Turkije

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 20:15

hier ook even geboekt een tussen door reisje eind juni 8 dagen turkije ;-), in het najaar willen we nog een x weg en wellicht dan ook weer turkije (ligt eraan wat er nog meer op ons pad komt)

Mooi cheap prijsje van 250 euro pp 4* mooie accomodatie


orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 15:11

prima hotel en ligging (want op accomodatie wil ik niet inleveren namelijk)...uiteraard was het een mooie aanbieding. Flexibel kwa vertrek dag waren we wel. Was bv alleen vanaf vliegveld eindhoven (wilde je via amsterdam was het al 70 euro meer etc), dus het was een combinatie van factoren (en buiten de zomer vakantie om....paar dagen erna waren de prijzen al weer duurder)

Daarnaast zijn we met 4 volwassen en 1 kind, dat drukt de prijs pp ook. Had al gekeken voor Oktober maar dat is voorals nog duurder


orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 13:08

Elftalia resort in Alanya. (geboekt via TUI....)

Zijn 2 jaar eerder in Kusadasi geweest Aquafantasy (was echt super...dus voor mensen met kinderen een absolute aanrader). Als we in september/oktober weer gaan dan willen we der weer 1 met aquapark erbij (ik ga nu zonder vriend). Tis nu even een tussen door tripje met opa/oma erbij..en die zijn niet van het aqua park gebeuren.

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 22:52

justdjen schreef:
Hallo!

Ik kom hier even binnen vallen, ik heb hulp nodig..

Wij zijn ons aan het oriënteren voor onze vakantie, dit zal september/oktober zijn.
Door de jaren heen hebben we al heel wat bestemmingen bezocht oa; Thailand, Dominicaanse Republiek, Mexico. Maar door de komst van ons kindje, zoeken we het nu iets dichterbij huis.

Afgelopen zomer zijn we naar Mallorca geweest, was echt super leuk. Uiteraard ben ik op de hoogte van Turkije maar het trok ons niet :+ Nu probeer ik me er toch enigszins in te verdiepen aangezien het voor ons als gezinnetje, wél een geschikte optie zou kunnen zijn.

Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer..zóveel plaatsen en zoveel mogelijkheden :roll:

Onze voorkeuren;
- kindvriendelijk, ons kindje is een echt waterratje (is 3 jaar in september/oktober)
- Swim up kamer heeft enorme voorkeur
- GOED eten
- Geen overdreven grote, massale accommodatie. Liefst zelfs laagbouw
- minimaal 4 sterren
- transfer maximaal 1 uur

Wie oh wie kan mij meer vertellen over a) een geschikte locatie en b) een geschikte accommodatie?



Aquafantasy in kusadasi (voldoet aan al je wensen behalve de swim up), wij zijn er in september 2016 geweest en het was er top! (er passen wel veel mensen op het resort maar het is zeer ruim opgezet en allemaal laagbouw, je waant je in een groot park).
Eten is prima en ik ben een zeikerd/moeilijke eten

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 23:43

Aanrader voor mensen (met kinderen)

Aquafantasy 5* in Kusadasi.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BETUWE, Dallista, eva1969, noviceh en 75 bezoekers