Kroatië!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Scarpati
Berichten: 347
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Istanbul (TR)/Weustenrade (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 17:08

Ik ga dit jaar ook voor het eerst naar Kroatië, in augustus 2 weekjes :D
We gaan met de auto en hebben een appartementje in de buurt van Trogir, in Okrug Gornji.
Heb er al super veel zin in en ben nog wel benieuwd wat echte aanraders zijn om te doen daar in de buurt :j


Scarpati
Berichten: 347
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Istanbul (TR)/Weustenrade (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 20:57

Wij vertrekken zaterdag richting Kroatië! :D Super veel zin in.
Zaterdag rijden we eerst naar Oostenrijk waar we in Schärding een overnachting hebben.
Ik wilde ook heel graag naar de Plitvice meren, maar dit ligt helaas 3 uur rijden van bij ons vandaan waar we het appartement hebben in Kroatië. Dus daarom maar besloten dat we zondag vanuit Oostenrijk door rijden naar de Plitvice meren en daar ook een overnachting hebben.
En dan maandag eerst vroeg de Plitvice meren gaan bezoeken en aan het einde van de dag verder rijden naar de eindbestemming. :j We hebben een appartement in Okrug Gornji

Scarpati
Berichten: 347
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Istanbul (TR)/Weustenrade (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 22:10

Dankje voor de tip! Waren zoiezo al van plan om vroeg te gaan omdat we ook nog een stuk naar onze eindbestemming moeten rijden op die dag.
Het hotel ligt volgens mij wel echt aan de voet van het park dus we zijn er wel zo. :j


Scarpati
Berichten: 347
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Istanbul (TR)/Weustenrade (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 09:05

Flowq schreef:
Toevallig hier mensen die met de auto momenteel in Split/Trogir zijn?


Wij zijn in de buurt van Trogir met de auto :)

Scarpati
Berichten: 347
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Istanbul (TR)/Weustenrade (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 09:22

Wij zijn inmiddels al bijna 1 weekje op onze eindbestemming. Hebben de reis in 3 delen afgelegd, 1 stop in Oostenrijk en de 2e stop bij de Plitvice meren. Wat was dat mooi <3
Gelukkig waren we al vroeg naar het park toe gegaan (8 uur) en rond het middaguur zijn we weer vertrokken naar de laatste stop in Okrug Gornji. Toen we vanuit het park weer terug liepen naar de auto stond er echt een mega rij voor de ticketverkoop en was het in het park ook niet leuk druk meer. Dus als iemand er nog heen wil gaan, echt vroeg vertrekken want dan is het nog redelijk rustig!

Onderweg naar Okrug Gornji ook nog flinke bosbranden tegen gekomen en hebben daardoor ook veel in de file gestaan helaas.

Maar hebben tot nu toe echt een heerlijke vakantie met super weer! Hebben al van alles gedaan, jet-skiën (wat heeeel hard ging :') ), zijn een dagje naar Split geweest, lekker op het strand gelegen, rond touren met de scooter, vanmiddag duiken en dinsdag hebben we een bootje gehuurd.

Plitvice meren
[ img ]

Bosbranden onderweg
[ img ]

Split
[ img ]

En ons uitzicht vanuit het appartement
[ img ]

Scarpati
Berichten: 347
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Istanbul (TR)/Weustenrade (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 16:32

Grit schreef:
:z :z :z krijg er heimwee van :D



Me to :+ :j

Ik ga volgend jaar heeeel graag weer terug

Scarpati
Berichten: 347
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Istanbul (TR)/Weustenrade (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 18:42

Mooi hoor! <3 Ik heb heimwee.. :+

Scarpati
Berichten: 347
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Istanbul (TR)/Weustenrade (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 16:22

Bij ons is Kroatië afgelopen jaar zo goed bevallen, dat we in juli weer terug gaan voor 18 dagen *D
Wij gaan weer naar de zelfde plek, Trogir. Dit jaar wel met het vliegtuig in plaats van de auto.

Kijk er nu al naar uit *\o/*

Scarpati
Berichten: 347
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Istanbul (TR)/Weustenrade (NL)

Re: Kroatië!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 15:59

Wij zijn ook weer in Kroatië! Zitten in de buurt van Trogir in een appartement :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amy495, Angie91, Celiien, GrapeshotBot, janneke_S, Miran, Plus_en_Min, purny, Unicorn79, Xhiske, YaraNls en 78 bezoekers