Walibi Holland halloween fright nights !

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 17:10

Jaaa hier ook weer aanwezig voor het 3e jaar :D Tickets via vakantieveilingen gewonnen! Scheelt veel qua geld, alleen de spookhuizen nog kopen.

Ik ben echt een bange schijterd, maar lach me altijd kapot tijdens fright nights (vaak om mezelf) Zo ben ik vorig jaar bijvoorbeeld zo hard geschrokken dat ik achterover van een hekje viel :')

Angelllll

Wybrig BD


Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 18:33

Wij zijn er voor het 3e jaar op rij bij. de 31e gaan we met The Villa en Pycho Shock

Als je iemand als een idioot hoort krijsen deze dag vanuit de Skydive, dat ben ik :') Vorig jaar een keelontsteking aan deze dag overgehouden :=

Angelllll

Wybrig BD

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 13:12

Moet via internet :)

Ik vindt zelf The Villa en Jefferson heel gaaf (en eng) :')

Angelllll

Wybrig BD

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:31

De spookhuizen zijn het zeker waard! Inderdaad de wachtrijen zijn al te eng :')

Angelllll

Wybrig BD

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:35

Ik heb het nu 2x voor elkaar gekregen om ze te laten lachen :')

2 jaar geleden viel ik achter over van een hekje, toen liep de scare actor lachend weg

en vorig jaar in dat gratis spookhuisding schrok en gilde ik zo hard dat de scare actor schrok van mijn schreeuw :') (ik heb echt een horror krijs)

Angelllll

Wybrig BD

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 20:15

Het lijkt mij wel ontzettend leuk om scare actor te zijn, als zal ik dan alsnog schrikken van collega's :')
Daarnaast moeten we walibi mensen die in spookhuizen staan toch ook wel de grootste lol hebben? :')

Angelllll

Wybrig BD

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 12:16

Ik snap niet waarom het raar is dat je voor de spookhuizen moet betalen.. Je wilt niet weten hoeveel werk daar in zit + alle extra mensen die ingezet worden..

Angelllll

Wybrig BD

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 18:25

Ga je echt met grote groepen naar binnen? -O- Dat is een stuk minder leuk..

Angelllll

Wybrig BD

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 09:19

Wij zijn afgelopen zaterdag geweest, en ondanks de veeeele wachtrijen en drukte wel leuk gehad. Dan ben ik wel een schijterd op zich, en dan moet je nog vooraan lopen ook :') Maargoed, ze mogen inderdaad wel minder kaartjes verkopen en minder grote groepen in de spookhuizen. Elk jaar gaat het achteruit, dat is wel jammer :(
Verder echt kapot geschrokken van de cheerleader in quarantaine die ineens naast me kwam zitten toen ik aan het wachten was voor de wc's. Toen mn vriendin terug kwam vroeg ze of ik dood aan het gaan was zo wit :')

Angelllll

Wybrig BD

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 09:24

Hahaha ja iedereen lachte me uit :')

Vind trouwens de campsite toch wel erug gaaf, terwijl je voor de andere huizen moet betalen ben ik daar volgens mij wel het meest geschrokken :')

Angelllll

Wybrig BD

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 20:25

Afgelopen 18 jaar altijd zo hard kunnen gillen tot aan Mars zonder ergens last van te hebben, en nu ben ik gewoon nog steeds schoor :') Vorig jaar na fright nights keelontsteking gehad (veel regen en gillen), daarna ook geen last meer en nu sinds zaterdag dus gewoon schoor. Kon zondag en maandag helemaal niet praten :')

Inmiddels de enquête ingevuld en er duidelijk bij vermeld dat het gewoon té druk was.
Las wel ergens dat er volgend jaar een 5e spookhuis komt :D

Angelllll

Wybrig BD

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 14:34

Wij zijn ook weer aanwezig, de 23e als het goed is. Er staat dit jaar een nieuw huis toch? Schijnt dat daar veel van verwacht wordt aangezien die 15 euro moet kosten. Aangezien ik in alle andere huizen al een x geweest ben, gaan we misschien die proberen.

Angelllll

Wybrig BD

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 14:50

Ligt eraan welke tijden je hebt gekozen, haha. Ik heb wel het idee dat het elk jaar een beetje beter geregeld wordt wbt wachttijden voor de spookhuizen. Wij hebben altijd 2 huizen en minimaal 1 uur verschil ertussen, door het park zelf lopen (en het gratis 'huis') is ook heel leuk.

Angelllll

Wybrig BD

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 19:10

savannah030x schreef:
Daantjee12 schreef:
Ligt eraan welke tijden je hebt gekozen, haha. Ik heb wel het idee dat het elk jaar een beetje beter geregeld wordt wbt wachttijden voor de spookhuizen. Wij hebben altijd 2 huizen en minimaal 1 uur verschil ertussen, door het park zelf lopen (en het gratis 'huis') is ook heel leuk.


Gratis huis? :)

Ik weet even niet hoe die heet, met de rednecks enzo. Ondanks dat je daar gratis doorheen kan ben ik nog nooit zo hard geschrokken als daar :') (leuke was dat de acteur vervolgens ook schrok van mijn gil)

Angelllll

Wybrig BD

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 19:13

Die ja :D Heel de show eromheen blijft ook super leuk :')

Angelllll

Wybrig BD

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 11:39

Wij hebben uiteindelijk gekozen voor The villa en Jefferson manor. Ga dus echt niet in mn uppie in die nieuwe :')

Angelllll

Wybrig BD

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 14:03

Ik sluit me daar ook bij aan inderdaad. Vorig jaar zelfs naast mensen gestaan die gezellig een lijntje naar binnen werkten.. Dat ik echt denk, waarom?? :n

Angelllll

Wybrig BD

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 22:16

Ik ga ook zondag! Hebben enkel 2 huizen, zoals elk jaar. En er moet uiteraard weer geskidived worden :D

Angelllll

Wybrig BD

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 10:51

Wij zijn gisteren geweest. De wachtrijen waren echt enorm (2,5 uur bij die nieuwe achtbaan enzo) maar het leek avonds wel minder druk dan afgelopen jaren. Vond de rijen van de spookhuizen wel weer beter geregeld!
Jefferson vond ik niet zo heel eng, maar we lielen dan ook tusse heel veel andere mensen heel dicht op elkaar. The villa liepen we echt met zn 2e (en een gast achter ons die ons echt keihard uitlachte) en die was een stuk enger. Scare zones vond ik wel weer erg leuk! Show viel idd echt vies tegen! 10 minuten van mm dag verspilt om naar dansende mensen te kijken..

Firepit/rednecks blijven echt suoer. Zeker het park waar je doorheen kan lopen

Nu wachten tot ik weer kan praten

Angelllll

Wybrig BD

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 19:35

Zag op Facebook dat het dit weekend helemaal uitverkocht is, zal wel lekker druk worden :=

Angelllll

Wybrig BD

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 19:05

Wij gaan dit jaar voor de 5e keer, altijd erg leuk! Als je gaat wanneer het park net open is valt het nog reuze mee met de drukte! Later op de dag wordt het idd veel en veel drukker!

Angelllll

Wybrig BD

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 10:49

Wij zijngisteren geweest! Ontzettend goed weer en niet zo druk als de afgelopen jaren! We hadden voor 1 uur alle achtbanen gehad (voordeel van vroeg gaan)

FN was door de mindere drukte ook veel leuker! Scarezones zijn wel verkleind naar mijn idee.

3 huizen gedaan, Haunted Holidays is in positieve zin verandert! Psyko shock was ook weer erg goed. Dit jaar voor het eerst Below, dat is echt de beste van alle, ben denk ik nog nooit zo bang geweest, heel realistisch gemaakt en Goed verhaal erbij! Geslaagde dag gehad gisteren! Op de vele storingen bij de attracties na!

Angelllll

Wybrig BD


Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 18:10

Cinderella schreef:
Spookhuis in Utrecht was ook echt geniaal, maar je moet wel een stuk alleen durven te lopen. :))

Zijn er mensen in Below geweest? Zo'n duur huis moet wel fantastisch zijn.

Jup, below was érg vet/eng/doodeng maar ontzettend goed gemaakt! De tocht zelf was wel vrij kort, maar het verhaal erom heen etc was erg goed.

Angelllll

Wybrig BD

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 21:45

Haha, we kregen inderdaad een waadpak aan :') Zo'n heel pak om mee in het water te staan. Ik ga niet heel veel vertellen, voor diegene die er nog in gaan dit jaar. Maar de geuren/warmte etc was allemaal super realistisch. Groepen waren met 3,4 of 5 personen en je komt onderweg ook echt geen ander groepje tegen. Onze verteller was ook erg leuk. ik was btw aangewezen als leider van de groep, dus mocht voorop, niet aan te raden :') :')

Angelllll

Wybrig BD


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, amand0, Azmay, MaanNaam, Pferdchen, stella92, xxmichellexx en 74 bezoekers