Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 16:44

Heb ze overtuigd wat betreft cascais en sintra :D gaan we doen. In de komende dagen.

Emm_
Berichten: 208
Geregistreerd: 05-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 12:50

Veel plezier! Sintra is heel mooi, vooral het 'aladin' kasteel vond ik erg appart :D Wel enorm druk en toeristisch maar ach :Y)

Wij gaan ook eindelijk een weekend boeken met srprs me, ben benieuwd! :)

Suusie22

Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 12:55

Emm_ schreef:
Veel plezier! Sintra is heel mooi, vooral het 'aladin' kasteel vond ik erg appart :D Wel enorm druk en toeristisch maar ach :Y)

Wij gaan ook eindelijk een weekend boeken met srprs me, ben benieuwd! :)


Als je nog een kortingscode wil moet je even een pb sturen ;)

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 13:44

Emm_ schreef:
Veel plezier! Sintra is heel mooi, vooral het 'aladin' kasteel vond ik erg appart :D Wel enorm druk en toeristisch maar ach :Y)

Wij gaan ook eindelijk een weekend boeken met srprs me, ben benieuwd! :)


Ja we gaan ff kijken of we nog daarheen gaan of niet, want schijnt inderdaad heel toeristisch te zijn. Gaan misschien in het hostel even vragen wat nog de moeite waard is. Gaan nu ook niet naar Cascais maar naar Praia de caparica. Aan de andere kant van het water. Schijnt ook mooi te zijn en groter.

Emm_
Berichten: 208
Geregistreerd: 05-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 10:01

1234 schreef:
Emm_ schreef:
Veel plezier! Sintra is heel mooi, vooral het 'aladin' kasteel vond ik erg appart :D Wel enorm druk en toeristisch maar ach :Y)

Wij gaan ook eindelijk een weekend boeken met srprs me, ben benieuwd! :)


Ja we gaan ff kijken of we nog daarheen gaan of niet, want schijnt inderdaad heel toeristisch te zijn. Gaan misschien in het hostel even vragen wat nog de moeite waard is. Gaan nu ook niet naar Cascais maar naar Praia de caparica. Aan de andere kant van het water. Schijnt ook mooi te zijn en groter.


Wij hebben de bus gepakt en zijn meteen naar het kasteel gegaan, beneden in het dorp was het echt té druk met toeristen. Wij vonden het kasteel en de tuin eromheen heel erg mooi. Daar was het ook niet zo druk met toeristen. Al met al vooral mooi om eens gezien te hebben maar er zijn mooiere plekken rondom Lissabon ;)

NinaCharlie

Berichten: 3180
Geregistreerd: 15-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 08:46

Mijn vriendinnen en ik gaan er dan ook eindelijk aan geloven... In november gaan we een stedentrip doen van 3 dagen, we gaan kiezen voor mediterraans Europa. We moeten nog boeken en het is nog lang niet zo ver maar ik duik gewoon verder dit topic in voor de ervaringen en voorpret! :)

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 21:59

Volgens mij heb ik zojuist een tripje van 3 dagen geboekt := Vriendlief weet er nog niks vanaf. We gaan de week erna wel ook al naar Turkije, maar boeiend.. :Y) :') #YOLO

Edit: En gelijk zie ik dat ik bij mijn voornamen mijn tweede naam ben vergeten :\ Hopelijk is dat nog kosteloos te wijzigen. Heb ze gelijk een mail achter de boeking aan gestuurd..
Morgenvroeg ook maar even bellen..

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 01:35

Mochten mensen nog willen boeken, ik heb nog kortingscodes! :)

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 07:22

Dreamy schreef:
Volgens mij heb ik zojuist een tripje van 3 dagen geboekt := Vriendlief weet er nog niks vanaf. We gaan de week erna wel ook al naar Turkije, maar boeiend.. :Y) :') #YOLO

Edit: En gelijk zie ik dat ik bij mijn voornamen mijn tweede naam ben vergeten :\ Hopelijk is dat nog kosteloos te wijzigen. Heb ze gelijk een mail achter de boeking aan gestuurd..
Morgenvroeg ook maar even bellen..


Ja zeker achteraan gaan!! Bij onze solo together was er een jongen die had z'n roepnaam opgegeven ipv wat in z'n paspoort staat. En hij moest op het vliegveld 315 euro betalen, anders mocht ie niet mee. Maar een andere reisgenoot had van tevoren een naamswijziging gedaan en dat was kosteloos.

xxxmh

Berichten: 3482
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 08:51

Ik heb ook nog kortingcodes. Pb me maar als je het nodig hebt!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 09:06

1234 schreef:
Dreamy schreef:
Volgens mij heb ik zojuist een tripje van 3 dagen geboekt := Vriendlief weet er nog niks vanaf. We gaan de week erna wel ook al naar Turkije, maar boeiend.. :Y) :') #YOLO

Edit: En gelijk zie ik dat ik bij mijn voornamen mijn tweede naam ben vergeten :\ Hopelijk is dat nog kosteloos te wijzigen. Heb ze gelijk een mail achter de boeking aan gestuurd..
Morgenvroeg ook maar even bellen..


Ja zeker achteraan gaan!! Bij onze solo together was er een jongen die had z'n roepnaam opgegeven ipv wat in z'n paspoort staat. En hij moest op het vliegveld 315 euro betalen, anders mocht ie niet mee. Maar een andere reisgenoot had van tevoren een naamswijziging gedaan en dat was kosteloos.


Heb gelijk vanochtend gebeld & het is geregeld :D

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 22:19

Top!! Dat scheelt. Zonde als je een hele bak geld kwijt bent door een stomme fout in de naam :') Kan je bijna een 2e ticket van kopen....

Winged

Berichten: 33007
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 11:20

jeumig... 12 September om 5.30 op Schiphol zijn. #goeiemorgen

amandananana

Berichten: 4111
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 13:29

Dan ben je iig vroeg verlost van de spanning :D

Winged

Berichten: 33007
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 14:00

Ja, alleen wonen we in drenthe.... Dus nu even vervoerstechnisch puzzelen wat handig is

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 14:15

parkeren bij schiphol?

Winged

Berichten: 33007
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 14:20

Is een optie, maar punt is dat ik net zondags terugkom van Stockholm (halve marathon rennen). En ik pas rond 11-en 's avonds thuis ben. Ik zie het dus nog niet zitten om direct weer te gaan rijden. Iets met rust enzo :+ Moeten om 3.30 rijden als we er om 5.30 willen zijn.

Dus als er tips zijn rondom overnachten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 14:50

Niemand die je kan brengen, of slapen op Schiphol.

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 14:53

Ik zou inderdaad ook zeggen slapen op Schiphol als het niet anders kan. Mijn zusje heeft dat deze zomer ook gedaan, niemand kon brengen en ze vlogen om half 6 oid. Nou denk ik wel dat het uitmaakt dat zij twee weken naar Lanzarote ging om aan het strand te liggen en bij te slapen, en jij op citytrip gaat (denk ik?). Zij kon rustig even een dagje bijkomen toen ze aankwam, als je een korte stedentrip maakt is dat toch wel zonde. Echt lekker slapen op Schiphol is namelijk onmogelijk.

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 14:54

Maar er zijn ook wel wat hotels op Schiphol.

Winged

Berichten: 33007
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 14:59

Sunsationm, 7 dagen.

Ik ga niet alleen... Reisgenote zit met een budget :) (en is luxepaardje tegelijkertijd dus dat is een missie ;) ) Hopen nu dat haar vriend kan en wil brengen.

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 10:55

Spannend! Ik heb ook geboekt. Ik ben een paar weken vrij binnenkort en ik wilde graag weg maar kon er echt niet opkomen waar ik heen wilde. Dit concept lijkt me zo leuk dus ik ga gewoon! 26 september ga ik vertrekken.

Bagheera_206

Berichten: 25883
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 17:55

Nog 11 uurtjes... :):) We moeten om 5u op Schiphol zijn. :wow:

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 18:15

Dat is nog eens vroeg :') dan was ik blij met m'n 8 uur op Schiphol hahah. Dat was een schappelijke tijd xD
Veel plezier alvast! Heb je een beetje een goed weerbericht? Hoe lang ga je?

Bagheera_206

Berichten: 25883
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 18:33

In ieder geval buiten de spits en kunnen we optimaal profiteren. :) Positief zien. +:)+

Gaan een midweekje. Begin is regen voorspeld en eindigt hopelijk droog.