Kroatië!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
EllaBellaah
Berichten: 3640
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Kroatië 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 07:13

Jaa wij gaan ook! We zitten in de buurt van Umag, dat is dus maar net in Kroatië. Maar we willen graag in één dag rijden en we zijn nog nooit in Kroatië geweest dus op safe spelen leek ons verstandig. We hebben daar voor een week een camping geboekt en daarna hebben we nog een week geboekt maar weten nog niet of we dan daar blijven, verder het zuiden in gaan, of nog een weekje Slovenië...

Ferro



EllaBellaah
Berichten: 3640
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Kroatië 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:05

Wij wonen bij Nijmegen en zitten boven in Kroatië net over de Sloveense grens. Het is bijna 1200 kilometer en wij verwachten het ook in een uur of 13 te rijden. We wisselen elkaar af en af en toe pauze houden en de benen strekken.

Ferro

EllaBellaah
Berichten: 3640
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Kroatië 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 08:37

Oei, dat zijn toch altijd wel spannende dingen. Wij vertrekken komende zondag naar Umag. Wordt er binnenkort nog regen verwacht of blijft de droogte nog langer aanhouden? Volgende de Nederlandse weer sites gaat het vanaf dinsdag wel regenen maar ik heb het idee dat de lokale berichtgeving altijd betrouwbaarder is.

Ferro

EllaBellaah
Berichten: 3640
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Kroatië 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 19:20

Adamootje: wij zitten momenteel in Umag en we zijn dinsdag in Pula geweest en ik moet zeggen dat ik het met je eens ben. Mooie stad maar niet zo bijzonder als overal beschreven wordt. Toevallig zijn we vandaag ook in Groznjan geweest, mooi stadje en wat een rust toen we uit de auto stapte, echt door stuk!
Zondag vertrekken we nog voor een week naar Slovenië.

Ferro

EllaBellaah
Berichten: 3640
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 09:59

Umag is opzich niet heel speciaal, vooral toeristisch. We zijn er wel even doorheen gelopen, veel kraampjes en terassen. Vandaag hebben we nog één dagje hier en dan naar Slovenie.
Hoe ging het bij jullie bij de grens overgang? Wij hoefden niet eens ons paspoort te laten zien, konden zo door rijden. Hopelijk gaat het morgen net zo soepel

Ferro

EllaBellaah
Berichten: 3640
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Kroatië 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 13:22

Jeetje wat een verhaal inderdaad, daar zit je niet op te wachten zeg.
Wij zijn nu weer in Slovenië, we vonden Kroatië echt heerlijk, waarschijnlijk gaan we er volgend jaar weer heen.

Ferro

EllaBellaah
Berichten: 3640
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 08:42

Wij hebben dat ook niet gedaan en ook ik zal het voor een volgende keer niet doen. In Slovenië geldt dat advies ook maar daar kom ik al jaren en nog nooit geënt. Ik ken verder ook niemand die daar ooit ziek is geworden omdat die gene zich niet heeft laten inenten.

Ferro


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, BlackClaw, Century, Kimmie235, Miiej, Nathalie18x, Room_Soesje en 83 bezoekers