Autoreis Oostenrijk/Kroatië

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Grit
Berichten: 6143
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:56

Wij zijn afgelopen zomer eind augustus in Kroatie geweest.
We hebben op drie plekken gezeten, Pag, Plitvice en Fazana.

Bij Pag was mijn eerste indruk niet zo positief, beetje dor en droog eiland. Maar toen we er eenmaal zaten toch wel verliefd geworden op het plekje. We zaten in een net appartement, met op loopafstand een kiezelstrand met mooi helder snorkelwater en een mooi uitzicht. Pag veranderde 's avonds in een sfeervol verlicht plaatsje.
Daar zou ik nu eerder voor kiezen dan voor Fazana (Istrie), daar was verder ook niks mis mee, maar het strand en water was er niet zo mooi en ik vind de omgeving ook minder mooi.

Vanuit Pag hebben we Krupa bezocht, een verstopt mooi stukje natuur. Schitterend, maar wel een pittige wandeling met een behoorlijke klim, dus niet handig als je minder mobiel bent.
En als je van het feesten bent zit er in de buurt een 24/7 Zrce non-stop partybeach met allerlei strandclubs. Je kan ook met een partyboot op pad. Muziek en aanmeren om ergens te zwemmen.

Plitvice was mooi en ook wel een plek waar je geweest wil zijn als je in Kroatie bent, maar ik zou er geen tweede keer heen gaan. We hebben de grote route gelopen (18 km), maar op de korte route is het erg druk en sta je op houten vlonders te wachten op mensen die graag een foto willen maken. Een soort polonaise :D
Ik vond het niet mooier of indrukwekkender dan andere stukjes in Kroatie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Amberr09, dazzy, Esplen, Miran, mvdende, purny, SdaphneS, Unicorn79, Xhiske, YaraNls, YvonneV en 81 bezoekers