Het stedentrip topic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

AmyJamess
Berichten: 2106
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 11:41

Afgelopen jaar ben ik naar gdansk en tenerife geweest.
Jaren daarvoor nog in rome, venetie en een plaatsje in frankrijk geweest (weet de plaats naam niet meer :') )
Der zijn nog zoveel plaatsen/landen waar ik heen zou willen Bijv. L.A., Toronto, Barcelona, Praag, berlijn, Sydney.

Maar goed word nog even flink sparen :Y)
In januari ga ik wel weer met een vriendin via Sprs.me weer een lang weekend weg. In juni hadden we het voor het eerst gedaan en gingen we dus naar Gdansk. Super mooie stad maar had er zelf niet zo voor gekozen of op gekomen om daar heen te gaan.
Daarom doen we het in januari weer en laten we ons weer verassen :D

Diverse boeken en leuke kleding.

https://www.vinted.nl/member/67934478-amyjames28


AmyJamess
Berichten: 2106
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 15:20

Door de corona is mijn srprs.me vakantie geannuleerd.
Maar aangezien ik toch nog weg wil een paar dagen maar liever niet wil vliegen zoek ik een leuke stad om naar toe te gaan in ons eigenlandje of in duitsland.
De volgende steden ben ik al geweest:
Rotterdam
Denhaag/scheveningen.

Wat me leuk lijkt om heen te gaan:
Utrecht
Valkenburg
Maastricht
Dresden (DE)

Nou ben ik benieuwd of jullie nog leuke steden hebben en of wat jullie van de bovenste steden vinden :)

Diverse boeken en leuke kleding.

https://www.vinted.nl/member/67934478-amyjames28

AmyJamess
Berichten: 2106
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 17:45

Foaly schreef:
Maastricht is leuk, Valkenburg zou ik overslaan. Grotten heb je in Maastricht ook, en verder is Valkenburg niet veel aan :o


Daar was ik eigenlijk al een beetje bang voor dat er verder niet veel in valkenburg te zien zou zijn.


Domi_94 schreef:
AmyJamess schreef:
Door de corona is mijn srprs.me vakantie geannuleerd.
Maar aangezien ik toch nog weg wil een paar dagen maar liever niet wil vliegen zoek ik een leuke stad om naar toe te gaan in ons eigenlandje of in duitsland.
De volgende steden ben ik al geweest:
Rotterdam
Denhaag/scheveningen.

Wat me leuk lijkt om heen te gaan:
Utrecht
Valkenburg
Maastricht
Dresden (DE)

Nou ben ik benieuwd of jullie nog leuke steden hebben en of wat jullie van de bovenste steden vinden :)


Dresden is wel een stukje langer rijden vanuit Hengelo. Zou Hamburg een optie voor jullie zijn? Is toch wat dichter bij huis.
Maastricht & Valkenburg kun je prima in een tripje combineren :)


Hamburg is zeker ook een optie! Bedankt voor de tips! Valkenburg en maastricht combineren is ook een goede optie.

Diverse boeken en leuke kleding.

https://www.vinted.nl/member/67934478-amyjames28


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Jody_, Abiola, Amado, Firebug, GoogleAdsense, Ineke2, Kimberley_, lgw, Lielle, marjan19, MarjanB, MissAnnemijn, moeshie, mvdende, pluklief, Selima, Syzygy en 74 bezoekers