Het grote backpacktopic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Agnes98
Berichten: 53
Geregistreerd: 05-11-10

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 20:55

Ik meld mij ook in dit topic! Ik ga eind oktober naar Australiƫ om te gaan backpacken *\o/* *\o/*
Inmiddels heb ik mijn ticket geboekt en nu bezig met de aanvraag van mijn working holiday visum :D Ik moet ook nog een backpack kopen maar ben er ook nog niet uit welke maat ik ongeveer wil dus ik volg alle reacties even :j De winkel waar ik hem ga kopen is de ton van bemmelen waarschijnlijk!


Agnes98
Berichten: 53
Geregistreerd: 05-11-10

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:22

@arantes: Mijn spiegelreflex camera gaat mee op reis! Het is natuurlijk wel wat minder makkelijk als een kleine camera die je zo ergens weg kan leggen maar je bent vaak toch wat langer op 1 plek. Zo begin ik bijvoorbeeld de eerste drie maanden op een ranch. Dan zou ik het toch zonde vinden om dan geen goede camera mee te nemen :j :D


Agnes98
Berichten: 53
Geregistreerd: 05-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 17:17

jee wat een gave foto's zeg! Machu Picchu staat ook nog op mijn bucketlist.... zo gaaf :D Ik vertrek 30 oktober naar Australiƫ om een tijd te gaan backpacken. *\o/* Het is mijn eerste keer backpacken en de zenuwen beginnen langzamerhand toch wel te komen :')


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Brimi_Disa, cinniz123, Dimphyl, Sabbientje, Webding en 144 bezoekers