Kroatië!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jaan81
Berichten: 7609
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Goedereede

Re: Kroatië 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 12:38

Hier ook een Kroatië fan! 2x geweest, eerste op Istrie, in Vrsar en de tweede keer op Krk. Ik vond Istrie wel errrrug toeristisch (de ober in de restaurants kennen allemaal wel wat NEderlands, geen goed teken wat mij betreft haha) maar wel heerlijke vakantie gehad.
Krk was een stuk verder rijden, maar zo de moeite waard! :#
Ook naar dat park met de meren geweest. De drukte vond ik ook een enorme tegenvaller, maar wat is het daar prachtig zeg <3

Zou heel graag nog eens terug gaan, Dalmatie staat echt nog op m'n lijstje, maar geen idee of het er ooit van gaat komen

TYCHO
~-~-~-~-~-~-~-~-~ [RIJ-ITP] Trekpaard Tycho & ik nemen afscheid.....~-~-~-~-~-~-~-~-~ [IM] Trekpaard Tycho, ons dikke boek is uit -~-~-~-~-~-~-~-~-


Jaan81
Berichten: 7609
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Goedereede

Re: Kroatië 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 19:15

Krk is zeker de moeite waard! En de Plitvice meren zijn daar iets van 2,5u rijden vandaan, als ik het nog goed weet

TYCHO
~-~-~-~-~-~-~-~-~ [RIJ-ITP] Trekpaard Tycho & ik nemen afscheid.....~-~-~-~-~-~-~-~-~ [IM] Trekpaard Tycho, ons dikke boek is uit -~-~-~-~-~-~-~-~-


Jaan81
Berichten: 7609
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Goedereede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 14:06

Mjetterd schreef:
Wauw Grit, mooi dat meertje <3. Pag is voor mij redelijk onbekend, ik ga eens googlen of daar leuke campings zitten :)

beatje schreef:
Wat vond jij zo mooi aan Krk Jaan 81?Ik vond het vooral droog stenerig en warm.De zee was wel mooi,wij hebben er dolfijnen gezien.En de plivice meren zijn prachtig daar zijnwij een paar x al geweest.


Op het moment dat je over die brug komt, ziet het begin van Krk er redelijk droog uit, maar wanneer je verder rijd vond ik het helemaal niet droog :). Wanneer je daarna nog verder rijdt word het wel weer droger volgens mij. Dat is hier op google maps te zien:
https://www.google.nl/maps/place/Krk/@4 ... 14.5925861

Deze foto is vanaf de camping genomen en aan de overkant is ook Krk, heel veel bomen en groen.
[ [url=m/LGsvcl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit dus wel zo'n beetje. Al vond 't stuk tot en over de brug ook al superleuk. Zo anders.
ik vind Krk niet droger eruit zien dan andere plekken waar t zulke temperaturen en omstandigheden zijn. De rotsen, het water etc maakt het voor mij echt de moeite waard.

Teveel Nederlanders vind ik dus juist helemaal niets. Ga niet voor niets naar 't buitenland op vakantie haha :))

Wil ook nog wel eens terug naar Istrie, naar 't zuidelijke stuk. Een dag geweest destijds en vond 't erg leuk. En das met t vliegtuig goed te doen.

TYCHO
~-~-~-~-~-~-~-~-~ [RIJ-ITP] Trekpaard Tycho & ik nemen afscheid.....~-~-~-~-~-~-~-~-~ [IM] Trekpaard Tycho, ons dikke boek is uit -~-~-~-~-~-~-~-~-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chantal_bel, ChelseaAyLee, DotBot, IASCrawler, Indy_Mouse_9, Larissa123, Letje01, Luxorvalkje, MayoNeighs, ogidni, purny, runnerfan, Sanne1802, Swift en 64 bezoekers