Het grote backpacktopic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yvettee
Berichten: 2123
Geregistreerd: 25-06-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 16:18

ohhh tof dit topic! Ik ga meelezen!

Deze zomer ga ik een maandje alleen door Thailand backpacken! Onwijs veel zin in!! :D

Sinds kort een youtube kanaal met toffe filmpjes over reizen, fotografie etc! Yv's avontuur
Fotografie van topkwaliteit in een prachtige dromerige stijl! | www.yvettebaur.com | Facebook |
PORTRETFOTOGRAFIE | KINDERFOTOGRAFIE | BRUIDSFOTOGRAFIE | PAARDENFOTOGRAFIE | WORKSHOPS


Yvettee
Berichten: 2123
Geregistreerd: 25-06-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 00:00

Of neem anders ook een kijkje op marktplaats! Je kunt hem altijd na je reis weer verkopen, ik denk dat je er dan uiteindelijk niet veel geld aan kwijt bent

En whaaa nog 47 dagen tot mijn Thailand avontuur *\o/* komt nu wel dichtbij hihi!

Sinds kort een youtube kanaal met toffe filmpjes over reizen, fotografie etc! Yv's avontuur
Fotografie van topkwaliteit in een prachtige dromerige stijl! | www.yvettebaur.com | Facebook |
PORTRETFOTOGRAFIE | KINDERFOTOGRAFIE | BRUIDSFOTOGRAFIE | PAARDENFOTOGRAFIE | WORKSHOPS


Yvettee
Berichten: 2123
Geregistreerd: 25-06-09
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 17:04

Poging om weer wat leven in dit leuke topic te blazen!! *\o/*

Over de malarone, je kunt ook nog proberen om het eerst een paar dagen hier in Nederland te slikken en dan te kijken wat de bijwerkingen zijn. Tenminste mij lijkt het fijner om er thuis achter te komen als je eventueel gevoelig bent voor hallucinaties, dan pas op de locatie zelf. En let ook even op je zorgverzekering, sommige vergoeden het namelijk!! :D

Verder heb ik komend studiejaar een halfjaartje vrij! *\o/* Duss weer een goed excuus om op reis te gaan! Ik denk er nu over om Myanmar, Vietnam, Cambodja en Laos te gaan doen. Ik twijfel alleen nog een beetje over de volgorde. Ik neig nu naar in Vietnam beginnen en Myanmar als laatste, maar als iemand nog een goede tip heeft graag!

Ik weet niet of het mag, zo niet verwijderd dit deel dan maar! Maar afgelopen zomer heb ik een maandje door Thailand gebackpacked en daar heb ik ook elke dag gevlogd, dus voor wie het leuk vind om die vlogs te zien https://www.youtube.com/c/yvsavontuur

Ohh en dan nog een dilemma (ik heb nog genoeg tijd om er over na te denken haha), maar ik twijfel of ik tijdens mijn volgende reis mijn laptop en (slr) camera mee wil nemen. Afgelopen zomer vond ik het van de ene kant heerlijk dat ik deze spullen niet bij me had, maar van de andere kant miste ik (als fotograaf in hart en nieren hahaha) mijn goede camera toch wel echt! (ook met in mijn achterhoofd dat ik ook wel heel graag echt hele toffe foto's wil maken, die ik achteraf misschien als prints wil gaan verkopen)

En @xemmafalcon ik heb er helaas geen ervaringen mee, dus ik kan je niet helpen!

Sinds kort een youtube kanaal met toffe filmpjes over reizen, fotografie etc! Yv's avontuur
Fotografie van topkwaliteit in een prachtige dromerige stijl! | www.yvettebaur.com | Facebook |
PORTRETFOTOGRAFIE | KINDERFOTOGRAFIE | BRUIDSFOTOGRAFIE | PAARDENFOTOGRAFIE | WORKSHOPS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BETUWE, friendly, VuurVleugels en 70 bezoekers