Algemeen topic over de Scandinavische landen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Re: Algemeen topic over de Scandinavische landen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:53

Wat leuk! Wij hebben een huis in Zweden wat we na 10 jaar nog steeds aan het renoveren zijn.

Hier een volgtopic:

[BEU] Vakantiehuis Zweden!


Anoniem

Re: Algemeen topic over de Scandinavische landen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 12:15

Eindelijk, zaterdagochtend vlieg ik ook weer naar Zweden! <3

Even een weekje familie en gezelligheid in het midden van de drukte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 16:03

Hindo2 schreef:
Hallo! :list:
Sorry dat ik even binnenkom vallen in dit topic...
Ben op zoek naar iemand die mij zou kunnen helpen om een Zweedse dressuur proef te vertalen naar het Nederlands. Wellicht is er iemand hier in dit topic die mij daar mij kan helpen? Stuur mij dan even een PB!
Alvast bedankt



Hoe zit dat wedstrijdsysteem eigenlijk in elkaar in Zweden? :) Ben daar wel benieuwd naar. Mag ook in pb! :)


Anoniem

Re: Algemeen topic over de Scandinavische landen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 10:06

Wat zitten jullie hier allemaal dichtbij. :+ Hier zitten wij in Älvsbacka, nabij Molkom.


Het is al dagen zulk mooi weer! :D

[ img ]
[ img ]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 17:39

Breathe schreef:
Ik meld me hier ook even! Ben vandaag aangekomen in Oslo om er een halfjaartje te studeren. Vind het tot nu toe wel meevallen met de kou, maar ik had de noordpool in gedachten qua temperatuur dus dan is het al snel niet zo erg koud :+



Hahaha, dan valt het mee, ja. :+ Ik denk dat de echte kou nog moet komen... Het is tenslotte nog iets meer dan 2 maanden winter...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 14:53

Maris schreef:
Kunnen we even een lijstje maken met wie er wanneer weg gaat en hoe lang + waar naar toe misschien ?
-
-
-

Zo netjes onder elkaar ?! Want er gaan er nu zoveel ( en ik ben lichtelijk tot heel erg jaloers ;) ) !



Leuk idee! :) Ik ben sowieso de laatste week van april en de eerste week van mei in Zweden, en vanaf 5 Juli tot eind augustus ook.

Anoniem

Re: Algemeen topic over de Scandinavische landen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 11:40

Word het deze zomer geen ontzettend poedersuiker weer omdat het al zo'n enorm mooie lente is geweest?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 12:12

Boemklatsch schreef:
Wij hadden gisteren prachtig weer bij Sundallsøra, en vandaag inderdaad wakker geworden met een flink wolkendek en 15 graden kouder. :=
Via de app Park4Night een práchtig plekje gevonden waar de camper 10 meter van de fjord af stond. Hadden allebei een rustdag nodig dus zijn het 2 nachtjes geworden. Even opladen. :)
[ [url=m/PRIAmc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KbxTAs.jpg]Afbeelding[/url] ]



Oh wat is het daar ongelofelijk prachtig, zeg! <3

Anoniem

Re: Algemeen topic over de Scandinavische landen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 01:31

Quir, heb jij eigenlijk een persoonsnummer?

Wij hebben ons huis hier al 12 jaar maar het is nog altijd niet gelukt om een persoonsnummer te krijgen, en zonder dat nummer is er vrijwel niets mogelijk. :+

Zo kunnen we geen glasvezelkabel krijgen (heb jij die trouwens?), en het is zelfs een keer zo belachelijk geweest dat we deuren hadden besteld EN BETAALD, en toen werden ze niet geleverd omdat we geen persoonsnummer hadden en we dan wellicht niet bestonden. :+ :') Gekke Zweden.

Anoniem

Re: Algemeen topic over de Scandinavische landen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 15:52

Zijn er eigenlijk bokkers die weleens bij Kalvbergsåsen's islandhästar hebben gereden, nabij Munkfors? :)

Anoniem

Re: Algemeen topic over de Scandinavische landen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 14:56

Hoi jongens, ik ben benieuwd of iemand van jullie me kan helpen! :)

Ik ga van februari tot en met juni in Stockholm stagelopen, en dan moet ik er dus ook wonen. Maar waar moet ik allemaal aan denken als ik dat doe? Persoonsnummer? Registratie? Hoe zit dat allemaal in Zweden?

Anoniem

Re: Algemeen topic over de Scandinavische landen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 12:48

Oooh geweldig! Gefeliciteerd! :)

Wij zijn as we speak onderweg naar ons huis, en hebben zonder problemen door Denemarken gekund! *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lukka63 en 103 bezoekers