Nieuw Zeeland

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mloes
Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 10:39

Mijn vriend heeft zelf een maand alleen rondgereisd in NZ, daarna ben ik een maand naar NZ gekomen en hebben we samen rondgetrokken.
Mijn vriend heeft voor Stray gekozen, Kiwi schijnt wat meer voor jongeren te zijn (hij is 32 :D). Weet niet hoe oud jij bent? De mensen die ik heb ontmoet van zijn Stray-reis waren allemaal tussen de 20 en 30. Hij heeft het ontzettend leuk gehad met Stray, leuke mensen, relaxte sfeer, erg goed bevallen!
Na die maand hebben we samen met een camper rondgetrokken; in 1 woord FANTASTISCH! Megaveel vrijheid, je beslist zelf hoe lang je waar blijft, heerlijk.

Ik weet niet of je alleen gaat rondtrekken? Dan zou ik voor Stray (of Kiwi) kiezen. Met z'n 2'en is een campertje echt fantastisch :D
Jaloers hoor. Ik heb al besloten dat ik hoe dan ook weer terug wil naar NZ, zo'n ontzettend fijne tijd gehad!

(Oh en v.w.b. visum klopt hoor. Ik was er ook 1 maand en je hoeft dan geen visum te hebben)


Mloes
Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 10:41


Mloes
Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Re: Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 10:51

Ik stuur je even PB :-)

Mloes
Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 08:29

Barramundi schreef:
Dit dus; ik heb 2 jaar terug netjes aangegeven dat ik idd met paarden in contact was geweest. Toen kreeg ik de vraag of schoenen / jassen die ik mee had daarvoor gebruikt waren. Op mijn bevestigende antwoord moest ik even meelopen en met mijn schoenen (die ik aanhad en wel helemaal geboend had vooraf) op een soort sponsachtig matje met ontsmettingsmiddel gaan staan. Binnen 5 minuten waren we binnen :)

Precies dit had ik ook. Alleen had ik een koffer zó vol dat ik ‘m in NL al bijna niet dichtkreeg en toen moest m’n koffer bij de douane dus open voor m’n wandelschoenen :z kon ik daar als een malloot weer proberen m’n koffer dicht te krijgen, uiteindelijk maar met schoenen in de hand richting vriend met camper gelopen haha


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jacquelinee_, Yipee en 63 bezoekers