Het stedentrip topic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Eloya
Berichten: 5157
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 23:17

Praag met school en wil super graag nog keer terug (geen verplicht schoolproject volgen haha )

Rome
Athene
London

Staan ook nog op m'n lijstje maar helaas mijn budget laat het nu niet toe

Iris &
Campbellie Hamsters: Bruri & Senja
Duitse dog: Dieke ●○● Whippet: Jeppe


Eloya
Berichten: 5157
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 10:12

Ik was bijna naar parijs geweest voor 3 dagen eind van de maand... maar helaas laat financiën niet toe :( was ik naar concert gegaan.. nouja hopelijk volgende keer dan maar. Had dan met flixbus willen gaan.

Ik heb al mijn pasjes in mijn telefoon en mocht ik het echt niet vertrouwen gaat de telefoon in de bh :P XD

Iris &
Campbellie Hamsters: Bruri & Senja
Duitse dog: Dieke ●○● Whippet: Jeppe

Eloya
Berichten: 5157
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 09:20

Praag vond ik ook echt geweldig

Ik ga op citytrip in eigen land XD. Morgen zijn de 3fm awards in Utrecht en heb besloten 1 nacht te blijven en dan dinsdag de stad te bekijken. Mensen nog tips in Utrecht?

Iris &
Campbellie Hamsters: Bruri & Senja
Duitse dog: Dieke ●○● Whippet: Jeppe

Eloya
Berichten: 5157
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 13:50

Wij zijn sinds vandaag voor 4 daagjes in liverpool. Mensen nog tips waar je makkelijk kan komen aangezien mijn oma slechter mobiel is ^^

Iris &
Campbellie Hamsters: Bruri & Senja
Duitse dog: Dieke ●○● Whippet: Jeppe

Eloya
Berichten: 5157
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 21:32

Ik ga volgende week 4 dagen naar Pisa italië :)
heb er wel zin in! wordt 1e keer italië voor mij, en natuurlijk gaan we naar de scheve toren :P

Iris &
Campbellie Hamsters: Bruri & Senja
Duitse dog: Dieke ●○● Whippet: Jeppe

Eloya
Berichten: 5157
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 20:19

Cabelona schreef:
Eloya schreef:
Ik ga volgende week 4 dagen naar Pisa italië :)
heb er wel zin in! wordt 1e keer italië voor mij, en natuurlijk gaan we naar de scheve toren :P


Tip ga ook naar stadje Lucca ongeveer 40 minuten vanuit pisa met de trein. Veel meer sfeer en groot/klein genoeg voor een middag daar rondslenteren. Treinen zijn niet zo heel erg aan de prijs en goed geregeld in Italië. Geniet van het lekkere eten!


Wij zijn inmiddels weer terug uit Catania (Italië). Erg mooi gehad en veel gezien. zo'n 2 dagen in de stad rondgeslenterd, zeiltocht gedaan en met de trein (circumetnea) naar Randazzo geweest. Mooie tijd gehad en heerlijk weer! Prijzen qua eten zijn goed (waren iedere dag zo rond de €30,- kwijt voor avondeten voor 2 personen) en het eten was heerlijk! :~ Ik wil weer terug :')


Wij gaan morgen idd naar Lucca!! Vandaag dagje Florence gedaan en ook erg genoten. Pisa de toren ook bezocht. Tot nu toe e eg leuk en super lekker weer!

Iris &
Campbellie Hamsters: Bruri & Senja
Duitse dog: Dieke ●○● Whippet: Jeppe


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk94, ardanwan, kimmetje26, Marocje, pluklief, VuurVleugels en 64 bezoekers