Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 18:48

Leuk een kampeertopic!

Ik ga zondag ri Zweden/Noorwegen samen met mn vriend. Auto van mn pa kunnen lenen tot de maandag erop. We willen liefst naar Stavanger rijden. Best een stuk voor zo'n korte periode. Maar hebben niks geboekt en kunnen evt in Oslo stranden, daar woont mn nicht.

Iemand nog handige tips qua wildkamperen en met de auto die kant uit? Ben nu een lijstje aan het maken qua wat mee moet (we moeten zaterdag eind middag ri mijn ouders, hopelijk zijn al mn campingspullen nog compleet :+).


Anoniem

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 15:21

Oh wat een gave plekjes <3

Goede tip qua afval/afwas in de auto! Muggenspul nemen we mee idd. Al heb ik vorige keer Zweden weinig last van ze gehad..


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 12:12

Hier net terug van weekje Scandinavie.. gewoon rijden en zien waar je uitkomt. Niet wezen wildkamperen, gebakje vond de off road paden niet zo tof. En ook te fris om in een meer te douchen :+

Dus eind van elke dag camping opgezocht. Prima bevallen. Twee dagen Oslo gedaan op visite bij mn nicht. Gister beetje misrekent qua terug rijden (of najah spontaan bezoekje dierentuin in Odense :') ) .. dus vannacht op 2 uur van huis maar gewoon in Duitsland langs de snelweg in de auto geslapen. Niet echt comfi maar beter als jezelf in de vangrail vouwen.

Maar echt genoten! Regen enkel onderweg of snachts gehad. Zalig weertje. En gewoon random bij bruine bezienswaardigheden borden de snelweg af overdag..

[ img ]

[ img ]

Anoniem

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 10:25

Hier ook alles in een krat..

Anoniem

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 15:18

Sommige kan je rollen om de lucht eruit te krijgen.. geen idee of je die ook in formaat dekbed hebt..

Wij hadden in de auto de achterbank plat (3 deurs) en propte de slaapzakken achter de voorstoelen. Was ideaal..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 21:16

Haha net zoals mn ma voorstelde de waterkoker mee te nemem om koffie te maken... met wildkamperen :')

Ja mam die plug ik in de dichtstbijzijnde boom :+


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: M_arjolein en 248 bezoekers