.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nikeyy
Berichten: 760
Geregistreerd: 12-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:44

Ik ga over 4 weken met m'n kerel! Net vandaag geboekt! :D
Ben 3 jaar geleden met een vriendin een week geweest (in maart), was zooo gaaf!
Maak met m'n vent ook alleen maar reizen buiten Europa en die wilde ook wel heen!

Euh, leuke dingen, tja zoveel!
- Burj Khalifa (hoogste gebouw)
- Bij de Burj Khalifa zit Dubai Mall, de grootste mall van de wereld met 1200 winkels. Ook gaaf om bij de fonteinen langs de waterkant te gaan eten.
- Mall of the Emirates, groot winkelcentrum met skibaan :D echt zo lachen! Die lui gaan met gewaad en al de piste af hahaha :') 8)7
- Souk Madinat, is een soort grote markt wat nieuw is gebouwd in de stijl van 1001 nachten. Compleet met riviertjes waar je met een bootje rondkunt. 's Avonds echt fantastisch om te gaan eten langs de waterkant tussen de sfeerverlichting en palmbomen.
- Burj al Arab, dat grote hotel in de zee in de vorm van een zeilschip. Moet je echt van dichtbij bekijken minimaal vanaf 't strand.
- De 360-bar naast de Burj al Arab in de zee. Supergaaf en redelijk exclusief, 2 drankjes (jagerbomb en roseetje voor € 35,- :')) Als je erheen wil wordt je met een golfkarretje naar de bar gereden haha.
- Neem voor de gein een keer een limo-taxi i.p.v. een gewone. Hebben wij vanaf de 360-bar een keer gedaan, kostte ons € 20,- i.p.v € 5,- met de gewone maar zooo vreselijk gelachen!
- The Walk is ook leuk, daar rijden veel bobo's langs met hun veelste dure wagen alleen om te showen. Daar zijn wij de bugatti veyron politiewagen ook tegengekomen O:) .
- Ik zou niet naar de spice souk gaan (kruidenmarkt), we werden op 200 meter afstand afgezet en toen had ik al last van de scherpe lucht van al die kruiden. Wij waren er zo klaar mee, brrr gestink!

Zou niet teveel doen via de reisorganisatie. Je kunt veel zelf regelen tegen beter tarief. Het hotelpersoneel is vaak erg behulpzaam als je iets vraagt.
Zou je wel aan de dresscodes houden overal, je hoeft niet echt heel erg op te letten. Maar mouwtje en knieën bedekken is toch wel een must. Anders voel je je toch snel bekeken.

Zit niet veel op bokt, maar als je vragen hebt dan stuur maar! Lees ik ze wel binnen een aantal dagen :-)


Nikeyy
Berichten: 760
Geregistreerd: 12-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:07

Niet je knieën bedekt? Oh, dan waren wij heel braaf denk ik haha.
Maar wij waren in maart toen, dus 's avonds een lange broek aan was ook niet heel erg met 19-20 graden :-)
Overdag zaten we vaak bij het zwembad of strand, dan hoefden we geen rekening te houden met iets te bedekken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mo_86, Tatjanaa, xxxmh en 256 bezoekers