London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Memories
Berichten: 2613
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 15:09

Kom even binnenvallen naar aanleiding van bovenstaand bericht O:) Lees altijd wel een beetje mee hier, ben groot fan van London en probeer toch minstens 1 a 2 keer per jaar te gaan.

Oyster is altijd goedkoper, maar wel in de gaten houden welke je neemt en hoeveel daarop mag staan om 'm nog in te kunnen leveren. Zomer dit jaar geweest en toen stond er teveel op om ze nog in te kunnen leveren en geld terug te kunnen krijgen, wisten we niet van te voren (want dat was hiervoor nooit zo?) maar dat zou je zogenaamd heel makkelijk thuis kunnen regelen... heeft ons bijna 5 maand gekost om die 60 euro terug te krijgen :o

Oh en wat gaaf dat je naar Kew Gardens gaat, dat was echt de highlight van onze trip dit jaar <3 echt vreselijk mooi en rustig daar. Wanneer ik weer ga trek ik daar een hele dag voor uit := Southbank is ook heel gezellig, daar gingen wij elke avond een wandeling maken. (ons 'vaste' hotel is daar vlakbij: Days Inn Waterloo, hotel zelf is nogal vergane glorie maar lekker goedkoop en voor ons ideaal qua locatie := )



Memories
Berichten: 2613
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 16:18

HorseTimeXL schreef:
O bedankt voor je tip Memories! Ja ik ben ook echt verliefd op Londen. Dit is alweer de derde keer. Haha ja ons hotel moet ook behoorlijk vergaande glorie zijn. Maar overal staat dat de locatie perfect is, ontbijt goed en het is er schoon. Meer hebben we niet nodig :D. Ik heb altijd, zo lang het maar schoon is.


Ja dat is voor ons ook het belangrijkste. Wij gaan altijd hele dagen de stad in, dus 's ochtends ontbijt en dan uurtje of 8 de deur uit en 's avonds om een uur of 10 weer terug en direct slapen, is imo dan zonde om veel geld uit te geven aan een supermooi hotel waar je alleen maar slaapt :+

Ja bij ons kon dat dus niet Nadia... wij hadden er alleen aan het begin van de vakantie een bedrag erop gezet en toen niet meer weer opgeladen maar aan het eind stond er meer dan 5 of 10 pond (1 van de twee, ben het even kwijt) op en dat was dus teveel, dan mocht je hem niet meer inleveren. Bewaren had idd ook gekund maar wij vonden het bedrag daarvoor eigenlijk teveel om 'even te laten staan', arme student en dan is 60€ toch een klap geld :o

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk94, bloempie186, c_alsemgeest, Dido2316, Fenn, Flip, friezenfan2, janneke584, Maanon_, Marleen_L, mvdende, purny, schaapie18, StonedRomy, YandexBot en 74 bezoekers