Curacao!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

VinandoW
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-07

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 16:54

Hallo allemaal! Het duurt nog even maar ik vertrek volgend jaar juli (2018) voor twee maanden naar Curacao, ik ga het topic even volgen voor eventuele tips!


VinandoW
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 11:23

linnnh schreef:
Leuk VinandoW! Ga je stage lopen?


Ja! Ik ga stage lopen op een advocatenkantoor. Kijk er erg naar uit, moet alleen wel tegen die tijd zelf een woning zoeken etc. en eventueel een auto. Wat mij wel erg handig lijkt

VinandoW
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 20:28

linnnh schreef:
Auto is inderdaad zeker aan te raden, voornamelijk ivm je veiligheid :) Mocht je interesse hebben, ik heb nog wel wat telefoonnummers van "goedkope" autoverhuurders!

Waar ga je stagelopen? Willemstad?


Ik ga inderdaad stage lopen in Willemstad, ik kan zeker wel een aantal telefoonnummers gebruiken tegen die tijd. Ik denk dat het nu nog niet echt nodig is. Is het erg onveilig? Of zijn er gewoon een aantal plekken waar je niet moet komen? Ik ben er nog nooit eerder geweest namelijk! Ook nog geen idee in welke wijk handig en leuk wonen is.

VinandoW
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-07

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 10:14

Ik vind het juist belangrijk dat ik het weet, dan verwacht je tenminste niet dat je op een paradijsje terecht komt. Als het de realiteit is, is het belangrijk om te weten.

VinandoW
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-07

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 07:15

Ik ga twee maanden stagelopen in juli en augustus, ik ben heel benieuwd! Ergens ook wel spannend natuurlijk

VinandoW
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 02:19

1234 schreef:
Iemand ervaring met de hostels in CuraƧao?


Ik ben op dit moment nog op Curacao en een vriendin van sliep in The Ritz village geloof ik, was wel prima! Daarna is ze verhuisd naar Bed&Bike en dat is echt een aanrader! In Punda, je bent supersnel in het centrum en genoeg dingetjes dichtbij. Wil je naar een strand heb je wel een auto nodig, maar dat is sowieso een must hier.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mvdende, Scarremans, Stybba en 76 bezoekers