een feesthostel. En daar ben ik dan toch te oud voor :')

Foaly

Berichten: 4819
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 19:14

Ik <3 hostels. Maar ik zoek wel altijd even uit waar ze liggen. Centraal, graag. Midden in de party buurt, liever niet:')

iris17

Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 09:47

Een hostel zou echt niks voor mij zijn, soms slaap ik weleens op een slaapzolder als ik een cursus met m’n paard heb en ondanks dat iedereen dan heel goed rekening met elkaar houdt doe ik geen oog dicht.
Maar ik kan me voorstellen dat het erg gezellig is en je snel mensen ontmoet! :)

Inmiddels heb ik geïnformeerd wanneer de nieuwe optie’s qua accomodatie er zijn en die komen half mei.
Wij gaan nu gewoon boeken en dan zien we wel, hoe minder optie’s hoe groter de verrassing denk ik maar :P

Winged

Berichten: 33007
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 10:27

Hostel ligt er heel erg aan. Laatste keer kwam er de laatste dag een hele schoolcolonne aan. En die hebben de boel goed op stelten gezet die nacht.

Kamergenoten waren wel tof.

Carolina87

Berichten: 400
Geregistreerd: 21-09-15
Woonplaats: aan zee

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 22:34

De tempratuur voor volgende week ergens.
Afbeelding

Denk wel zuid Europa

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 22:36

Klinkt niet slecht! , voor mij te warm :P . Gok ook het zuiden :j


Planning is in augutus met een ander te gaan :D , spannend :+

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 10:00

Klopt het dat het boeken bij sprsme veranderd is? Voorheen kon je aangeven wat voor soort reis je wilt, maar nu moet je eerst je vliegveld, enz invullen

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 10:24

Wij hebben geboekt :oo , ben heel benieuwd haha !

Komt terug heb ik gehoord , nu kan je kiezen uit hotel of hostel later .

Carolina87

Berichten: 400
Geregistreerd: 21-09-15
Woonplaats: aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 07:14


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 07:39


Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 09:03

Carolina87 schreef:
De tempratuur voor volgende week ergens.
[ [url=m/YUr1A2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Denk wel zuid Europa


Rome of Turkije?

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 16:20

Wij hebben het fantastisch gehad op onze multi-citytrip!
Eerst naar Genève, was even wennen maar toch erg genoten. Wel is alles héul duur daar, en omdat we niet wisten wat onze volgende stad zou zijn, hebben we de hand wel een beetje op de knip gehouden.
Tweede bestemming was Valencia ... daar ben ik echt verliefd op geworden <3 ! Wat een geweldige stad!
In beide steden heerlijk weer gehad {:} , slecht één dag een klein beetje regen (en wind) in Genève.

Volgende keer weer multi-city, nog veel leuker dan een enkele citytrip! :):) !

Eloya

Berichten: 5188
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 13:05

Klinkt super Gem!
ik wou de multi ook weer afwachten als optie. maar als je nu voor 12 mei boekte kreeg je 50 euro korting. dus ik ben net (mede door leuke belasting teruggave :P) toch maar overstag gegaan en geboekt!

20 augustus - 22 augustus ga ik helemaal alleen :j (vind het wel spannend) Ergens naar Noord-Europa!
In een hostel want blijf student en het noorden is al zo duur :P heb er nu al zin in!
https://srprs.me/nl/trip/iris-gaat-20-a ... p-vakantie

heb nu stage en daarna vakantie werk en daarna weer school. dus daar toch nog even een paar daagjes weg en vorige keer is srps me mij erg goed bevallen. dus ik ben nu benieuwd weer. vorige keer wel hotel en nu hostel, geen prive kamer geboekt bewust. maar dat vind ik ook wel weer leuk.

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 13:13

Dan ga je net een weekje eerder ! Spannend alleen!

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18121
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 09:55

Ik ga hier ook meelezen. Als je zo’n trip boekt, heb je dan inspraak in wat het gaat kosten en de datums van aankomst en vertrek?

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 09:56

balance schreef:
Ik ga hier ook meelezen. Als je zo’n trip boekt, heb je dan inspraak in wat het gaat kosten en de datums van aankomst en vertrek?


Ja, je kiest zelf je data en aantal dagen en dan zie je gelijk de (vaste) prijs!

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18121
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 10:16

Goh.. da’s eigenlijk wel heel leuk..

Flowq

Berichten: 2798
Geregistreerd: 12-11-08

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 11:17

Kun je nu alleen nog maar citytrips boeken??