Het stedentrip topic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

tesseke
Berichten: 2325
Geregistreerd: 24-02-10
Woonplaats: Turnhout

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 11:28

2 jaar geleden Rome, vorig jaar Praag en dit jaar naar Dublin geweest. Ooit ook al in Barcelona, Parijs en Londen geweest, maar dat is al enkele jaren geleden.
Voor februari staat er Lissabon op de planning! Deze keer niet in de zomer, maar het was ook wel spotgoedkoop. En nog zoveel steden die ik wil zien: Madrid, Porto, Venetië, Sevilla, Londen (opnieuw), Budapest, Valencia, Berlijn (maar dan rond de kerstperiode)...
En ooit wil ik terug opnieuw naar Rome. Maar eerst maar enkele andere steden doen die we nog niet gezien hebben.

Tessa Meynen Fotografie

There's a silver lining behind every cloud,
and a rainbow after every storm.


tesseke
Berichten: 2325
Geregistreerd: 24-02-10
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:08

Wij gaan in mei naar Londen! *\o/*

Kijk er al een paar jaar naar uit, maar was te duur dus zijn op goedkopere citytrips geweest. Nu ik terug werk is er eindelijk budget voor.

Hebben jullie nog tips om goedkoop te overnachten? Ervaringen met hostels zijn iets minder, dus hebben wel graag een hotel/bed & breakfast. Mag gerust wat uit het centrum zijn, maar moet wel makkelijk bereikbaar zijn met metro.

Ook nog op zoek naar andere tips om te doen (naast de belangrijke bezienswaardigheden die iedereen al bekijkt) en om te eten! We willen beide graag veel zien, dus gaan waarschijnlijk 5 dagen blijven. Ook wil ik erg graag naar de Lion king musical :D

Tessa Meynen Fotografie

There's a silver lining behind every cloud,
and a rainbow after every storm.

tesseke
Berichten: 2325
Geregistreerd: 24-02-10
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 21:37

Oké, een hele hap uit het budget, maar net Londen geboekt! Hebben gekozen voor het London Visitors Hotel en gaan van maandag tot vrijdag met de Eurostar. Tickets voor de Lion king zijn ineens meegeboekt. *\o/*

Nu is het nog kijken wat we precies allemaal willen zien en doen, en of het voordeliger is om de Londen pass erbij te nemen.

Tessa Meynen Fotografie

There's a silver lining behind every cloud,
and a rainbow after every storm.

tesseke
Berichten: 2325
Geregistreerd: 24-02-10
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 19:28

N_Quirro schreef:
Dank je wel voor de tip! Ons plan is toch veranderd.. we willen naar Lissabon in februari.
Het liefst een hotel die wel in het centrum ligt met leuke restaurants en winkels!

Iemand tips? :o


Wij zijn vorig jaar in februari in Lissabon geweest! Helaas geen tips qua hotel. Wij hadden een hostel, maar dit was geen aanrader. Ga zeker naar torre de belem! Eten in de foodmarket aan het station is ook erg leuk (en lekker, veel keuze). En iets verder heb je de 2 kleine trammetjes.

Als je langer gaat, zou ik zeker een dag naar Sintra gaan. Ik denk dat er rechtstreekse treinen rijden.

Tessa Meynen Fotografie

There's a silver lining behind every cloud,
and a rainbow after every storm.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, Damon26, Katootje7791, Kmbrly, Naskur11, ontherun en 66 bezoekers