Aruba

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 20:56

Wat leuk, ik ben ook een aantal keer op Aruba geweest. Heerlijk eiland :)
Een goede snorkelplek is Boca Catalina. Klein stukje zwemmen en je ziet er super veel. Ik vind deze plek persoonlijk mooier dan Mangel Halto.

Flamingo beach is op de flamingo's na niet bijzonder. Je kunt er nog een stuk wandelen, verder vooral relaxen. De flamingo's zijn mensen ook duidelijk zat op gegeven moment. Over Palm Island ben ik ook niet heel enthousiast. Baby beach vind ik wel erg leuk voor een dagje, soms zie je hier ook 'wilde' ezels.

De zeerover is inderdaad leuk om te eten! Echt een aanrader. En je kunt heel lekker pizza eten, maar ik kan even niet meer verzinnen hoe die pizzeria heet.

Verder: ik heb gereden bij de gold mine ranch. Paarden zagen er goed uit, volgens mij is de eigenaresse ook Nederlands. De ezelopvang is erg leuk voor een bezoekje. Ook heb ik eens gesupt, hele enthousiaste gids en super leuk om eens te doen. Een auto huren is wel een aanrader, in ieder geval voor een paar dagen. Pb gerust voor vragen, ik ben er inmiddels redelijk bekend.

The trouble with trouble is that it always starts out as fun.



Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 21:40

Faruba schreef:
Kiwi,bedoel jij met pizza eten,het gele local restaurantje wat wat meer achteraf ligt? Je hebt daar pizza's van een meter met super dunne bodem. https://www.arubarestaurants.com/restau ... ka-center/

Boca Catalina is idd. ook mooi om te snorkelen. Bij Mango zie je veel grote zeesterren en veel kleine vissen en en Boca zie je vaak vliegende vissen op de bodem liggen.

Op Palmeiland kun je snorkelen tussen grote felblauwe parotvissen,dat vond ik erg mooi. Er zwommen er wel 25 om me heen.


Ja, Urataka bedoelde ik! <3

The trouble with trouble is that it always starts out as fun.

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Re: Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 22:24

Heerlijk! Geniet er van!

The trouble with trouble is that it always starts out as fun.

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 20:03

Faruba schreef:
Wij zitten bij de lowrisehotels,in Manchebobeachresort en spa bij Eaglebeach en heeft het breedste strand van Aruba. Is een klein hotel met maar 70 kamers.


Wat een mooi hotel! Ik kende het helemaal niet. Wij zitten eigenlijk nooit in hotels, maar deze ziet er heerlijk uit.

Vrienden van mij waren vorig jaar in november een week op Aruba. Die hadden toen 2 dagen echt slecht weer, is ons nog nooit overkomen gelukkig.

The trouble with trouble is that it always starts out as fun.

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 07:36

Faruba schreef:
@ Zag dat er veel foutjes zaten in mijn vorige bericht,telefoon heeft gedaan waar hij zin in had blijkbaar. :o

Kiwi_@ waren je vrienden er misschien toe Matthew kwam buurten? :+ En Manchebo is echt heel fijn,kamers zijn de afgelopen 2 jaar compleet gerenoveerd,zien er dus weer keurig uit. Je kunt ook een all inn arrangement nemen maar doen wij nooit. Je hebt er 3 restaurantjes waar je kunt eten. The Frenchsteakhouse is wat oudbollig qua inrichting maar het eten erg goed. Verder heb je een goede Italiaan en dan de Pega-Pega,een cocktailbar met ook prima appetizers. Personeel is zo vriendelijk,altijd zoenen als we aankomen,de sfeer is echt gemoedelijk. Elke dinsdag is er een middag met de eigenaar(Nederlander) van het Hotel voor de Hotelgasten,je kunt dan kletsen met hem,suggestie's doen oid. Diverse hapjes en cocktails zijn dan gratis. Er is een uitgebreid Yoga en Gymnastiekprogramma maar daar kijk ik alleen maar naar.En je hebt er een Spa met verschillende soorten massage's,heerlijk. Echt,het is absoluut niet goedkoop maar wel de moeite waard.

Joyce_R@ jammer weer thuis,volgend jaar weer?

Lovis,ik zal je tzt.ons kamernummer geven,kun je ons opzoeken als je dat leuk vind. ;)

loversyl@ dat hebben wij ook allemaal al bezocht,dus dat hoeft voor ons niet meer. Ook hebben onze vrienden daar een eigen paard die ik mag gebruiken,fijn dus.

Verder doen we er eigenlijk weinig,wel veel snorkelen en BBQen met de vrienden maar verder lekker luieren. We gaan ook regelmatig naar Andicuri,daar komen eigenlijk alleen de locals om te zwemmen,heerlijk rustig en hoge golven.


Nee, Matthew was in oktober al op bezoek geweest. Gewoon pech dus.

De struisvogelfarm heb ik inderdaad ook een keertje bezocht, best leuk voor een keertje. De ezels vind ik leuker :)

The trouble with trouble is that it always starts out as fun.

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Re: Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 20:22

Heerlijk, fijne vakantie!

The trouble with trouble is that it always starts out as fun.

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 11:54

Faruba schreef:
@Lovis,wij zijn hier tot de 14de oktober.

Nou,We zijn weer gesetteld en gewend aan de warmte. En al een nieuw local visrestaurantje waar je heerlijk kunt eten voor weinig. Naam is Red Fish en ligt aan de hoofdweg naar de Highrisehotels. Je hebt er ook prima vleesgerechten. Aanrader dus.


Red Fish is er al een tijdje. Inderdaad erg goed voor weinig geld! Wij gaan er ook geregeld naar toe. Geniet maar van het heerlijke weer, is hier wel anders -O-

The trouble with trouble is that it always starts out as fun.

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 21:37

Ik mag bijna weer *\o/*
Zijn er ook mensen die wel eens wandelen in Arikok?

The trouble with trouble is that it always starts out as fun.

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Re: Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 17:56

Een vraagje voor degenen die gereden hebben: waar hebben jullie dat gedaan en is het een aanrader? Ik wil graag te paard Arikok in :)

The trouble with trouble is that it always starts out as fun.

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 23:56

Lisan89 schreef:
Ik bij Rancho Daimari, naar the natural pool! Wel een aanrader, hoewel er ook wel veel 'kneuzen' mee waren (lees: Amerikanen in bikini, zonder ervaring- ja écht)


Bedankt voor je reactie! De paarden zien er ook goed uit daar? Die foto’s van Amerikanen in bikini zie je geregeld langs komen ja, verschrikkelijk :')

The trouble with trouble is that it always starts out as fun.

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Re: Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 07:39

Heerlijk, fijne vakantie!

The trouble with trouble is that it always starts out as fun.

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 22:34

Ja,wij volgende week :D

The trouble with trouble is that it always starts out as fun.

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 12:03

NoLimit_93 schreef:
Ik zit momenteel bijna 2 weken op Aruba en nog 50 weken te gaan :P
Ben vandaag bij de gold mine ranch langs geweest en kan daar misschien aan de slag


Dat zou fijn zijn! Zijn jullie verder al een beetje gesetteld?

The trouble with trouble is that it always starts out as fun.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mette, tinker_sally, Xhiske en 149 bezoekers