Het stedentrip topic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Debbie
Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 22:53

Afgelopen zomer naar Krakau geweest, echt een top stad!! Heerlijk en betaalbaar eten, aardige mensen, stad zelf is prachtig en een dagtrip naar Auschwitz erg indrukwekkend.

Berlijn blijf ik ook erg gaaf vinden!

Zelf wil ik graag nog eens naar Boedapest :)


Debbie
Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 17:00

LadyMadonna schreef:
Heb je in Krakau nog veel historie? Ik heb daar echt zo'n grijze Oostblok stad idee bij...


Krakau heeft een prachtig oud centrum met oude, vaak gekleurde, gebouwen. Door het oude centum rijden allemaal paarden met hele mooie koetsen, er mogen geen auto's komen. Toen we het centrum voor het eerst infietse wist ik ook niet wat ik zag.. Ik riep alleen maar; Dit is net Disneyland!!! Echt, de straten, gebouwen en pleinen deden mij erg aan Disneyland denken, maar dan zonder achtbanen :')

Verder is het een hele hippe stad. Rondom het centrum ligt een enorm park met overal bankjes waar iedereen gezellig zit, fiets, wandeld. En ook langs de lange rivier zitten overal mensen, overal muziek, echt totaal geen grijze Oostblok stad :n

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chocky84, cinniz123, germie, Johnie, MeesMo, moonsparkle, scrabbel, Stybba, Toushie, Whizz, xSannee en 74 bezoekers