Het stedentrip topic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
eva1969
Berichten: 4025
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 22:29

In oktober een stedentrip naar Reykjavik gedaan, echt fantastisch. De stad zelf niet heel bijzonder maar met excursies naar geysirs, watervallen, the blue lagoon, walvissafari én het noorderlicht echt onvergetelijk. Vreselijk aardige mensen, super busnet ook. Wel echt reteduur maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen ;)

Insta: ArtbyEvaRoeters


eva1969
Berichten: 4025
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 13:26

Judith_ schreef:
Reykjavik Klinkt ook enorm bijzonder en zou het zeker eens willen bezoeken. Hoe koud is het daar? :o
Het was in oktober rond de 8 graden. De kou vond ik wel meevallen maar de nattigheid... bleh! Maar ach, dan ga je een dagje blue lagoon doen en dobber je in enorme warm water baden (39 graden) en dan is die regen juist wel weer grappig en maakt het allemaal niet meer uit. *D

Insta: ArtbyEvaRoeters


eva1969
Berichten: 4025
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 08:22

mOamm schreef:
Of iemand misschien ervaringen met Reykjavik? Totaal iets anders, maar daar heb ik hem over gehoord :Y)

Ik ben er in oktober geweest, het was geweldig, alle toeristische bezienswaardigheden gehad, blue lagoon, geysirs, walvissafari, watervallen en het noorderlicht. Al die excursies maken het extra duur en het eten en drinken is ook behoorlijk prijzig. Reykjavik zelf is leuk om doorheen te lopen maar niet heel bijzonder. De hoofdwinkelstraat zit vol met dezelfde winkels die erg op toeristen zijn gericht. Ik was zo'n 900 per persoon kwijt en dan moesten we nog eten. Oh ja, het weer was prut, regen en koud.

Insta: ArtbyEvaRoeters

eva1969
Berichten: 4025
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 14:12

Lienepien95 schreef:

Dat is ook wel zo, maar Reykjavik zelf vond ik niet zoveel aan, daar ben je in 1 dag wel uitgekeken, dus dan wil je toch graag al die peperdure excursies doen toch? En dan alles x2 .... katsjing.... helaas. Het eten en drinken is ook reteduur. Hotelgenoot bestelde een speciaalbiertje, gelukkig vroeg hij van te voren wat het kostte ... 35 euro. Een normaal biertje was een euro of 7 geloof ik. Je krijgt wel in alle restaurants gratis mineraalwater aangeboden en ze kijken je ook niet raar aan als je geen ander drinken besteld. Overigens viel ons wel op dat wij via het reisbureau hier in Nederland minder betaalde voor bijv. de walvissafari dan dat je daar ter plekke moest betalen, misschien ook nog een dingetje om naar te kijken.

Insta: ArtbyEvaRoeters

eva1969
Berichten: 4025
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 13:25

Ik vond Haarlem destijds erg leuk. Ook Breda en Den Bosch vind ik leuke steden om een weekendje door te brengen. Amsterdam? Blijft leuk en erg veel te doen. Best veel keus eigenlijk.... en niet echt een stad maar ik hou ook erg van de veluwe, met de gratis fietsen bij mooi weer heel fijne tochten te maken.

Insta: ArtbyEvaRoeters


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Arlette1991, Herfstblad, manonutjuh, Mitch_Beauty, Paloma_Janet en 72 bezoekers