London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 12:25

haaj!

Ik meld me hier ook even!
Ik ga op maandag 2 november tot en met donderdag 5 november naar londen met mijn nichten.
ik ben al eens in londen geweest, maar dat is een hele poos geleden.

we willen graag gaan winkelen (veeeel winkelen ;) ) lekker eten , en een drankje doen.

nu willen we graag met zijn 3en op 1 kamer slapen als dat mogelijk is, al zaten we eventueel ook aan Airbnb te denken, maar daar hebben we nog geen ervaring mee.

weet er iemand eventueel nog leuke hotels in het centrum of dicht bij het centrum, waar je met 3 man op 1 kamer kan slapen? en dan niet in een stapelbedje, gewoon fatsoenlijk hotel haha


rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 13:45


rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 14:49

rockey schreef:



edit;

heb de zoekfunctie gebruikt en het wordt redelijk vaak aangehaald in dit topic. we hebben zo juist gereserveerd van 2 november tot en met 5 november.

nu nog even tickets reserveren.

mensen die hier nog leuke eet tentjes weten? waar je bijv lekker kunt ontbijten, maar ook goede restaurants voor de avond? en eventueel leuke barretjes?

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 07:36

is er hier al eens een lijstje geweest in dit topic wat betreft bars? restaurants ?

mijn nichtje en ik gaan zowizo om gezellig te winkelen, maar vinden jullie nu we toch naar londen gaan, iets dat we zeker moeten doen, of gezien moeten hebben?

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 09:57

wij vliegen vanuit eindhoven op londen stansted , vanuit daar naar het hotel is als ik goed heb gekeken 1,5 uur ongeveer.

moeten wij nog ergens op letten? mijn neef had nog 2 oyster cards liggen, die we mochten hebben en alleen nog op moeten waarderen, er stond nog maar een klein bedrag op.

raden jullie dan de metro aan? zijn het makkelijke verbindingen naar het centrum?

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 09:55

ik heb er mega veel zin in! heb al best veel leuke adresjes gevonden , leuke pubs op gezocht etc.


iemand hier bekend met restaurant yauatach of kulu kulu sushI?

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 16:18

ik kan al bijna gaan aftellen! maandag vliegen we. en aan de weersvoorspellingen te zien treffen we het ook nog eens! *\o/*

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 11:30

ìemand hier bekend met dit restaurant? quaglinos , zit in may fair.

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 11:42

Ik ben er nu nog. Wat is t tof!!!

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 11:18

ik ben ook weer terug! het was heerlijk! best veel gedaan in die 4 dagen, en heerlijk gegeten! ietssssssss teveel geld opgemaakt :P

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:07

wij hebben 1 avond gegeten bij jamie oliver, maar dat viel heel erg tegen. we hebben een keer gegeten bij een mexicaan bij het st gilles hotel om de hoek, onwijs lekker!

ook hebben we een avond gegeten bij http://www.quaglinos-restaurant.co.uk/ onwijs goed! hele leuke avond ook met muziek en zangeres.

we hebben bij harrods een keer geluncht , lekkere dim sum, en in notthing hill, bij granger & co, echt een aanrader!

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:56

jamie oliver viel echt heel erg tegen! weinig smaak, droog en blegh nee ik vond het niks.

wij hadden nog graag bij hakkasan of nobu willen gaan eten, maar helaas dagen te kort :P

maar inderdaad eten is duur, maar ik vind het altijd wel heel gezellig, wij hadden wat dim sum in harrods tussen het shoppen door, waren 65 pond pp kwijt haha

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 01:47

Ik houd nou eenmaa van goed eten en betaal er dan ook graag voor hihi

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 12:04

Ik ga hier nu weer even mee lezen! tijd terug gemeld en toen ben ik met mijn nichtje naar londen geweest, zoals het er nu naar uit ziet ga ik met mijn moeder in oktober een aantal dagen.

super veel zin in weer <3

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 13:16

Wij zitten nu te kijken om vanaf Eindhoven te vliegen en dan op londen stansted. Ik hoor weinig mensen hier over dat vliegveld hier.


het makkelijkste is dan om een trein te pakken toch? naar het centrum

wij zullen op Mayfair slapen.
Laatst bijgewerkt door rockey op 28-09-17 13:18, in het totaal 1 keer bewerkt

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 13:19

_Nadia_ schreef:
Stansted heeft de Stansted Express trein (naar Liverpool street) of verschillende bussen (national express en nog wat andere maatschappijen). Geen metro, het is echt een heel stuk buiten London.
Vanaf Eindhoven is Ryanair toch? Ik zou het niet doen, liever wat meer betalen dat je ook daadwerkelijk in London komt zeg maar.


ja klopt, maar Eindhoven is hier zeg maar 15 minuten vandaan. dus dat zou wel het meest ideale zijn.

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 13:20

_Nadia_ schreef:
Stansted heeft de Stansted Express trein (naar Liverpool street) of verschillende bussen (national express en nog wat andere maatschappijen). Geen metro, het is echt een heel stuk buiten London.
Vanaf Eindhoven is Ryanair toch? Ik zou het niet doen, liever wat meer betalen dat je ook daadwerkelijk in London komt zeg maar.


Raden jullie liever een ander vliegveld aan dan? Nu kwam idd alleen stansted naar voren als ik vanaf eindhoven wil vertrekken. Ik ben vorige keer ook op stansted gevlogen en toen inderdaad die express trein gepakt. Maar ik dacht misschien is er nog een andere mogelijkheid..

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 13:23

Jans schreef:
Ik zou met Ryanair bang zijn dat je er nooit komt met al die afgelastingen :=

Ik vlieg graag op City, vanaf Rotterdam of Schiphol :+


Thanks voor de tip, Ik ga nog eens verder kijken naar andere vluchten eventueel vanaf Rotterdam.
Jammer is, dat het maar een goed uur vliegen is en we naar Amsterdam al een uur onderweg zijn.

Ik zie hier veel mensen die rond November of kerst gaan, heerlijk!!

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 13:29

Iemand nog leuke tips voor hotel in Mayfair? we zaten nu te kijken naar The May fair hotel.

Ik had ook al wat diner adresjes gevonden, ik wil sowieso naar Zuma en Novikov en dan italiaanse gedeelte en ik wil gaan lunchen bij Sketch, iemand daar al eens geweest, alles roze *\o/*

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 10:23

o daar zou ik ook echt niet gelukkig van worden!! wat balen Lau!!!

@ dames en heren? ik ga jullie helaas toch weer verlaten, thanks voor de tips , onze planning is veranderd en ipv Londen wordt het Dubai *\o/* <3

heel veel plezier in londen nog!


rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 10:03

Wij gaan met Pasen naar Londen, vliegen vrijdag de 30e en maandag avond 2 April terug.

Is met pasen wel gewoon alles open? harrods etc?

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 08:29

Wij vliegen vrijdag ochtend via Rotterdam op city en vliegen maandag avond terug *\o/* zoveel zin in! Heb gereserveerd bij novikov italian, sexy fish en zondag brunch bij sketch <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fleur_Laura, Gaby, xPabloBokt en 77 bezoekers