London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Justme_Lisaa
Berichten: 2160
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 10:43

Ik meld me hier ook even. M'n moeder en ik gaan in augustus vier dagen naar Londen, we vliegen vanaf Schiphol Amsterdam naar Londen City. We verblijven in het strand palace hotel, volgens mij vlakbij oxfordstreet.
Heeft iemand nog tips of kleine dingen waarvan je zegt dat moet je echt gezien hebben voordat je weer vertrekt uit Londen? En heeft iemand nog ervaring met dit hotel?

[o]


Justme_Lisaa
Berichten: 2160
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 18:21

Loesje88 schreef:
Heeft iemand ervaring met 'the London Pass' ?
Het ziet er goed uit en gezien ik nog nooit in Londen ben geweest wil ik natuurlijk zoveel mogelijk bezichtigingen doen.. dus dan zou het goedkoper zijn om zo'n pas voor 2 dagen aan te schaffen lijkt mij?


Ik heb hem laatst aangeschaft incl. een reisproduct. Ben benieuwd, kan je verder niet helpen qua ervaring.

[o]

Justme_Lisaa
Berichten: 2160
Geregistreerd: 27-07-07

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 15:51

Leuk dat je naar Londen gaat! Ben op dit moment in Londen en heb het echt ontzettend naar m'n zin, ik heb wel een ding geleerd sinds ik in Londen ben en dat is dat ik nooit meer in het hoogseizoen hier naar toe ga. Heb me namelijk erg verkeken op de drukte die er op dit moment is hahaha.

[o]


Justme_Lisaa
Berichten: 2160
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 10:03

Wij gaan 30 november en 1 december. Waren voor beide 600,- kwijt := , maar goed dan vliegen we wel op Londen city en zitten in het strand palace hotel. En top locatie, dus daar betaal je ook voor haha

[o]

Justme_Lisaa
Berichten: 2160
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 06:25

Hi, ik weet dat het topic al erg lang stil is, maar ik ga het toch proberen. Aan het einde van het jaar ga ik naar Londen, maar daar wil ik een bezoek aan de Lion King aan koppelen. Ik kom er alleen niet uit waar ik het beste tickets kan kopen voor die voorstelling, want ik zie allemaal verschillende websites die zeggen dat ze het veiligst zijn en de tickets verkopen. Weet iemand hier waar ik het beste deze kan kopen zodat ik zeker weet dat ik een stoel heb? Alvast bedankt! :)

[o]

Justme_Lisaa
Berichten: 2160
Geregistreerd: 27-07-07

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 09:26

Ja ik twijfel dus via de officiƫle website, of dan via de officiƫle website van het theater zelf..

[o]

Justme_Lisaa
Berichten: 2160
Geregistreerd: 27-07-07

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 05:43

Kaartjes zijn ondertussen gelukt, bedankt daarvoor! Heeft iemand toevallig ervaring met de pay as you Go situatie met de metro? Ik heb een prepaid contactloze creditcard die ik ervoor kan gebruiken, maar twijfel of het beter werkt dan de Oyster card.. :)

[o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Charlies, K_nolan, OmgiliBot en 70 bezoekers