Het stedentrip topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Ilsee_
Berichten: 1152
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Bath, UK

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 14:15

Stedentrips ik houd er van :D Even kijken waar ik geweest ben, Parijs, Barcelona, Rome, Praag, New york, Brussel, Kopenhagen, London, Milaan.
London heeft wel echt mn hart gestolen maaar Barcelona vond ik ook echt heel leuk!

Komen de tijd geen stedentrips op de planning helaas. Zou wel heel graag naar Marrakech, Lissabon en Stockholm willen!


_Ilsee_
Berichten: 1152
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Bath, UK

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 15:18

Haha de keuze was ineens snel gemaakt! Maar Toronto tof!


_Ilsee_
Berichten: 1152
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Bath, UK

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 21:23

Barcelona heb je nooit genoeg tijd! Wij zijn toen geweest voor 5 dagen, en hebben daar nog 2/3(?) nachten bij geboekt omdat we echt verliefd waren op de stad!

Londen same, nu een paar keer geweest maar er is altijd wel iets om te doen het is maar net wat je wilt en waar je interesses liggen.

Iemand een tips voor een stad om te bezoeken in Maart? Ik kan ongeveer week weg maximaal. Of een eiland?
Londen, Barcelona, Praag, Parijs en Rome al twijfel ik wel om nog een keer naar Rome te gaan omdat het toen echt te warm was. Maar misschien hebben jullie nog leuke ideeën.

_Ilsee_
Berichten: 1152
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Bath, UK

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 00:27

Valencia is misschien nog wel een goede! Ik ga mij daar even in verdiepen. Ik wil ook nog naar Boedapest, maar ik denk dat ik nog wel een keer wil interrailen en dan die kant op.

Tesseke, de Lion King is een aanrader!! Ben ik ook geweest in London en was echt heel tof.

Verder heb ik niet zoveel suggesties voor Hotels in London, ik heb daar toen in een hostel gezeten, ik weet zo de naam even niet meer, maar was prima. Alleen had ik per ongeluk een 8 persoons kamer geboekt en zaten mijn zusje en ik samen met heel wat Spaanse gasten haha.

_Ilsee_
Berichten: 1152
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Bath, UK

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 14:34

Ik vond Milaan ook niet heel speciaal, wel leuk maar ik heb mooiere plekken gezien. Madrid staat heel hoog op mijn lijstje maar heb ik nog niet gezien..

Ik ga volgende week paar daagjes Londen heel veel zin in!
En ben nu een tripje aan het plannen naar Edinburgh.

_Ilsee_
Berichten: 1152
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Bath, UK

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 21:54

Hi!
Ik mag ook weer! Hebben jullie tips voor Rome en Napels? We gaan een ruime week en willen beide steden meepakken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 131 bezoekers

cron