.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:28

Ai.... Juni.. Veel succes!! Zou er zelf nooit meer naartoe gaan in juni.. Veel te warm......
Pfoe, even denken hoor voor tips.

Wat er voor mij uitsprong waren:
- De fontein bij Dubai Mall
- Dubai Mall
- Burj Khalifa
- Souk Madinat
- Burj al Arab
- Wild Wadi (waterpark, heel erg leuk en niet alleen voor kinderen)
- The Palm
- Wellicht iets minder bekend; Ibn Battuta Mall
- Jetskiën langs de Burj al Arab en Souk Madinat richting de Palm, geweldig uitzicht.

De Hop on Hop off bus zou ik afraden, veel te toeristisch.. Lekker zelf de metro nemen, is zeer goed te doen. :)
Laatste tip: Kijk eventueel of er CBB is in Dubai (concept big brand carnival; allemaal duurdere merken tegen outletprijzen; bijv. Guess portemonnee voor €35,00).

Verder vind ik het persoonlijk wel netjes om minimaal broeken tot je knieën te dragen en shirtjes.. Je bent toch op "bezoek" in een ander land.

Mocht je vragen hebben mag je me altijd een berichtje sturen. Ben er inmiddels 3 keer geweest dus heb wel het een en ander gezien.. :)


_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:48

Juni is echt echt heel erg warm. Ik zou zeker weten niet meer in juni gaan (en wij waren er tem 6 juni)...
Oktober tot en met begin mei is echt veel aangenamer! Houd hier wel rekening mee met je planning.. De bezienswaardigheden buiten houd je niet lang vol en ik zou niet te veel dingen op 1 dag plannen.

Ik zou zeker naar het waterpretpark gaan, dat was in juni wel echt heeeelijk!

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: Dubai / verenigd Arabische Emiraten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 13:14

Wij hebben een hotel gehad op loopafstand van Emirates Mall, maar is niet dichtbij het strand, maar wel een geweldig hotel/appartement; Citymax Al Barsha.

Het tweede hotel dat wij hadden toen we er heen gingen, was Savoy Central, ook heel erg goed ontbijt, maar wederom niet bij het strand...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ilse_123, lizy29, lukka63 en 90 bezoekers