Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Anoniem

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 12:22

Ja ik had al een deken op m'n luchtbed gelegd want die was de eerste nacht echt heel koud. toen kon ik echt niet slapen. Vannacht wel aardig.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 12:44

Ik heb vols mij niks meer om te isoleren maar ik ga t zeker onthouden voor volgende keren. Ben er wel strontverkouden door geworden :=

Balen dat t vanavond okk zo koud wordt, we hadden graag sterren willen kijken maar t wordt niet veel warmer dan vannacht.

Edit: oliebol t wordt nog kouder :')
Ik moet nog naar de supermarkt, wat zou ik als isolatie kunnen kopen? Ik kan evt naar de grote auchan.

Anoniem

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 19:35

Ik heb bij de auchan een dekbed gescoord voor 10 euro :P dat moet t maar doen denk ik haha.

Anoniem

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 21:26

Onze klapstoelen van de Action begeven het ook langzaam, maar alles is te fixen met ducktape :P

Anoniem

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 22:51

Wij hebben deze, zitten goed hoor, hier ook rugpatient.

[ img ]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 13:26

SusanH schreef:
Wij hadden ook zoiets maar waten niet tevreden. Zitting zakte bij een aantal stoelen snel door waardoor je op de stang komt te zitten. Niet fijn. Wij hebben voor onszelf dus 2 duurdere stoelen bij de kampeerwinkel gekocht. Zitten heerlijk.

Wij hebben het super hier. Voor ons paard alles prima in orde. Kind steeds kwijt in de speeltuin of bij de animatie. Wij komen zelf ook heerlijk tot rust. Dit gedeelte van Drenthe kenden we beiden niet maar is echt prachtig. En deze week ook eindelijk mooi weer.


Klopt, dat hebben wij wel met deze. Mja dat heb je voor die prijs. Maar dan werkt ducktape heel goed :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 14:36

Brittneyx schreef:
Door dit topic krijg ik zin om te kamperen! Jammer dat ik niemand in mijn omgeving heb die meewilt


Ik vind kamperen ook heerlijk, maar mijn vriend vind 1 weekje charme genoeg. Heb wel echt onwijs genoten dit jaar, zowel van de tent als van Charme :D Ik kan nu al niet wachten tot volgend jaar.

Anoniem

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 16:27

Omdat ik dan wel weer in onze grote decadente tent wil slapen, en die is onmogelijk alleen op te zetten :P :')


Anoniem

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 18:22

Jup, wij gaan weer naar Charme dit jaar :D

Anoniem

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 15:56

Ik had even een vraag over hoe ik ook alweer een dik luchtbed warmer kon maken. Want zelfs in huis is dat dikke kreng gewoon koud :') Zat al te denken om gewoon warme lucht dmv een fohn er in te blazen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 20:09

Pikkepor schreef:
Joolien schreef:
Ik had even een vraag over hoe ik ook alweer een dik luchtbed warmer kon maken. Want zelfs in huis is dat dikke kreng gewoon koud :') Zat al te denken om gewoon warme lucht dmv een fohn er in te blazen :')


Ik leg altijd een plaid onder het luchtbed en een opengeklapte slaapzak op het luchtbed. En dan een hoeslaken erover en dan mijn beddengoed! Wij hebben zo'n heel dik (zelfopblaasbaar) luchtbed en ik heb het nog nooit superkoud gehad op deze manier... (niets wat met dikke sokken niet op te lossen viel :') )

Whooo.... mijn campingzoektocht gaat nu al gestaag. Ik ben weer een hele leuke camping tegengekomen en deze keer wél in het buitenland *\o/* :o Les Escaliers de La Combe it is... Kampeerplaats is voorzien van twee relax stoelen, een picknicktafel en parasol en is inclusief ontbijt! Ze hebben maar 12 staanplaatsen en je kunt bijna iedere dag aanschuiven voor avond eten. Gemak dient de mens. Het ziet er in ieder geval superleuk uit! Moet vriendlief nog ff overtuigen en dan kan ik gaan boeken :Y)


Dank jullie voor de tips i kga t proberen.

Dat klinkt leuk zeg. Een soort luxe camping eigenlijk. En het lijkt me heel gezellig op zo'n kleine camping met de mogelijkheid tot het samen eten. Helemaal mijn ding :)
Op Charme is het elke dinsdag pizzadag, ook altijd zo'n gezellige dag. Dan komt er een man met mobiele pizzeria op het terrein.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 17:58

mvdende schreef:
Ach als je weet wat er in een polo past.... Ik zie er regelmatig 1 met 3 man, hele lading aan tenten zooi, overige spullen en een grote berg klim spullen x 3. Beetje proppen...


Haha wij konden ook heel veel kwijt in onze Polo. Maar nu toch wel blij mt onze Fabia, dat is iets minder gepuzzel :')

Bij onze pizzeria bestel je in de middag en dan krijg je een tijd mee dat je kunt ophalen. Dus hoef je ook niet te wachten :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lukka63, marschwood en 103 bezoekers