Het stedentrip topic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 11:43

Ook ik ben dol op stedentripjes!
Vaak ga ik toch wel 1 of 2 keer per jaar. Dit jaar nog niets gepland, maar dat gaat wel komen. En ik ga ook vaak uit van aanbiedingen :j

Misschien ga ik volgend weekend naar een stad in België, gewoon even een weekendje weg, niet te ver maar toch een ander land. Verder willen mijn vriend en ik regelmatig een weekend weggaan, naar een stad die te doen is met de auto. Maar daar is nog geen planning voor.

Verder ben ik in de volgende steden geweest:
Londen
Parijs
Praag
Boedapest
Milaan
Krakau (Auschwitz)

Edit: ik zeg net dat ik dit jaar nog niet geweest ben, maar ik ben begin januari naar Krakau geweest :)

♥♥♥♥♥


_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 17:27

ikke schreef:
HorseTimeXL schreef:
Mag ik mij ook hier melden :D. Ik en mijn beste vriendin willen waarschijnlijk eind november naar Londen gaan en al wat kerstsferen meepakken. Heb even zitten twijfelen ivm alle aanslagen, maar heb ook zo iets het kan overal gebeuren..

Dan zou ik naar York gaan :)*
Niks mis met London hoor, maar ik vind het compacte van York leuker.

Als iemand nog eens naar Maastricht gaat, breng dan een paar Witte Raaf biertjes voor me mee. Witbier heeft mijn voorkeur......


Ik geloof je direct en New York rond kerst/oudjaar staat hoog op mijn lijstje. Alleen is Londen iets toegankelijker qua budget dan New York :')

Londen ben ik ook geweest, ook eind november. Ik vond het geweldig! En al goed in de kerst sfeer gekomen. Kijk wel even goed wanneer de markt start in hyde park, dat is het leukste!

Ik vertrek volgende week naar Stockholm en Helsinki, we willen waarschijnlijk ook nog een dagje naar Tallinn gaan :D

♥♥♥♥♥

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 18:36

Judith_ schreef:
York en New York zijn wel twee hele verschillende steden. :D


Wat stom :') ik dacht dat het als afkorting gebruikt werd haha
Nu valt het kwartje _O-

♥♥♥♥♥


_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:15

purny schreef:
Berlijn is leuk en geweldig. Luchthaven tegel ligt ongeveer een uurtje van de stad af.
Zus en ik willen volgend jaar 5 daagjes Krakau doen. Hoeveel zloty heb je ongeveer nodig per dag?
O en er is nog een York. Maar dan in Pennsylvania. Ook een mooi stadje


Ik ben met een vriendin geweest, 4 dagen en we waren volgens mij iets van 100 euro pp kwijt! Dat was voor alle dagen haha. Je kan er heel goedkoop eten. Wij deden veel te voet. We zijn naar Auschwitz geweest en de zoutmijnen :) oh en vanaf het vliegveld naar de stad kan je voor omgerekend een euro ongeveer reizen met de bus! Echt spotgoedkoop!

Berlijn is ook heel leuk! Ben net 3 dagen terug :D

♥♥♥♥♥

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 21:41

Wij hadden via travelbird geboekt en bij ons zat Auschwitz erbij. Ik geloof zelfs dat Auschwitz in principe gratis is, persoonlijk zou ik wel met een gids gaan. Daar betaal je dan voor. Bij ons was vervoer geregeld van hotel naar Auschwitz en birkenau en weer terug. De zoutmijnen hebben wij via het hotel geboekt en toen werden we ook opgehaald bij het hotel met een bus.
Volgens mij is het ook prima met Ov te doen, maar dat zou je even uit moeten zoeken!

Wel een belangrijk iets is dat je goed ter been bent. Birkenau is groot en voor iemand die slecht ter been is veel lopen. Bij de zoutmijnen moet je veel trappen op en af, je gaat er geloof ik 28 naar beneden, wel met een liftje weer omhoog :D de mijn vond ik heel gaaf!

♥♥♥♥♥


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, Albertina71, Amparo, Antonius, Babootje, ellen05, Maanon_, Nanu, Nathalie18x, secricible, Sneeuwmaan en 85 bezoekers