London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 08:15

Ik zie ook wel wat ik tegenkom, en beslis dan of ik daar wil eten. Net zo makkelijk :D Enige wat we vorige keer hebben gepland was ontbijt bij The Breakfast Club. Was erg lekker eten (veel!) maar de bediening was echt om te janken.

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."


Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 09:05

Jaa zou goed kunnen. Ik had er de veggie burrito als breakfast. Goddelijk, maar dan wel als breakfast om een uurtje of 10-11 :')

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 07:11

Londen is sowieso altijd al een aannemelijk doelwit geweest. Ik zou mezelf er ook niet door tegen laten houden, maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen. Ik heb vandaag een concert in A'dam, kregen al een mail van de organisatie dat de beveiliging enorm is opgeschroefd, iedereen wordt gefouilleerd en grote tassen (rugzakken etc) mogen niet meer mee. Begrijpelijk wel, maar onbevangen naar een concert is er zo niet meer bij.

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 12:00

Ik denk dat het reizen ook wel in de papieren gaat lopen. Dat geld kun je dan beter in een centraal gelegen hostel steken. Londen low budget doen is leuk, maar Londen kost áltijd geld. Kun je beknibbelen op je hostel, maar zo lang moeten reizen als je 's avonds laat de stad uit komt... Ik zou het echt niet doen :n

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."


Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 13:01

Whoehoe! Wij gaan ook weer naar Londen. Redelijk onverwacht, en 11 september al. Zijn door de loting van een toneelstuk gekomen. Vliegen op 11 september 's ochtends heen, 's avonds toneelstuk en dinsdag weer terug. BAM {:} :D

Tips voor een niet al te duur, wel schoon en tof hotelletje zijn welkom :j Vliegen waarschijnlijk op Gatwick met Easyjet.

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 14:46

O:) {:}

Bij Euston in de buurt is wel interessant, want daar zit het theater volgens mij ook bij in de buurt :j

En inderdaad, het gaat om Hamlet :D

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 14:54

Wij de eerste keer ook niet, kreeg vandaag een mailtje dat ik wel door de tweede loting was gekomen :oo Dus als een malle gekeken of er nog tickets waren, en die kunnen scoren voor de 11e :):)

Wij hebben Hamlet laatst met Benedict Cumberbatch gezien, was ook héél gaaf!

Goede pub is altijd welkom :j :D

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 10:15


"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 17:01

Wij zijn met easyJet gevlogen. Vlucht wel geannuleerd op de terugweg :') :roll: Vanwege de stakingen in Frankrijk. Dus moesten we op woensdag terug, door die storm toen. Dolle pret.

Vlieg graag op Southend. Klein vliegveld, je bent er zo vanaf en de trein sluit perfect aan. Ben je met een uurtje in Londen (Liverpool Street station). Vanaf Eelde ook gevolgen, maar vond dat kleine helse vliegtuig dóódeng _O- Enige leuke was dat we over de stal vlogen waar mijn paarden staan :+

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 20:49

Stansted is super eenvoudig. Stap je zo op de bus of de trein richting het centrum van Londen.

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 21:52

Ik ga elke keer als ik naar Londen ga even langs Camden Town en de oude stallen daar. Heerlijk sfeertje, bijzondere mensen, leuke pubs en ik haal er elke keer wel weer wat leuks weg. En bij mooi weer is het heerlijk langs het kanaal.

Hoewel... in het weekend kan het daar wel heel erg druk zijn -O-

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 12:58

Klopt, bij aankomst op Southend kun je gewoon daar je tickets kopen. Je loopt het vliegtuig af en het station(netje :P ) op. Als je een open return koopt zit je op de terugreis ook niet aan een tijd vast, wel moet je aangeven of je binnen of buiten de spits reist. Is echt heel simpel :j

Wij hebben afgelopen jaar in een hostel geslapen. Was echt heel relaxt en leuk, ware het niet dat de wc heeeeelemaal aan het einde van het gebouw zat. En het was een GROOT gebouw. Was het Generator Hostel: https://generatorhostels.com/destinations/london
Ik ben zelf niet zo van de hostels :o maar dit was wel echt een hele leuke.

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 15:59

Je kunt altijd nog voor een 2-persoonskamer kiezen in een hostel, hebben wij ook gedaan. Ik ga echt _niet_ in een groepszaal slapen :=

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 08:32

Wat betreft het fietsen in Londen, da's best een dingetje. Maar er is ook een tussenweg, en dat is een fietstoer doen :D Hebben wij jaren geleden ook gedaan. Krijg je een gids mee, en die laat je de hoogtepunten én verborgen stukjes in Londen zien. Echt heel erg leuk om te doen.

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 17:36

Wat ik erg leuk vond om te bezoeken was Greenwich! Bijzondere gebouwen, historisch zeer verantwoord :P en bij mooi weer is het heerlijk daar aan het water en wat meer uit de drukte van de stad.

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ineke2, Kmbrly, oblix, Paloma_Janet, Soepkipje en 85 bezoekers