.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SplashIsLief
Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Dubai / verenigd Arabische Emiraten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:48

Tip; neem de hop on hop off bus. Wij zijn in november in Dubai geweest en er zijn 3 verschillende routes (oude deel van Dubai, Marina en Jumeirah). De laatste 2 routes starten bij Jumeirah. Wij vonden de routes erg leuk, leuk om info mee te krijgen en veel te zien.

Kaartjes zijn niet duur en je kunt gratis flesjes water pakken. :j En stops op veel leuke plaatsen.


Naast het lijstje van Nikey;
- Old Souk
- Dubai Marina, heel gaaf :j Liefst ook met de boot! (zat gratis bij onze hop tickets)
- De fontein shows bij de Burj Khalifa, elke keer anders en elke keer geweldig
- Jumeirah Madinat
- Dubai Canal (net open)
- Burj Khalifa boven :j


Ik heb wel rekening met mijn kleding gehouden maar bijna nooit mijn knieen bedekt. Ik voelde me absoluut niet bekeken dus maak je daar niet te druk over.

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3


SplashIsLief
Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:15

Ik had dat ook gelezen op internet, maar toen ik mijn kledingkast in dook bleek ik niks langs te hebben anders dan lange broeken. :+ Ik heb een aantal langere rokken gekocht en overlegt met een vriend die vorig jaar 4,5 maand in Dubai zei. Hij zei dat ik me niet druk moest maken en dat bleek ook zo. :j
Natuurlijk heb ik mijn kortste broeken en rokjes thuis gelaten en ook meer t-shirts meegenomen dan ik normaal zou mee nemen, maar ik heb me geen enkel moment ongemakkelijk gevoeld. :n Ik had met 30 graden geen zin om hele dagen in een lange broek te lopen (ik had ze wel bij, voor het geval dat we naar een strengere omgeving zouden gaan).

Ik ben alleen niet in een moskee geweest. Ik kan me voorstellen dat het dan anders is.

Als je de sexy jurkjes in de etalages ziet dan vraag ik me sowieso af waar wij ons druk om maken _O- Maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen die daar loopt.

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

SplashIsLief
Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:23

Relaxed schreef:
Wow in juni, succes :P Wij waren er in maart en toen was het al bloedheet :+

Ik zou de hop on hop off bus ook doen, wel voor 48 uur, want het is zo druk in Dubai dat je die tijd wel nodig hebt als je veel wilt zien.
Burj Khalifa is leuk, maar ook heel druk, staat zo uren te wachten voor je boven bent :j

Dubai is qua kleding veel vrijer, vooral het centrum.. Dat is zo toeristisch.

Oja; tip; Als je naar boven gaat in de Burj Khalifa, koop tickets vooraf; dat is goedkoper en scheelt lang in de rij staan. :j

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3


SplashIsLief
Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Dubai / verenigd Arabische Emiraten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 18:58

Het hotel waar wij zijn geweest voldoet niet helemaal aan je eisen, maar was wel top; geweldige kamer en uitgebreid ontbijt :j Gratis shuttle naar het strand en redelijk dicht bij de metro zodat je zo in het centrum staat.
https://www.corendon.nl/verenigde-arabi ... n-info-tab

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

SplashIsLief
Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Dubai / verenigd Arabische Emiraten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:10

De prijzen zijn ons ook heel erg meegevallen. Wij hebben vaak goedkoper gegeten dan in Nederland :j

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eleionomae en 157 bezoekers