Curacao!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
V_eraa
Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 14:24

Even het topic doorgelezen en wordt steeds enthousiaster :) Dinsdag vlieg ik naar Curacao en ga ik voor 5 maanden mijn minor volgen! Spannend :)


V_eraa
Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:43

1234 schreef:
Spannend, Vera! Waar ga je dat doen?
Ik ga dus 11 februari voor 5 maanden :D misschien zie k je daar eens nog.


Ik ga de minor internationaal management en ondernemen volgens samen met ongeveer 20 mensen. Ik ga dan 4 dagen meewerken in een bedrijf, welke dat is hoor ik pas als ik daar ben dat wordt voor mij geregeld. Ook ga ik nog 1 dag naar school.

Jij gaat stage lopen toch ?

V_eraa
Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 23:48

Ik ben nu bijna een week op Curacao en vind het best meevallen met de muggen! Als ik word geprikt is het 's avonds als we nog een drankje aan het doen zijn.

V_eraa
Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 21:35

XmissdaphX schreef:
Wat raden jullie aan voor 3,5 maand, een scooter of een auto?

Mijn voorkeur gaat eigelijk naar een scooter ivm de kosten :$



Zeker weten een auto!! Ik zou echt nooit scooter gaan rijden hier + je kan zoals anderen ook al zeggen echt niet 's avonds de weg op met een scooter

V_eraa
Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 21:39

Lijkt mij ook wel leuk! Ik woon in de Seru Loraweg. Ik ga binnenkort als het goed is een buitenrit doen!

Woensdag komen mijn ouders op bezoek! :)

V_eraa
Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 14:16

Jaa San Juan is echt geweldig!

V_eraa
Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 14:26

Jaa ik heb mn familie er ook mee naar toe genomen toen ze op bezoek waren en die vonden het helemaal geweldig! Ik heb 2 keer bij Playa Manzalina gelegen!

V_eraa
Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 18:10

Ik huur bij Stageautoverhuur en ben er erg over te spreken hoor! Goede service & goede auto's, je betaald dan wel wat meer maar ik heb bij een aantal huisgenootjes gezien die goedkopere auto's hadden dat ze toch regelmatig met pech aan de weg stonden.

V_eraa
Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 11:01

1234 schreef:
30/40 kilo voor 5 maanden?!!! Das echt mega veel joh.
Ik had 21 kilo in mn koffer en een handbagagekoffertje en rugzak.



Hoe heb je dat gedaaan ???

Ik had 46 kilo ruimbagage (2 koffers) + handbagage koffertje + rugzak hahah & de heenweg had ik nog kilo's teveel dus heb ik er nog wat uit moeten halen.

V_eraa
Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 10:40

Ik moest op stage gewoon een lange broek aan + nette kleding zoals een blazer enzo dus dan zit je koffer snel vol!

Ik had handdoeken & beddengoed ook mee. Toch wel fijn als je aankomt dat je niet eerst opzoek moet naar een winkel waar ze dat verkopen.

Bij de KLM mag je 12 kilo handbagage meenemen.

V_eraa
Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 16:18

Hahah Shete Boka ging prima hoor met onze Kia Picanto automaat ! :)

Dat pad naar Kokomo hebben wij ook weleens perongeluk genomen omdat we verkeerd waren gereden, het was toen helemaal donker want we gingen naar een fullmoon party.

V_eraa
Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 21:26

Ik heb ook alles zelf geregeld! Je kan me pb'en !!

V_eraa
Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 12:00

Ik ben 1x met een zeilboot gegaan nou dat was afschuwelijk!!!!! 5 uur lang onderweg en was ook nog eens code oranje toen achteraf! Toen hebben we een nachtje geslapen op klein was echt super leuk !

De tweede keer ben ik met de Mermaid gegaan en dat was echt top geregeld allemaal!

V_eraa
Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 09:31

Wij hadden toen met de Mermaid een hele rustige zee, verschilt heel erg per keer. Ondanks de rustige zee waren er nog genoeg mensen zeeziek!

V_eraa
Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 10:43

Spannend Fading!!

V_eraa
Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 11:33

Leuuk fading! Nu kan de voorpret beginnen :)

V_eraa
Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 12:00

Gina schreef:
Ik ga naar villa Ananas 2, ik vertrek half maart die kant op!


Toch Villa Ananas geworden :)

Alvast sterkte met Stef haha & doe hem de groeten :') :')

V_eraa
Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 10:55

Gina schreef:
Klopt Vera! Heb lang getwijfeld, er is zoveel aanbod. Volgens mij heb ik via de mail contact met een Stef, ken je hem? :P



Jaa heb zelf natuurlijk ook in Villa Ananas gezeten, maar dan in 1. Je hebt wss mailcontact met Stef jr. Stef Sr. komt dagelijks een bezoekje brengen aan het huis. Lees: Zeuren of het huis wel schoon is en er geen logees zijn.

V_eraa
Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 19:43

Die van mij was binnen 2 weken binnen! & heb vorig jaar een project opgepakt op stage met VOG's en de VOGs die digitaal aan werden gevraagd duurden ongeveer 2 weken. Via het gemeentehuis wel langer.

edit: maar als je tot 28-2 hebt dan heb je toch het origineel niet op Curacao? Want je bent al vanaf januari op Cura

V_eraa
Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 21:27

hmm ik snap je niet helemaal volgens mij fading..

Ik weet dat mijne niet ouder mocht zijn dan een maand op de dag dat ik in Curacao aan kwam.


V_eraa
Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 19:58

Gina schreef:
Oei best streng dus := haha


Jaa & hij loopt altijd te dreigen dat je de borg niet terug krijgt, maar dat regelt zijn zoon & heb alles netjes terug gehad :)

V_eraa
Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 12:31

Mijn ervaring is dat de kleding in Curacao op kantoor netter is dan in Nederland. Sneakers oid waren echt not done bij mij. Nette sandaaltjes konden wel maar liever niet. Gewoon nette jurkjes met een blazer of vestje, blousje, nette broek enzo. Ik wist voordat ik naar Curacao ging nog niet waar ik ging stage lopen dus had niet echt nette schoenen bij (er was vooraf tegen ons gezegd dat all stars oid prima konden bij stages NIET DUS). Gelukkig kwamen er de week daarna al bekenden van mij dus konden die nog schoenen meenemen.

V_eraa
Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 07:16

Fading schreef:
Boemklatsch schreef:

Weten we nog niet helemaal! We hebben een boel op het lijstje staan maar moeten nog even goed kijken hoe of wat. We willen zoiezo naar Playa Grandi voor de schildpadden. <3 Mochten er nog tips zijn voor strandjes die daar mooi op aan sluiten / in de buurt zijn: kom maar door. ;)





Ik zou naar playa lagun rijden en dan terug rijden via de strandjes (grote knip, playa grandi etc.)



& gelijk even van de rots springen bij playa Forti als je wilt :) die kan je zien vanaf playa Grandi

V_eraa
Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 12:12

Jacquel schreef:
Ik ga in februari naar Bonaire en doe ook een weekje Curacao. Omdat ik al een auto huur in Bonaire, hoopte ik dat ik zonder zou kunnen in Curacao (vanwege de kosten). Ik hoef er niet naar strand of snorkelen, maar wil wel wat van de omgeving zien. Kan dat ook met een scooter?



Heb je je auto al gehuurd voor in Bonaire? In mijn ervaring kan je beter in Bonaire op een scooter rond rijden dan in Curacao dus dan zou ik het persoonlijk omdraaien. Maar goed ik ben maar een weekendje in Bonaire geweest maar daar reden echt veel mensen rond op een scooter.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Domiinooo_, Jussem, Miiej, Suliko, UnderIlse en 71 bezoekers