Het stedentrip topic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Szan
Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 10:42

Ik heb niet zoveel vrije dagen van mijn werk, dus regel altijd dat ik bij een citytrip direct vanuit mijn werk op vrijdagavond ga vliegen of juist bij na het landen op maandagochtend meteen aansluitend door kan naar mijn werk. Dat betekent dat ik voor citytrips enkel vanaf Schiphol vlieg en ook nog eens op populaire tijden. Dat zorgt ervoor dat ik zelden onder 150 euro voor een ticket uit kom :')


Szan
Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 10:29

Leuk, een citytrip-topic :D De komende maanden ga ik naar Kiev, Riga, Kopenhagen en Malmö (de laatste 2 aansluitend op een lange vakantie, omdat we in Kopenhagen toch tussenstop hebben).

Ik ben op citytrip heel snel mijn aandacht kwijt en vindt het snel weer genoeg geweest. Een citytrip van 2 dagen is voor mij vaak lang zat. Mijn vriend wordt daar knettergek van, dus die heeft me dit gegeven:

http://www.uncommongoods.com/product/an ... avel-guide

In de hoop dat ik dan wat langer enthousiast blijf op onze mini-reisjes :D Misschien ook een leuk idee voor mensen uit dit topic?

Waar ben ik in Europa allemaal geweest... Stockholm, Londen, Glasgow, Edinburgh, Wenen, Ljubljana, Praag, Hamburg, Berlijn, Bordeaux, Florence, Siena, Skopje, Tirana, Bern, München, Frankfurt, Salzburg, Straatsburg, Parijs, Brussel, en volgens mij vergeet ik nog wat...

Szan
Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 08:38

Londen of Praag? Dan zeker Londen! Veel meer te zien, veel meer te doen. Ik vond Praag ontzettend tegenvallen, hoef er voorlopig niet meer naartoe... enige leuke was dat het goedkoop was.

Szan
Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 06:30

Iemand al eens in Sint Petersburg geweest? Ik heb net een lang weekend in oktober geboekt en kan wel leuke tips gebruiken.

Szan
Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:56

Emmaa_ schreef:
Szan schreef:
Iemand al eens in Sint Petersburg geweest? Ik heb net een lang weekend in oktober geboekt en kan wel leuke tips gebruiken.

Mijn neef is daar erg veel geweest, ik zie hem zondag en kan dan even wat voor je vragen :)

Als dat kan, graag! :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, wisja en 70 bezoekers

cron