Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 19:56

flettie schreef:
Mamamiesje en ik zitten nu in het hotel in Düsseldorf. Morgen moeten we om 8 uur op het vliegveld zijn :):)

En het is Warschau geworden *\o/*

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 20:00

Leuk! Veel plezier!

xxxmh

Berichten: 3487
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 20:13

Ik vlieg deze zomer 2 keer met srprs en dat wordt natuurlijk handbagage. Vorig jaar vond ik dat een drama met mijn toilet artikelen (kon niet alles meenemen wat ik gebruik) dus ben ik nu wat dingen aan het uitproberen zoals van die make up remover pads die al vochtig zijn. Nu zitten die van Kruidvat in een potje maar dan zou ik ze gewoon in een zakje doen als ze lang genoeg vochtig blijven. Nu mijn vraag: zien ze dat ook als vloeistoffen?
Scheelt weer 2 flesjes in dat zakje haha

Michelle_96

Berichten: 1860
Geregistreerd: 24-03-09
Woonplaats: Havelte

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 20:30

Ik heb altijd vochtige washandjes mee, die zitten gewoon in verpakking los in mijn koffer.. Heeft bij mij nog nooit voor problemen gezorgd

Djoena
Berichten: 11513
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 11:11

flettie schreef:
flettie schreef:
Mamamiesje en ik zitten nu in het hotel in Düsseldorf. Morgen moeten we om 8 uur op het vliegveld zijn :):)

En het is Warschau geworden *\o/*

Ik zag het op Facebook! Geweldig! :))

lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 15:37

xxxmh schreef:
Ik vlieg deze zomer 2 keer met srprs en dat wordt natuurlijk handbagage. Vorig jaar vond ik dat een drama met mijn toilet artikelen (kon niet alles meenemen wat ik gebruik) dus ben ik nu wat dingen aan het uitproberen zoals van die make up remover pads die al vochtig zijn. Nu zitten die van Kruidvat in een potje maar dan zou ik ze gewoon in een zakje doen als ze lang genoeg vochtig blijven. Nu mijn vraag: zien ze dat ook als vloeistoffen?
Scheelt weer 2 flesjes in dat zakje haha

Ik haal altijd van die vakantieverpakkingen, ook wel mini's genoemd. :)
Dat scheelt zoveel ruimte in je bagage dat je de make-up removerpads evt gewoon in het potje mee kunt nemen.

thequeensmum
Berichten: 3528
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 15:51

Mijn dochter gaat 18 april op stedentrip, inmiddels voor de 4e keer. Ze is in Wenen, Porto en Milaan geweest. Voor de eerste keer heeft ze nu moeten aangeven hoelang haar paspoort nog geldig is, we zijn alweer erg nieuwsgierig.

xxxmh

Berichten: 3487
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 18:18

lor1_1984 schreef:
xxxmh schreef:
Ik vlieg deze zomer 2 keer met srprs en dat wordt natuurlijk handbagage. Vorig jaar vond ik dat een drama met mijn toilet artikelen (kon niet alles meenemen wat ik gebruik) dus ben ik nu wat dingen aan het uitproberen zoals van die make up remover pads die al vochtig zijn. Nu zitten die van Kruidvat in een potje maar dan zou ik ze gewoon in een zakje doen als ze lang genoeg vochtig blijven. Nu mijn vraag: zien ze dat ook als vloeistoffen?
Scheelt weer 2 flesjes in dat zakje haha

Ik haal altijd van die vakantieverpakkingen, ook wel mini's genoemd. :)
Dat scheelt zoveel ruimte in je bagage dat je de make-up removerpads evt gewoon in het potje mee kunt nemen.


Ja mini's heb ik ook maar als ik al van die vochtige wattenschijfjes kan meenemen in een zakje scheelt weer 2 flesjes makeup remover waardoor ik wel zonnebrand en deo kan meenemen want vorig jaar kreeg ik dat er niet in haha

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:01

Ik heb een multi geboekt, wordt nog een uitdaging met de handbagage als de weersvoorspellingen heel verschillend zijn :D .

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 16:36

Ik moet zondag om 05:00 op Eindhoven Airport zijn _O- Weersvoorspellingen tot nu toe 20-22 graden en bewolking, prima dus.

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 09:17

Hallo allemaal,

Ik kom hier even binnenvallen. Vriendlief en ik willen eigenlijk niet op vakantie dit jaar. Echter als er wat budget is willen we toch heel even een paar dagen weg. We hebben wel al vakantie opgenomen van het werk dus we zullen in die periode gaan (eind juli/begin augustus). Nu zitten we te kijken voor een autoreis via sprs.me. Iemand ervaringen? Mochten er al veel verhalen in het topic zijn dan lees ik ze even terug maar het zijn 81 pagina’s dus uit luiheid plaats ik even snel dit bericht :+ Alvast bedankt allemaal!

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 14:47

Als je in dit topic zoekt op roadtrip komen er een paar ervaringen voorbij!

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 05:35

Wij zitten inmiddels te wachten om te boarden richting Praag :D

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 07:04

Wat tof, veel plezier!

Carolina87

Berichten: 400
Geregistreerd: 21-09-15
Woonplaats: aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 07:42

Ghostattack schreef:
Wij zitten inmiddels te wachten om te boarden richting Praag :D


Tof zeg. Mooie stad

Ik moet nog 3 weken wachten (8 mei). De tijd weten we ongeveer Rond half 7 Een mooie tijd.

Vindt het wel spannend. Blijf die nacht bij mijn vriendin slapen.

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 10:15

Tot nu toe al zeer positief verrast door de stad. Ik ben nog nooit in Oost Europa geweest dus dit is geheel nieuw voor mij. Andere valuta is wel even onhandig :+

Zijn inmiddels al ruim een half uur in het centrum, we kunnen pas vanmiddag inchecken in het hotel.

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18043
Geregistreerd: 21-04-04

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 16:09

Praag is inderdaad prachtig: volop historie. Veel plezier!!
Trouwens, als je een beetje een vriendelijk hotel hebt, kun je vast al wel op z'n minst je bagage even stallen! ;)

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 17:53

We hebben enkel een rugzakje mee dus bagage viel wel mee! Maar we hebben een super tof hotel, het NYX Prague hotel. Best wel luxe haha.

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 22:42

Wij waren de vorige srprs.me trip in Praag, geweldige stad!

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 19:59

We hebben het echt heel leuk gehad! Gelijk een goede recensie geschreven voor srprs.me, want er was letterlijk niks op aan te merken.

Onze vluchten waren ideaal qua tijd (7:00 heen, terug om 21:30) en de vluchten waren zo leeg dat ik een privé stoelenrij had _O-

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 21:38

Ghostattack schreef:
We hebben het echt heel leuk gehad! Gelijk een goede recensie geschreven voor srprs.me, want er was letterlijk niks op aan te merken.

Onze vluchten waren ideaal qua tijd (7:00 heen, terug om 21:30) en de vluchten waren zo leeg dat ik een privé stoelenrij had _O-

Dat is helemaal lekker zeg!
Wat vond je van Praag? :)

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 11:24

Ooowwww, weer een nieuwe mail :):) ! Iets met een zwarte enveloppe zodat we "meteen door de douane kunnen" ??? En over een dag of drie het eerste weerbericht :P .

thequeensmum
Berichten: 3528
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 13:18

Dochter zit in Belfast. Typisch zo'n bestemming waarvoor ze zelf nooit kiezen zou, maar die toch heel verrassend is. ( Titanic is daar gebouwd en daar is een museum aan gewijd ). Hotel is weer top, vluchttijden ook helemaal naar wens.

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 12:17

truus1957 schreef:
Dochter zit in Belfast. Typisch zo'n bestemming waarvoor ze zelf nooit kiezen zou, maar die toch heel verrassend is. ( Titanic is daar gebouwd en daar is een museum aan gewijd ). Hotel is weer top, vluchttijden ook helemaal naar wens.

Ik zou er voor tekenen omdat je dat idd echt niet snel zelf bedenkt :D .

Mijn weerberichten zijn goed :):) . De eerste twee dagen 23 graden en op de volgende bestemming 23, 15, en daarna weer rond de 23 graden. Doe ik het voor +:)+ 8-) . Overmorgen weg!

thequeensmum
Berichten: 3528
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 15:51

Heel veel plezier, ik ben benieuwd waar je terecht komt.