Walibi Holland halloween fright nights !

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 23:00

Ik ga ook al mn moed bij elkaar rapen, en de 23e naar Walibi afreizen. Tickets zijn al gekocht, dus ik kan niet meer terug :')
The Clinic slaan we over, ik ben echt een held op sokken en zoiets zie ik niet zitten :=

RIP Pass en tickets zijn in the pocket, dus ik ben heel benieuwd :D

I am because you were


prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 20:44

Hoi, even een vraagje.

Bij de Haunted Houses moet je tijden invullen, maar wat als de rij zo lang is dat je pas veel later dan de tijd op je ticket naar binnen kan?
Wij hebben haunted house bundels, en wouden graag een halfuur tussen de huizen doen, zodat we even tijd hebben het park door te komen. Maar stel we moeten om 7 uur binnen zijn en het word half 8, kunnen we niet om 8 uur bij de volgende zijn. Doen ze hier moeilijk over of hoe kan je dit oplossen? :=

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 09:12

Heel leuk gehad gister, het was ontzettend goed gemaakt. Complimenten daarvoor :D

Wat ik wel jammer vond is dat ons groepje meerdere malen uit elkaar gehaald is om in een huis te gaan. Maar ook dat was ergens wel leuk :D nou ben ik echt een bange schijterd dus met z'n 2en naar binnen ipv 5 vond ik best, uh, spannend :')

Volgend jaar ben ik weer van de partij :D

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 15:43

Ik vond The Villa een dikke tegenvaller := Ik ben flink geschrokken hoor, daar niet van, maar als ik ze allemaal naast elkaar zet vind ik die toch het minst.
Jefferson Manor zat het mooist in elkaar, maar ik liep met een vriend voorop dus het meeste zagen we al voor het wat engs deed.
Psyscho Schock vond ik qua alles het leukste :D

Dat gratis "spookhuis" was ook erg leuk.


Meer mensen die ergens in een spookhuis over een soort rotsenvloer hebben gelopen? Ik heb mn enkels er over verzwikt maar vriendin die 10 meter voor liep heeft niet over rotsen gelopen, dus ik vraag me af wie van ons ergens anders lans heeft gelopen dan de bedoeling was :')

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 21:26

Colaaa schreef:
Is de campsite ook leuk ? Die daar bij de firepit zit !


Ja die is ontzettend leuk :D

Daar ben ik het ergst geschrokken... := Dacht dat ik er doorheen was, niet dus :')

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 15:33

Wij hebben na een uur in de rij voor de Xpress (om een uur of 1) geen grote attracties meer gedaan. Volgend jaar ga ik ook voor Fastlane :j

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 20:29

19LindA83 schreef:
En wat maakt het dat het ''eng''' is dan?
Dat van verdoven en opereren/overlijden dat weet je toch dat dat niet echt is? Hoe maken ze dat dan heel eng.
Van zand op de kist snap ik dat dat eng is.....

Of ligt het aan de manier van je schrijven waardoor het lijkt dat het allemaal nep overkomt en ervaar je alsof het wel echt gebeurd allemaal?


Ik denk dat het woord "Boe" nog eng is als je daarin zit :')

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 18:44

Wij gaan de 28e! *\o/*

Baal er wel mega erg van dat Below al is uitverkocht... -O- ik wou zó graag.

I am because you were


prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 18:33

Daantjee12 schreef:
Cinderella schreef:
Spookhuis in Utrecht was ook echt geniaal, maar je moet wel een stuk alleen durven te lopen. :))

Zijn er mensen in Below geweest? Zo'n duur huis moet wel fantastisch zijn.

Jup, below was érg vet/eng/doodeng maar ontzettend goed gemaakt! De tocht zelf was wel vrij kort, maar het verhaal erom heen etc was erg goed.


Zeg is, kreeg je van die schattige regenlaarzen en regenjasje aan? :') :D

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 22:26

Volgensmij is Below voor elke dag uitverkocht :=

edit: voor vrijdag nog niet zie ik!

Balen voor mij, ik ga zaterdag en ik wou zooo graag in Below :')

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:48

zaterdag geweest, en ik ben er nog niet over uit hoe ik het vond.
De spookhuizen waren weer heel leuk en eng genoeg voor een bange pieperd als ik :D

Verder rook je overal wiet %) van de geur alleen al word ik kots en kots misselijk dus dat was erg vervelend. Dit ook aangegeven bij Walibi en ze gaan het zeker meenemen. Wel fijn hoe ze altijd op tips reageren! Altijd positief en ze lijken oprecht geintresseerd in wat er is

Heel jammer was de storing die lost gravity kreeg toen we al 1,5 uur in de rij stonden... We moesten nog een uur in de rij, maar het was al half 5 en we moesten nog eten en om 6 uur ons eerste haunted house, dus we zijn in de rij geklommen. ' s ochtends xpress en speed of sound kunnen doen, en 's middags alleen de Robin hood.

Jammer, maar een goed excuus om van het voorjaar terug te gaan voor een dagje walibi zonder immense druke en griezels :D

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:08

xSCWx schreef:
Oja lost gravity! Ik vond hem zo gaaf!! Rij was echt bizar lang 2:15 maar met onze brons fast lane pass (echt een aanrader voor €20) kan je in de tussentijd gewoon andere dingen gaan doen (je staat virtueel in de rij zegmaar). Waardoor we 6 achtbanen hebben kunnen doen en alles hebben gezien.


Klopt, die hadden we achteraf toch moeten kopen... helaas. les voor de volgende keer :)

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 21:29

Van wat ik me kan herinneren zijn er overal lichten en flitsen :=

Maar misschien ook niet, in onthoud niet alles als ik in paniek ben :')

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 07:33

Ik ga ook niet meer dit jaar. Kan het geld nu wel wat beter besteden en inderdaad, er is toch vrij weinig nieuws.

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 11:28

De campsite of carnage was de laatste keer dat ik er was het leukst. Rustig, geen polonaise en de acteurs maken het echt leuk.

Ik werd tegengehouden door een acteur, en niemand hoorde me roepen. Ik dacht dat ik al zo hard mogelijk liep toen ik er voorbij mocht, tot iemand van de zijkant nog met een kettingzaag aan kwam. Toen kon ik nóg harder :D

Ja, ik ben een ontzettende schijt luis maar achteraf is het altijd heel leuk :))

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 19:05

Een paar jaar overgeslagen, maar ik ga er weer aan geloven :')

We pakken alle spookhuizen en Wicked Woods. Ik ben al bang bij het idee dat ik ga, dus het word vast weer een succes :))

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 11:41

Komende donderdag. Zodat het hopelijk niet zo achterlijk druk is als de weekenden. Maar dat zal wel valse hoop zijn :+

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 17:25

Hoe streng zijn ze met het controleren van tijdsloten voor Wicked Woods? Er wou graag nog een 3e persoon aansluiten bij ons, hartstikke leuk, maar de heeft een verkeerd tijdslot gekozen voor Wicked Woods. Het juiste tijdslot is uitverkocht.

Volgens de mail hebben we pech, ik wil morgen nog even bellen. Ik snap dat ze niet voor iedereen een uitzondering kunnen maken, maar het gaat hier om 1 persoon. Hoeveel kans hebben we?

Ik heb al geprobeerd via Ticketswap een ander kaartje te kopen maar ze zijn er niet in de juiste tijd.

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 16:15

Wij waren gister op Psychoshock na, vrij alleen in de spookhuizen. We zijn er wel om 4 uur smiddags al begonnen, omdat we de drukte iets voor wouden zijn. Zo gingen we ook om 20:30 al weer naar huis :')

Hoe was Camp of Curiosities? Wij waren aan het eind van de dag erg moe en er stond daar echt een belachelijk lange rij, dus daar zijn we niet heen geweest.

Wicked woods was leuk. Niet mega eng, maar misschien kwam dat ook omdat we toen al 3 spookhuizen hadden overleefd :Y) ik heb denk ik m’n ziel achter gelaten bij the Villa, die deden we als eerste en ik was er zo niet klaar voor _O-

I am because you were


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, GrapeshotBot, Miiej, moonsparkle, Nathalie18x, purny en 83 bezoekers