Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 15:58

amandananana schreef:
Ik ga as dinsdag met een vriendinnetje 3 dagen op Road Trip :D ben benieuwd!


Dat is zo leuk! Wij zijn vorig jaar 6 dagen gegaan en over 10 dagen gaan we 5 dagen.


Afbeelding

amandananana

Berichten: 4111
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 17:03

Ik ben vorig jaar ook geweest, vond alles eromheen super leuk alleen de locatie niet :') dus dit jaar in de herkansing!

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 17:05

Waar waren jullie toen geweest?
Wij Nancy, Strassburg en Le petit Pierre.

Alle 3 perfecte locaties en hotels.

amandananana

Berichten: 4111
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 17:13

Wij hadden landelijk gekozen, zaten in een plaatsje genaamd Aisonville et Bernoville. Er waren letterlijk 3 huizen, het was midden op het platteland en er was echt helemaal niks in de buurt behalve polderweggetjes. De dichtstbijzijnde supermarkt was 20 minuten rijden. Geen restaurant in de buurt niks. We verveelden ons kapot en zijn uiteindelijk uit ellende maar naar Disney gereden :')

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 20:58

Dat is wel zonde!
In le petit pierre zaten we in een welness resorts! Super fijn.

Eddie_L_

Berichten: 191
Geregistreerd: 07-02-11
Woonplaats: Woerden

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 21:45

Ik ga in oktober de challenge aan to Earn my Return!! :D
Onwijs veel zin in! Is tevens de eerste keer dat ik alleen op vakantie ga :D !!!

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 12:27

Cool, Eddie_L_! Ik ga over 9 dagen solo together 8-) Heb er zoveel zin in!! We krijgen dinsdag dus de weersvoorspelling, ben echt heel benieuwd. Hoop stiekem wel een warm land, maar geloof dat het in de meeste landen nu wel warm is.
Ben toch wel een beetje zenuwachtig omdat we de bestemming dus nog niet weten xD Ergens mis ik de voorpret van dingen opzoeken over de bestemming _O- Was gisteren in de bieb en daar lagen op een tafeltje allemaal reisgidsen uitgestald. Normaal kijk ik dan naar info over het land waar k heen ga, maar nu kon dat niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 09:26

Eddie_L_ schreef:
Ik ga in oktober de challenge aan to Earn my Return!! :D
Onwijs veel zin in! Is tevens de eerste keer dat ik alleen op vakantie ga :D !!!


Cool thema! Gewaagd dat je het alleen durft!


1234 schreef:
Cool, Eddie_L_! Ik ga over 9 dagen solo together 8-) Heb er zoveel zin in!! We krijgen dinsdag dus de weersvoorspelling, ben echt heel benieuwd. Hoop stiekem wel een warm land, maar geloof dat het in de meeste landen nu wel warm is.
Ben toch wel een beetje zenuwachtig omdat we de bestemming dus nog niet weten xD Ergens mis ik de voorpret van dingen opzoeken over de bestemming _O- Was gisteren in de bieb en daar lagen op een tafeltje allemaal reisgidsen uitgestald. Normaal kijk ik dan naar info over het land waar k heen ga, maar nu kon dat niet...


Spannend! Met dat goede weer komt het vast goed. Ben benieuwd wanneer je je weersvoorspelling krijgt. Zou bij ons gister zijn maar uitgesteld tot donderdag. Dan krijgen we ook de post en maandag gaan we weer op pad.


Afbeelding

Winged

Berichten: 33026
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:48

Ik ga ook weer op pad met srprs.me. Sunsation deze keer. Nog een dikke maand aftellen :D

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 19:17

Ik heb vandaag voor dag 1 de weersvoorspelling gekregen :P 28 graden, bewolkt en af en toe zon xD maar vanochtend gaf ie nog aan 'zonnig'. Maar klinkt wel goed :D
Neem aan dat we nu iedere dag een dag extra qua weersvoorspelling krijgen? Dus morgen voor volgende week woensdag en donderdag voor volgende week donderdag, etc.?

Was al wat aan het bedenken welke landen daarbij zouden passen met dat weerbericht, maar de verwachte landen vielen sowieso al af :') had ook beetje gekeken op meest voorkomende steden, dus geeeen idee nu.
Maar de temperaturen zeggen ook nog niets want ik weet niet waar ze de weersvoorspelling vandaan hebben hahah.

amandananana

Berichten: 4111
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 19:30

Spannend dames!

Wij zijn aangekomen op onze Road Trip bestemming Durbuy in de Belgische Ardennen. Heel leuk plaatsje, alleen jammer dat we voor vertrek nog even het weerbericht gingen checken op onze persoonlijke pagina en het daar toen al op stond. :(

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 12:08

Foutje misschien Amandananana? Kun je ze op attent maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 10:07

amandananana schreef:
Spannend dames!

Wij zijn aangekomen op onze Road Trip bestemming Durbuy in de Belgische Ardennen. Heel leuk plaatsje, alleen jammer dat we voor vertrek nog even het weerbericht gingen checken op onze persoonlijke pagina en het daar toen al op stond. :(


O dat is wel heel jammer!

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 10:08

Wij gaan maandag weg. Helaas hebbem we nog geen weerbericht door de drukte. Wel een beetje jammer...

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 10:25

Oh dat is wel jammer -O- Dan heb je ook geen idee wat je moet inpakken.

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 13:24

Hier verandert iedere dag het weerbericht. Eerst stond er 28 graden en zon, nu 24 graden en bewolkt, af en toe zon. De andere 2 dagen 25 graden en ook wel zon. De rest moeten we nog krijgen.
Iig ben ik nog steeds niet er over uit waar we heen gaan :') niets lijkt aan te sluiten bij het weerbericht. Één grote verrassing.

Weten iig dat het sowieso 24-28 graden kan worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 14:34

Destination schreef:
Oh dat is wel jammer -O- Dan heb je ook geen idee wat je moet inpakken.


Het staat er op.

Niet echt mooi weer maar dat hadden we ook niet verwacht als je maar max 450km weg gaat.
Als het maar droog is.

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 19:09

Inderdaad zo lang het droog blijft is het prima.
Hier verandert het weerbericht nu steeds :') Nu is het voor dag 1 24 graden met harde wind, dag 2 27 graden bewolkt, af en toe zon en dag 3 27 graden en zonnig. Ben benieuwd wat dag 4 gaat doen. Ik vind het prima temperaturen *\o/*

Ik erger me in de groepsapp wel steeds meer aan de oude man die bij ons meegaat (bijna 2x zo oud als ik) -O- echte oude mannen humor. Stiekem hoop ik dat hij gewoon zijn eigen gang gaat op de bestemming. Hij past totaal niet in de groep. Al weet ik niet hoe de rest over hem denkt.
Hij wil volgens mij ook alleen maar historische musea bezoeken. Lijkt erop dat hij andere interesses heeft dan wij, maar dat zullen we zien. Anders gaat ie maar zelfstandig op pad, is ie oud genoeg voor hahaha. Snap nogsteeds niet dat hij bij zo'n reis wordt toegelaten waar de gemiddelde leeftijd 20-30 jaar is (bij ons zijn de oudsten 25, hij 47)
*edit* ff via de chat gevraagd of dat gebruikelijk is, maar het blijkt dat de leeftijden inderdaad uit een kunnen lopen. Schijnt altijd goed te zijn gegaan. Nouja ik ga het ervaren.

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 12:33

Ooo dat is niet fijn! Hopelijk gaat het allemaal goed komen.

Vandaag een (standaard) mailtje van sprsme. Dat onze spullen opgestuurd zijn en dat als het er over 3 dagen niet is we contact moeten opnemen...
Uhhhhh we vertrekken maandag en zondag komt er geen post?

Hopen dat het er morgen is.

Ik denk ook niet dat ze op zaterdag bereikbaar zijn.

xSwanHeart

Berichten: 4422
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 12:37

Pff, wat een stress Vonneke! Jammer dat het zo gaat...

Wij hebben overigens een heerlijke vakantie gehad in Lissabon en Estoril! :)
Wel ook een paar foutjes van ze... Zo hadden ze mijn vriend onder de verkeerde naam geboekt en moest ik zelf nog €10 voor mijn vliegtuigstoel bijbetalen, wat ik wel een beetje slordig vond. Verder wel echt genoten hoor!

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 20:22

Is het binnen gekomen Vonneke?

Fijn dat je vakantie geslaagd is in Lissabon!!

Ik heb, gezien de temperaturen, toch een vermoeden dat we toch naar het zuiden gaan. (Portugal ofzo).
Andere solo together reizen gingen de afgelopen weken naar het oosten, misschien dat ze nu de andere kant op sturen xD we will see. Temperatuur ligt tussen 26 en 33 graden en zon.
Laatst bijgewerkt door 1234 op 13-08-17 20:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 20:24

1234 schreef:
Is het binnen gekomen [naam]?



Jaaaaaaaaa


Afbeelding

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 20:26

Gelukkig maar!!!

Ah jij hebt ook een krasmuntje erbij gekregen :P ik snapte steeds niet waarom mensen op de video's (die geplaatst worden op de Facebook van srprs.me travellers) op zoek gingen naar muntgeld. Terwijl er speciaal daarvoor een muntje bijgeleverd wordt :')
Dacht misschien geven ze die niet aan iedereen, maar blijkbaar wel. Vaag!

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 20:34

Whaha zo had ik er niet eens over nagedacht... Ik dacht oke... boodschappenkarmuntje haha

xSwanHeart

Berichten: 4422
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 20:36

Toen ik de eerste keer met Srprs wegging hadden ze die muntjes nog niet ;)