Curacao!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cioccolato
Berichten: 6547
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 13:53

Wat leuk dat ik hier terecht kom.
Dus.
Ik wil graag in januari op vakantie. We dachten dus aan curacao. Heeft iemand tips qua locatie, hotels/huisjes etc? We zijn ons volop aan het oriënteren. Ook nog naar andere landen waar het tegem die tijd nog prima uit te houden is. Krjg al veel opmerkingen dat het vrij voordelig kan maar kom toch op 800 pp.

Wie kan wat nuttigs vertellen :D



Cioccolato
Berichten: 6547
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 14:12

Misschien zittrn ze dan in een kartonnen doos ofzo :))
Nee wij kijken wel naar vlucht en huisje/iets apart. Dan komen we het voordeligst uit.

Hoorde ook goede verhalen over piscadera. Ofzoiets _O-


Cioccolato
Berichten: 6547
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 14:23

Echt vakantie. Lekker aan het strand en zwembad. Wel wateractiviteit doen en sws snorkelen. We konden naar een naastgelegen eiland hoorde ik ban iemand een dagje om dat al te gaan doen.
Verder willen we ook eem dagje het eiland bekijken, slenteren in een stadjr, terassjes.

Auto huren denken we nog over.. is alles te doen met openbaar vervoer of niet?


Cioccolato
Berichten: 6547
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 14:35

Dan wordt het toch een auto _O-


Cioccolato
Berichten: 6547
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 15:03

linnnh schreef:
Ik was 624 kwijt voor mn retourticket. Dus kan me het ook bijna niet voorstellen! maar fijn als het je lukt! :)

Het ov op Curaçao is absoluut niet wat je gewend bent. Er zijn niet hele duidelijke bushaltes, al helemaal geen bustijden en lang niet alles is goed te bereiken met OV. de bus(klein busje) komt wanneer het uitkomt :=

Als je strand wil, zou je kunnen kiezen voor Jan Thiel. Zeker als je los een huis wil en niet met een reisorganisatie wil gaan. Rondom Mambo zit je gauw in de "slechtere buurten".

Dan zou je een auto kunnen huren voor een paar dagen. Je kunt in 1 dag naar westpunt rijden, heenweg via Weg naar Westpunt, terugweg via St. Willibrordus (langs verlaten resort en Flamingo area)

Verder wbt stranden:
Kas Abao is een prachtig strand, net als grote knip. Naast Grote knip zit ook Playa Grandi, hier zwemmen veel schildpadden, waar je dus gewoon tussen kunt snorkelen. Daarnaast zit playa Forti, waar je van de rots (ca 10m hoog) kunt springen :))

Dit alles is (voor zover ik weet) niet te bereiken met het OV.


Dankjr! Erg nuttig. Fijn!

En wat ik eerder melde, Piscadera? Als ik het goed typ


Cioccolato
Berichten: 6547
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 18:47

Dank jullie wel! Ga ik allemaal meenemen! :j



Cioccolato
Berichten: 6547
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 07:02

Ik heb eindelijk de vakantie geboekt. Wij gaan 6 januari voor een weekje naar curacao *\o/*


Cioccolato
Berichten: 6547
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 07:43

We hebben 10 dagen. Langer hoeft voor mij een vakantie niet te duren. Ben ook weer erg blij als ik thuis ben en daar de draad weer op kan pakken _O-


Cioccolato
Berichten: 6547
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 22:19

Wij vliegen morgen naar Curaçao :))


Cioccolato
Berichten: 6547
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 12:01

Wij hebben net onze vakantie gehad. 10 dagen, 3 reizen dus zaten er goed 7 dagen. Meer dan zat :Y)
Zaten in het Chogogo resort. Super huisjes! Keukenblokje, koelkast en vriezer. Balkonnetje met hangmat. Heerlijk voor in de avond en ochtend _O-



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: darkangel23, desi92, fohadie, Gaby, GoogleAdsense, Ine23, luuntje, LV19952, minouesmee, moonsparkle, purny, Sure_lee en 61 bezoekers