.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Narya
Berichten: 5228
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 20:01

merel_gomez schreef:
We hebben het er over gehad en even zitten Google en ik heb het net geannuleerd. ik durf het qua temperatuur niet aan. Ik kan goed tegen warmte maar ik denk dat dit wel heel extreem is.
In september en eind dit jaar nog vakantie en we gaan even kijken of we het eind van het jaar willen doen.


Lijkt mij heel verstandig, ja! Ik vind het zonnetje heerlijk, maar in die periode is het inderdaad extreem warm daar.. vond Qatar in mei al nauwelijks te doen, laat staan nog een paar weken later. In Koeweit ben ik tot op het heetst van de zomer wel buiten geweest, maar dan wil je eigenlijk niets anders dan in het water liggen, en zelfs dat is warm :P En dan is Koeweit nog een stuk minder benauwd dan Dubai. Ik zou er ook niet aan moeten denken om vrijwillig op dat moment naar de Emiraten te gaan :+

Düsler mi gerçek, gerçekler mi bir düs yoksa
Gerçeklesir belki bir gün, bitmesin, düs bile olsa


Narya
Berichten: 5228
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 18:21

eva1969 schreef:
Ik loop niet hand in hand met mijn man in Dubai en wij respecteren de wens voor bedekte knieen en schouders. Je ziet steeds meer mensen die zich niet hier aan houden en half bloot over straat gaan maar ik vind dat persoonlijk niet respectvol.


Daar sluit ik mij bij aan. Een Emirati zou je nooit zo over straat zien gaan, en dat toeristen dat wel doen wilt nog niet zeggen dat we dat allemaal maar moeten doen.

Düsler mi gerçek, gerçekler mi bir düs yoksa
Gerçeklesir belki bir gün, bitmesin, düs bile olsa

Narya
Berichten: 5228
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 19:04

Geen enkel probleem, mensen zijn bijzonder respectvol :)

Düsler mi gerçek, gerçekler mi bir düs yoksa
Gerçeklesir belki bir gün, bitmesin, düs bile olsa

Narya
Berichten: 5228
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 20:25

Oamaru, wat tof!! En meteen een vraag: heb jij enig idee of er plekken zijn waar een toerist op een echte Arabische volbloed zou kunnen rijden? Da's een van de weinige dingen die echt op mijn lijstje staat voor mijn reisje <3

Düsler mi gerçek, gerçekler mi bir düs yoksa
Gerçeklesir belki bir gün, bitmesin, düs bile olsa

Narya
Berichten: 5228
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 18:38

Oamaru schreef:
Zijn veel stallen waar je gewoon kan rijden voor een uur, meestal is dat wel echt een armoedige bende. Je zou al Jihad stables een mail kunnen sturen, die maken prachtige ritten door de woestijn op de endurance track en als het goed is hebben die volbloeden. Of ze die gebruiken voor toeristen weet ik niet, zou je even moeten checken. Maar al die andere stallen.. zijn er vrij weinig die echt goed voor hun paarden zorgen. De meeste krijgen gewoon koeienvoer.


Ja, dat is natuurlijk wel een pré, dat ze een beetje goed voor de paarden zorgen :P Ik ga jouw stal eens checken! Heb mijn lokale vriend ook opdracht gegeven om een stal te zoeken, maar ja, grote kans dat die koeienvoer best heel prima vind :+

Düsler mi gerçek, gerçekler mi bir düs yoksa
Gerçeklesir belki bir gün, bitmesin, düs bile olsa


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Huni, Larissa123 en 179 bezoekers