Curacao!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Naath86
Berichten: 3876
Geregistreerd: 27-12-08

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 09:34

Ik meld mij ook hier!

Wij vliegen a.s. maandag naar Curacao en zitten 9 dagen in het Livingstone hotel bij de Jan Thiel baai. We willen nog een autootje huren, maar we hebben deze week nog een creditcard moeten regelen en we hopen dat ie op tijd komt!! Is er anders nog een mogelijkheid om een auto zonder creditcard te huren??


Naath86
Berichten: 3876
Geregistreerd: 27-12-08

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 21:49

Haha 1234! Ik lees toevallig nu ff het topic en lig op dit moment ook bij de zanzibar! Morgen weer naar huis...

Naath86
Berichten: 3876
Geregistreerd: 27-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 22:46

Ik ben al weer een week terug uit Curaçao, hier nog even een foto spam, want volgens mij is er al een tijdje niks voor bij gekomen!!

1234, we hebben dan vorige week wel tegelijk op het strand gelegen! Haha!!

Port Marie
[ img ]

Flamingo's langs de weg naar Port Marie
[ img ]

En ons vaste vriendje op het strand bij Port Marie
[ img ]

En een dagje naar Klein Curaçao
[ img ]

[ img ]

Jan Thiel Baai
[ img ]

Cas Abao
[ img ]

Dit was ergens bij Westpunt, weet eigenlijk niet meer precies waar..
[ img ]

Heb nu alweer heimwee nu ik er weer naar terug kijk.. En als ik dan naar buiten kijk hoe zulk weer het hier is....

Naath86
Berichten: 3876
Geregistreerd: 27-12-08

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 10:03

Je kan dit op de site van de rabobank zo regelen. Kan je kiezen voor welke periode je pas wereldwijd kan gebruiken. Misschien dat je zelfs het land kon kiezen maar dat weet ik niet meer zeker.

Naath86
Berichten: 3876
Geregistreerd: 27-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 15:02

manzano schreef:
Nee ik ben nog niet geweest. Ben vorig jaar 2x naar Curacao gegaan en toen hebben we Kl.Cura laten zitten.... Las overal horrorverhalen over zeeziekte enzo (en ik wordt super snel zeeziek en dan kan ik m'n dag verder wel vergeten).
Nu kwam ik toevallig die site tegen en sprak me wel aan. Denk dus dat ik die ga proberen.


Kom even uit de meeleesmodus!

Wij drie jaar geleden ook naar Klein Curaçao geweest en ben inderdaad ontzettend ziek geweest. Na 5 minuten op de zee kon ik al niet meer op mijn eigen benen staan en heb ik de hele reis aan de kant door gebracht, zodat ik makkelijk alles overboord kon gooien }>

Gelukkig was ik er al direct vanaf toen ik het water in dook en op de terugreis nergens last van gehad.

Naath86
Berichten: 3876
Geregistreerd: 27-12-08

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 17:16

Wij gaan volgende week naar Bonaire, drie jaar geleden naar Curaçao geweest en is heel goed bevallen! Nu willen we graag een ander eiland zien, dus gaan naar Bonaire. Zijn er hier mensen ook al eens naar Bonaire geweest?

Naath86
Berichten: 3876
Geregistreerd: 27-12-08

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 10:03

Wij zijn naar Curacao ook met KLM geweest, hele goede service en entertainment is ook veel beter!

Dit jaar naar Bonaire geweest met Tui, heen vlogen we comfort klasse, terug premium wat wel echt super was hoor, echt alle luxe hadden we onderweg! Maar stoelen bij KLM zijn echt wel beter maar entertainment viel echt tegen!
Bonaire scheelde alleen wel 500 euro p.p. en dan vlogen we terug nog premium, dus ja dan was de keuze snel gemaakt.

Naath86
Berichten: 3876
Geregistreerd: 27-12-08

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 22:23

Nee goedkoopste is economyclass. Mijn vriend is erg lang en voor 30 Euro pp vlieg je comfort met 10 cm meer beenruimte. KLM heeft overigens wel standaard meer beenruimte dan tui volgens mij.

Naath86
Berichten: 3876
Geregistreerd: 27-12-08

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 10:20

Wij zaten een paar jaar terug ook bij de Jan Thiel baai en vond er achteraf gezien ook niet veel aan.. Maar beperkt aantal restaurants, wat naar mijn idee ook voor behoorlijke prijzen zorgde. Willemstad is wat dat betreft een stuk goedkoper. Ik had liever wat dichter bij Willemstad gezeten. Of wat meer aan de andere kant van het eiland, wat dichter bij de mooie stranden.


Naath86
Berichten: 3876
Geregistreerd: 27-12-08

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 22:54

Even uit de meeleesmodus.

Wij zijn vorig jaar naar bonaire geweest en ook al eens op curaçao. En idd, bonaire is echt veel beter te doen met scooter! Wij zijn er 12 dagen geweest en 4 of 5 dagen een scooter gehuurd. Scheelde veel geld en je komt er echt overal. Wegen zijn ook beter dan op curaçao. Curaçao zou ik liever met de auto willen, wegen zijn daar ook veel drukker dan op bonaire. Qua afstanden is bonaire ook veel beter te doen op de scooter.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 139 bezoekers