Kroatië!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vaxa
Berichten: 361
Geregistreerd: 25-10-08
Woonplaats: Brecht, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 14:37

Mjetterd schreef:
Ooooh, haha iedereen heeft z'n eigen gevoel bij foto's inderdaad *D.
Als er meerderen hier ervaringen hebben met rustige plitvice meren, dan zijn wij gewoon op een hele beroerde dag geweest denk ik.

Wij logeerden in 2012 vlakbij het nationaal park en zijn omwille vd drukte en de hitte 's avonds en dag erop 's ochtends geweest. De rust maakt het park nog vele malen mooier!



Vaxa
Berichten: 361
Geregistreerd: 25-10-08
Woonplaats: Brecht, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 18:23

Mariska_3 schreef:
Ik wil dit jaar graag naar de plitvice meren maar twijfel nu. We hebben een vouwwagen en rijden allebei maar ik merk dat mijn man, na zijn cva, moeite heeft met lange stukken rijden. En ik weet niet of de campings bij de meren mooi genoeg zijn voor een langer verblijf of dat we beter n een paar dagen verder kunnen trekken richting kust bijvoorbeeld.
Iemand ervaringen met de campings bij de meren? En is het goed aan te rijden?

Ik denk dat het zonde zou zijn om bij Plitvice te blijven. Kroatië heeft zoveel meer te bieden. Gezien jullie situatie zou ik bv niet tot Dubrovnik rijden, laar Split vind ik persoonlijk ook een erg mooi en gezellig stadje aan de kust. Het eiland Krk schijnt ook de moeite, of Istrië.
Geen ervaring met campings in Kroatië...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_, bribro, ChanelR, ellen05, History_, Jacquelinee_, Maanon_, pamts1, RanjaRietje, xxmichellexx en 70 bezoekers