Kroatië!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jen
Berichten: 3211
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Re: Kroatië 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 13:16

Leuk al die verhalen over Kroatië.

M'n vriend en ik willen in oktober erheen. Gaan met de auto en zien wel waar we allemaal belanden. Waar we zeker heenwillen zijn de plitvice meren, nationaal park krka en dubrovnik. Dan willen we langs de kust terug en nog wat mooie eilanden of plaatsen meepakken. Hoelang we gaan weten we nog niet. Hebben twee weken vrij dus als iemand nog tips heeft van daar moet je echt heen dan roep maar *\o/*

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz


jen
Berichten: 3211
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Re: Kroatië 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 17:14

Wij zijn vanochtend vertrokken. Blijven overnachten in Oostenrijk, nog anderhalf uur en we zijn bij ons pension gearriveerd als alles goed verloopt := morgen rijden we door richting pula/ porec blijven we twee dagen. Dan door naar plitvice meren, nat park krka en naar dubrovnik. Vanuit daar willen we wat eilanden meepakken en weer terug richting huis rijden :Y)

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

jen
Berichten: 3211
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Re: Kroatië 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:56

Dat toeristische zal bij plitvice ook wel zijn denk ik,jullie ook nog een hele vakantie +:)+ Vandaag in pula gearriveerd. Mooie omgeving hier, al die oude gebouwen :j het weer is echt super, niet te warm maar je kan heerlijk in n hempje en korte broek rondlopen. Morgen richting porec rovinj vsar. Even kijken waar we belanden. Hopelijk blijft het weer zo {:}

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz


jen
Berichten: 3211
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 17:52

Gister de grotten van beredine bij porec bezocht ( jeetje al die trappen, dacht dat m'n hart t bijna begaf :+ ) porec zelf en nog even door pula gelopen. Waren beide beetje grieperig, vandaag ook nog lekker duf en verkouden %) zijn vanochtend doorgereden naar smoljanac. Blijven we twee nachten. Vandaag Slunj / rastoke bezocht. Leuk klein dorpje met prachtige watervallen :wow: morgen gaan we naar plitvice :Y) hier wat foto's die ik al van m'n camera gehaald heb *-:)
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

jen
Berichten: 3211
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 06:49

Mooi hoor, wij rijden nou weg naar de meren. Griep zet gelukkig niet echt door. Nog wel lekker duffe kop en super verkouden.
Hadden jullie echt twee dagen nodig mirriezz? Wij hopen het in een dag te halen :Y)

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

jen
Berichten: 3211
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 12:26

We waren er rond kwart over 8 en om 1 uur zijn we weer vertrokken van de parkeerplaats. Alles gezien hebben de route van 8km gelopen. Wel wat busladingen Japanners tegengekomen maar voor de rest kon je lekker rustig rondlopen en kijken. Heel wat foto's gemaakt, wat is het water kraakhelder daar zeg. Heb echt m'n ogen uitgekeken.


[ img ]


[ img ]


[ img ]

[ img ]

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

jen
Berichten: 3211
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Re: Kroatië!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 14:45

Als er iemand in de buurt van plitvice verblijft en een auto beschikbaar heeft zou ik ook een bezoekje brengen aan rastoke/Slunj. Super leuk dorpje met watervallen onder de huisjes door. Onze verhuurster van het huisje waar we vorig jaar zaten attendeerde ons daarop. [ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, Anoukjuuuhh, carola, Charlotte446, Elastiek, Hannanasjuh, Hetwaszoiets, mvdende, Sandyislief, SemrushBot, SnuitjeLove, Syzygy, Temeraire en 93 bezoekers