Kroatië!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Arantes
Berichten: 889
Geregistreerd: 01-08-06
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 13:43

Oh wat leuk dit topic, ik ga in augustus 2 weken een fly&drive doen in Kroatië samen met mijn vriend, helemaal zin in :D
We beginnen in Dubrovnik en eindigen in Zagreb. Tussendoor wordt het een beetje een mix van stadjes bekijken, strand en natuur. We gaan sowieso naar Plitvice en Krka.
Ik vind het geweldig om (wilde) dieren te spotten, iemand nog aanbevelingen of tips daarvoor waar je dit kunt doen? (Uiteraard geen parken oid waar het dierenwelzijn niet goed is).

Daarnaast, zijn de wegen makkelijk te rijden in Kroatië? Ik heb wel 4,5 jaar mijn rijbewijs, dus voor mij zal het wel te doen zijn alleen mijn vriend heeft hem pas een jaar en weinig gereden. Maar voor zover ik op google streetview kon zien zag het er vrij recht toe rechtaan uit.



Arantes
Berichten: 889
Geregistreerd: 01-08-06
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Kroatië!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 19:03

Ah oke, goed om te horen! Ja beetje bergachtig dacht ik al inderdaad, maar we gaan sowieso automaat huren dus daar moet dat (hopelijk) ook wel mee lukken :D

Arantes
Berichten: 889
Geregistreerd: 01-08-06
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 13:41

Jolliegirl schreef:
Arantes schreef:
Ah oke, goed om te horen! Ja beetje bergachtig dacht ik al inderdaad, maar we gaan sowieso automaat huren dus daar moet dat (hopelijk) ook wel mee lukken :D



Tip voor wilde dieren..

Zoek mensen met een eigen boot en vraag of je een keer mee mag varen.
gegarandeerd dolfijnen.

Op Cres zijn wilde gieren, supermooi!


Ah oke, thanks voor de tip!! Dat zou super gaaf zijn :D

Arantes
Berichten: 889
Geregistreerd: 01-08-06
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Kroatië!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 20:24

Hebben jullie nog tips voor welk verhuurbedrijf te kiezen in Kroatië (Dubrovnik) voor een huurauto?

Arantes
Berichten: 889
Geregistreerd: 01-08-06
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 20:20

Wat een super leuk filmpje _Lorette_! Krijg gelijk zin om te gaan haha :D

Wij gaan aanstaande dinsdag dan eindelijk richting Kroatië :D We beginnen in Dubrovnik en eindigen na 2 weken in Zagreb. De route is Dubrovnik - Split - Trogir dagtocht - Park Krka vanuit Sibenik - Zadar - Plitvice park - Zagreb.
Hoe is het daar nu qua temperatuur? Beetje te doen of erg heet?
En iemand nog tips voor leuke dingen/excursies etc voor de plekken waar we langs komen?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: eroslover, Laura_, maaikemuis, marleen_usar, turtlelito en 75 bezoekers