Nieuw Zeeland

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wollie2004
Berichten: 1425
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: midden limburg

Re: Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 10:55

Stipje! Ik ga eind dit jaar 3 weken naar NZ, zoveel zin in! :j :j (het is een georganiseerde rondreis, dus de fun van plannen heb ik niet)

Gribaldi, heel herkenbaar je openingspost. Ik ben vorig jaar 3 weken naar Australie geweest ik het was net alsof ik naar een stukje tekst van mezelf las.

Heel veel plezier alvast met voorbereiden!



wollie2004
Berichten: 1425
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: midden limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 11:28

[ img ]
Ik vertrek 8 december en kom op oudjaarsdag terug.
Ik doe een rondreis via Topdeck, over het zuiden- en noordereiland, zie foto.
Ik ga deze keer ook alleen helaas. Maar de rondreis wordt gedaan door voornamelijk mensen die ook alleen reizen. Vorig jaar in Australie ook gedaan (alleen was ik toen wel samen met een vriendin) en je maakt zo snel contact, dus dat is echt super.

Knap hoor dat je echt helemaal alleen gaat! Geen zin om deze reis ook te boeken? ;) Kun je de overige tijd nog zelf dingen gaan bekijken... :j :j Haha stel je voor!

Edit: foto beetje groot scuzies!Edit 2: dit is trouwens volledig georganiseerd, van vervoer, slaapplaatsen en activiteiten (sommige dagen mag je zelf invullen qua activiteiten)

wollie2004
Berichten: 1425
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: midden limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 11:51

Haha, ik vind het ook totaal niet erg om met kerst niet hier te zijn. Ik moet wel in januari weer terug zijn ivm met mijn werk, dus vandaar dat ik op oudjaarsdag terugga. Zal ik je de daadwerkelijke reis even PB? kun je ook gelijk de kosten zien etc, want hij is niet heel cheap. Maar mijn ervaringen in Australia waren zo goed, dat ik er dat voor over heb :D

En ja vliegen alleen... ik hoop ook dat dat goed gaat. Ik vlieg vanaf Dusseldorf omdat dat vlak bij is en daar ben ik al heel vaak geweest, dus dat komt wel goed, en heen een tussenstop op dubai en Sydney... moet goed komen! :o en terug... ach ja als ik dan verdwaal :D

wollie2004
Berichten: 1425
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: midden limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 11:27

Angelkisssss schreef:
Ik ben 2 jaar geleden in de winter 3 maanden in NZ geweest. In mijn uppie met een camper op pad geweest. Heerlijk!!!! Na 3 maanden nog niet uitgekeken!
Moet eerlijk zeggen dat ik persoonlijk nooit voor een georganiseerde reis zou gaan, zeker niet voor korter dan 2 maanden. Je ziet gewoon niks dan. Hop hop hop van hot naar her met alle andere toeristen in de bus....echt koop of huur een camper en ga zelf op pad! Zoveel mooie wandelingen gemaakt, juist waar veel toeristen niet komen omdat ze geen tijd hebben. Mijn schoenen waren op na 3 maanden wandelen . Verder is het super veilig, mega aardige mensen, overal schoon.
Het was voor mij mijn droomreis en die is echt uitgekomen!


Beetje rare opmerking dat je op een georganiseerde rondreis niets ziet, je loopt dan toch niet met een blinddoek om?
Ik snap je punt hoor, absoluut! Helaas heb ik maar 3 weken en ga ik dus een georganiseerde rondreis doen. Is voor mij een goede optie en kan uit ervaring spreken dat het zeker een hele fijne tijd oplevert en veel moois gaat zien. Maar als ik langer de tijd had dan zou ik inderdaad niet hiervoor hebben gekozen.

Leuk om iedereens plannen te lezen!

wollie2004
Berichten: 1425
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: midden limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 16:46

Citaat:
Jouw reis is juist hartstikke gaaf :D <3 Gaat goed komen hoor in die 3 weken :)
Zou tof zijn als we elkaar nog tegen zouden komen daar *\o/*


:D <3 Lief je opmerking!

Jaa bokt meeting in NZ! :j :j :j /3

wollie2004
Berichten: 1425
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: midden limburg

Re: Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 17:40

Ow wauw wat een prachtige foto's Floran! Hier nog een weekje aftellen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, Larissa123 en 74 bezoekers