Het stedentrip topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lukasje
Berichten: 11209
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 17:56

rapunzelx schreef:
Ik ben niet zo heel erg van de stedentrips, tot nu toe Barcelona en London bezocht. Beide een week lang. Voor beide steden heb ik het idee gehad tijd genoeg te hebben. Ik ben toch meer van de reizen naar Afrika en Caribisch gebied dan de tripjes. Maar New York en Rome staan nog wel op mijn lijstje!


Nu haal je er net 2 van mijn favorieten uit :) . Ze zijn absoluut niet te vergelijken met elkaar maar Rome en NY zijn echt fantastisch.

Don't take anything for granted


Lukasje
Berichten: 11209
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 15:21

quera schreef:
Hoi,

Samen met mijn moeder wil in rond maart een stedentrip gaan maken.
Eisen zijn:

- maart/april vertrekken
-max 4-5 uur vliegen
- tussen de 20-25 graden
-terrasjes vinden we leuk en veel locale winkels

Hotels enz maakt ons niet uit omdat we via airbnb oid gaan boeken.

Later in het jaar gaat niet ivm andere vakanties en het risico dat ik niet mee kan door mijn ziekte.

We hadden nu marrakech in ons hoofd. Maar andere opties houden we zeker open.

Jullie nog leuke steden waar wij nog niet aan hadden gedacht? We zijn een aantal jaar geleden naar milaan geweest.


Madrid, Istanbul, Marrakech, Rome ...

Don't take anything for granted

Lukasje
Berichten: 11209
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 16:33

E4D schreef:
Ik zit dus ook wel een beetje met dezelfde situatie als desi92. Ik ben zelf al een tijdje aan het kijken naar zomervakanties (juli/augustus) maar ben erg huiverig om te boeken i.v.m. de hele situatie rondom Oekraïne en Rusland. Ik zou b.v. naar Ohrid, Noord-Macedonië willen en daar liggen wel een paar landen tussen maar het kan allemaal zo snel gaan...
Een andere optie zou zijn Budva in Montenegro of Lesbos dat ligt iets verder weg maar scheelt niet veel. Lesbos is dan wel weer een eiland maar weet niet hoe dat met vluchtelingen gaat. Het voelt dan veiliger om een vakantie verder weg te boeken naar bv Spanje of Portugal maar dat kan ik (zoals het er nu naar uitziet) niet betalen. Net als Italië en andere bestemmingen van Griekenland.

Daarnaast zou ik in de meivakantie misschien wel naar Lissabon en Porto qua stedentrip willen. Dat zouden dan 5dagen zijn maar dat is nog enigszins te betalen voor mij.

Het is heel erg vroeg maar het lijkt mij leuk om dit jaar oud en nieuw te vieren in het buitenland met een groepsreis. 4dagen Rome spreekt mij heel erg aan. Heeft iemand ervaring met het bezoeken van Rome in de winter?


Begin november naar Rome geweest. Toen was het heerlijk weer. We zaten -oke met terrasverwarmer- lekker buiten te lunchen. Ook leuk is dat erg veel op wandelafstand van elkaar ligt.

Don't take anything for granted

Lukasje
Berichten: 11209
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 16:34

cindyy_1993 schreef:
Jeetje dit topic is lang geleden! Maar nu hij toch naar boven komt... Even tips gevraagd!

Ik ga in mei weer met mijn moeder op stedentrip (jaarlijks uitje samen, nu helaas al 2 jaar niet geweest..).
Dit keer gaat de reis naar Edinburgh! Zijn er hier nog tips? We zitten eraan te denken om een dagexcursie naar Loch Ness en Glencoe enzo te maken, meer mensen daar een dagtrip van gemaakt? Lijkt me wel vrij pittig; een excursie van 12 uur...


Deze volg ik ook! Edinburgh heeft ook mijn interesse. De zoon en schoondochter zijn er geweest en die vonden het echt de moeite.

Don't take anything for granted


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dollyspikkel, lizy29, Noblesse_, TamaraFloor, tinker_sally en 96 bezoekers