Turkije

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 10:42

Wij gaan zeer waarschijnlijk in de meivakantie naar het LTI Serra Resort in Side. Hoop dat het wat is, aangezien het hotel alleen via Kras wordt aangeboden.. :=

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead


Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 09:09

Wij zitten in side nu en t is bewolkt en niet heel warm. Ook is het zwembad ijskoud. Jammer, hopelijk wordt t nog beter :D

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 11:35

Hier is het ook sinds een uurtje ongeveer weg! Buiten zwemmen ga ik me nog niet aan wagen, hou het ng even bij het binnenzwembad

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 15:59

Hier ook mensen die in Ali Bey Resort geweest zijn? :D Wij zijn er al een paar keer langs gereden en het zag er erg leuk uit met al die glijbanen. Ben wel benieuwd of er bokkers zijn die er zijn geweest en hoe ze het vonden.
Andere aanraders zijn ook welkom! Ik kijk alvast voor juni volgend jaar haha. Wel in Side, vind ik zelf het leukst.

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 18:03

TamaraFloor schreef:
Ik vlieg dinsdag om 3.00!
Terug helaas weer veranderd. Van 21.30 naar 11.15...

Alleen de weersverwachting is niet zo best -O-

Wel balen dat de tijd terug is veranderd! Scheelt toch weer een hele dag eigenlijk.

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 23:38

Zijn er hier toevallig ervaringen met Side Star Resort? :D

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 14:22

Ik wil ergens in december gaan boeken voor de vakantie in mei, maar ik vind het zó moeilijk. Elke keer is mijn 'favoriet' weer een ander hotel :') -O-

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 20:43

Nadir schreef:
Welke hotels twijfel je tussen Amira?

Eigenlijk alle :+ Haha. Maar vooral tussen Aska Lara Resort en Miracle Resort. En twijfel ook of ik niet gewoon naar hetzelfde hotel als dit jaar zal gaan, was echt super maar wil eigenlijk wel iets nieuws.
Tips zijn ook zeker welkom ! :D

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead


Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 16:30

MARILYN_ schreef:
Dankjewel! Ziet er goed uit idd!

Wij hebben ook Turquoise resort op het oog. Toevallig bokkers hier al geweest? :)

Vrienden van ons wel en die vonden het helemaal geweldig :j

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 10:53

Nathazzz schreef:
Wij mogen over bijna 3 weken weer! Ditmaal naar Delphin Be Grand in Lara.
Met zo'n regenachtige dag als vandaag zien we er helemaal naar uit!

Dit jaar wel voor t eerst in t hoogseizoen vanaf Amsterdam vliegen. Hoe lang van te voren zijn jullie aanwezig in hoogseizoen?

Ik zou echt minimaal 2 uur van te voren aanwezig zijn. Wij waren 2 weken terug vergeten dat t al ongeveer hoogseizoen was dus we waren iets meer dan een uur van te voren aanwezig en hebben echt moeten rennen voor onze vlucht, ondanks dat we overal voorrang kregen := Gebeurt mij in ieder geval niet meer haha.

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dalena, senna21 en 14 bezoekers