Het stedentrip topic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Amyyy
Berichten: 3490
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 23:13

Ik ben een maand geleden naar Warschau geweest, echt een leuke stad voor een stedentrip. Aardige mensen, goedkoop, lekker eten!
Afgelopen jaar ook naar Helsinki geweest, dat is ook een leuke stad, maar heb je wel zo gezien. In 1 a 2 dagen heb je alles wel gehad, en het is ook erg duur.
In de zomer naar Boedapest geweest, vond ik ook heel erg leuk. Wij zaten in hoogseizoen (Sziget was ook bezig) dus er waren echt een hoop Nederlanders. Maar wel echt een hele leuke stad, en ook goedkoop

Voor volgend jaar staan Dublin en Praag op de planning, maar is nog niks voor vastgelegd. Ik hou echt van stedentrips!

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎


Amyyy
Berichten: 3490
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 17:27

Ik vlieg donderdag naar Sofia, heeft er iemand tips?
Ik zou heel graag paardrijden, een fietstocht maken in de omgeving, naar Rila. Normaal ben ik altijd van de free walking tours. In Sofia zit ook een organisatie die gratis bike tours organiseert, maar helaas niet in januari:(

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Amyyy
Berichten: 3490
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 00:22

Helaas zijn veel hiking en bike tours alleen in de zomer :\ dus dat gaat helaas niet! De Balkan bites tour heb ik al gedaan en dat was echt een aanrader! Pubcrawl ging helaas niet door om dat we met te weinig waren. Toen zijn we met de gidsen naar een andere pubcrawl gegaan en een hele leuke avond gehad. Dinsdag weer proberen.
Vandaag wilde we de Vitosha berg op, maar de kabelbaan was kapot |( en die gaat alleen in het weekend, dus morgen ga ik met de auto naar de aleko hut en vanuit dar naar beneden toe lopen. Het is overdag gelukkig niet koud, maar snachts best wel, dus ik kleed me lekker warm aan. Ik zit nu ook in een airbnb, maar de volgende keer pak ik weer een hostel, het is toch wat lastiger om nu mensen te ontmoeten. Al met al vermaak ik me prima!

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Amyyy
Berichten: 3490
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 22:15

Neverland schreef:
Ik en een vriendin zijn op zoek naar een leuke stedentrip! Weten jullie iets? Dit zijn onze eisen:
- geen dure stad (dus 300 euro max pp voor vlucht en hotel / airbnb)
- we willen leuk op stap kunnen gaan
- we gaan in april (4 dagen) en willen het liefst lekker lente weer
- liefst een stad met wat historie
- als het kan iets met natuur... Al is met maar een mooi park zoals in Valencia.

Deze steden zijn uitgesloten:
Praag, Valencia, sevilla, Malaga, Krakau, Venetië, Rome, Barcelona, Madrid, Berlijn


Sofia :j goedkoop, hele interessante stad en aan de voet van een berg. Ook leuk stappen, er zijn georganiseerde pubcrawls, leuke free walking tours en een free food tour :9

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Amyyy
Berichten: 3490
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 22:16

xPabloBokt schreef:
Wij gaan in april een lang weekend naar Parijs. We hebben een vegetarisch persoon bij. Iemand nog tips voor laatstgenoemde? En verder nog tips voor bezienswaardigheden of leuke eettentjes (eventueel buiten de toeristische trekpleisters om)?


Kijk eens naar de app happy cow

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Ann, CharleyT, Damon26, Katootje7791, nathe, Paloma_Janet, Travel_me, turtlelito en 76 bezoekers